متن خبر

جدیدترین پیکسل دراپ گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت را در اینستاگرام ارسال کنند

جدیدترین پیکسل دراپ گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت را در اینستاگرام ارسال کنند

شناسهٔ خبر: 455588 -




گوگل امروز جدیدترین مجموعه از آپشن های مرتبط با پیکسل خود را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌ها، مانند پشتیبانی ویدیویی 10 بیتی برای اینستاگرام، گسترش ویژگی Circile به جستجو، تشخیص تمرین خودکار در ساعت پیکسل اصلی، و غربالگری انتخابی برنامه‌ها معرفی کرد. برای دستگاه های چند پیکسلی

به‌روزرسانی‌های تلفن پیکسل

این شرکت اکنون به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوهای HDR 10 بیتی را در اینستاگرام ضبط و آپلود کنند. علاوه بر این، پشتیبانی از اشتراک گذاری تصاویر Ultra HDR در اینستاگرام را نیز اضافه می کند. این ویژگی برای کاربران پیکسل 7، پیکسل 7 پرو، پیکسل 8، پیکسل 8 پرو و ​​پیکسل فولد در دسترس است.

در ماه ژانویه، گوگل ویژگی «Circle to Search» خود را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد با راه‌اندازی سری Galaxy S24 سامسونگ، یک مورد را روی صفحه حلقه بزنند تا جستجو را انجام دهند. در اواخر ماه، این شرکت این ویژگی را در اختیار کاربران پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو قرار داد. گوگل امروز اعلام کرد که کاربران پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به زودی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

گوگل بهبودهایی مانند حالت مکالمه را در ویژگی غربالگری تماس خود ایجاد کرده است. Pixel Drop جدید یک تراشه «Hello» را در این حالت ارائه می‌کند که دستیار Google به تماس‌گیرنده می‌خورد تا صحبت کند. به‌علاوه، دستیار همچنین می‌تواند از تماس‌گیرنده بخواهد در صورتی که نمی‌توانید تماس را فوراً نمایش دهید صبر کند.

به‌روزرسانی Pixel 8-Call Screen

اعتبار تصویر: گوگل

به‌روزرسانی‌های ساعت پیکسل

گوگل دو به‌روزرسانی را برای Pixel Watch اصلی ارائه می‌کند تا به کاربران کمک کند آموزش بهتری داشته باشند، یعنی آموزش Pace و Heart Zone. حالت تمرین Pace از GPS و حسگرهای حرکتی استفاده می کند تا در صورت خارج شدن از محدوده سرعتی که قبل از تمرین مشخص کرده اید، به شما اطلاع دهد. به طور مشابه، حالت تمرینی Heart Zone برای نظارت بر محدوده ضربان قلب کار می کند.

GooglePixelWatches PaceTraining HeartZoneTraining

اعتبار تصویر: گوگل

به‌روزرسانی جدید همچنین تشخیص شروع و توقف خودکار تمرین را به نسل اول پیکسل واچ می‌آورد.

علاوه بر این، این شرکت برنامه Fitbit Relax را برای تجربیات هدایت شده و تمرکز حواس برای هر دو ساعت پیکسل منتشر می کند.

Pixel Watch اکنون دارای برنامه Fitbit Relax است

اعتبار تصویر: گوگل

به روز رسانی نمونه کارها

گوگل به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که به همه دستگاه‌ها از جمله Pixel 5a و جدیدتر، Pixel Tablet و Pixel Fold اجازه می‌دهد فقط صفحه یک برنامه خاص را در طول تماس ویدیویی به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری جزئی صفحه تبلت Pixel

اعتبار تصویر: گوگل

علاوه بر این، این شرکت در حال اضافه کردن پشتیبانی برای اضافه کردن سریع لوازم جانبی بلوتوث سازگار با FastPair است که قبلاً استفاده شده بود از طریق آپشن های جفت‌سازی بعدی.

جفت سریع گوگل

اعتبار تصویر: گوگل

این شرکت همچنین به کاربران اجازه می دهد تا از قلم یا انگشت خود برای حاشیه نویسی اسناد روی تبلت پیکسل و پیکسل 8 و جدیدتر استفاده کنند. با به‌روزرسانی جدید، تبلت پیکسل دارای ویژگی است که در آن در صورت استفاده از ورودی صوتی، صفحه‌کلید کوچک‌تر می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است