متن خبر

هک، ممکن است پشت گوشی شما نیز کار کند

هک، ممکن است پشت گوشی شما نیز کار کند

شناسهٔ خبر: 453548 -




پشت گوشی شما بی فایده است. آنجا. من آن را گفتم. مطمئناً، دوربین‌ها به آن بازگشته‌اند، اما در مورد آن همه املاک و مستغلات خالی که 90 درصد از سطح زمین را در انحصار خود دارند، چه می‌توان گفت؟ صادقانه بگویم، باید وزن خود را در اینجا حمل کند. با این حال، یک صفحه نمایش کاملاً کارآمد راه حل نیست. این یعنی تخلیه باتری بسیار بیشتر، طراحی ضخیم تر و قیمت بسیار بالاتر - دقیقاً برای چه؟

مفهوم صفحه نمایش جوهر الکترونیکی ثانویه مفهوم جدیدی نیست. Yota Phone سال ها پیش این کار را کرد. با این حال، در نهایت، این شرکت در سال 2019، چهار سال پس از عرضه دومین دستگاه خود، اعلام ورشکستگی کرد. در آن زمان، دستگاه‌های تاشو چند سالی بود که در بازار وجود داشت و این نوآوری را چیزی بیش از یک تازگی گذرا نشان می‌داد.

Infinix E-Color Shift تا حدودی با گفت ن رنگ به ترکیب، گوشی Yota را بهبود می بخشد. با این حال، این نمایشگر ثانویه کم مصرف کامل دستگاه قبلی نیست. در عوض، این بیشتر جنبه زیبایی شناسی سرگرم کننده ای برای بخشی از دستگاه شما است که تقریباً همیشه با یک قاب، دست یا در غیر این صورت رو به پایین میز پوشانده می شود.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

سطح جوهر الکترونیکی مناسبی نیست، و مطمئناً جوهر الکترونیکی بزرگ "E" نیست. این شرکت این فناوری را اینگونه توصیف می کند: «با اعمال ولتاژهای مختلف، میدان الکتریکی درون ریزساختار تغییر می کند و باعث می شود ذرات رنگ مربوطه حرکت کنند و رنگ های مورد نظر را نمایش دهند. این رویکرد نوآورانه به پوسته گوشی اجازه می‌دهد تا به میل خود «پوسته» را تغییر دهد و صفحه نمایش را بدون مصرف انرژی حفظ کند.

این فناوری در واقع در CES ماه گذشته معرفی شد، اما من در بستر بیماری کووید بودم، پس من در مورد تجربه‌ام با E-Color Shift اینجا در MWC در بارسلون می‌گویم. پس از کمی بازی با آن، لازم است ذکر کنم که این نمونه اولیه ترین نمونه اولیه است. در اینجا نه تنها در مورد یک محصول واقعی صحبت نمی‌شود، بلکه فناوری‌ای که Infinix به نمایش می‌گذاشت، نیاز داشت که واحد ساختگی به یک بسته باتری خارجی متصل شود.

با این حال، مانند e-ink، پنل پشتی این مزیت را دارد که یک تصویر ثابت را حتی زمانی که باتری کار نمی کند، نگه می دارد.

باید دید که آیا این مجوز توسط شخص ثالثی دریافت می شود یا به سادگی در دستگاه Infinix نشان داده می شود. حدس من این است که شرکت هنگ کنگی به دومی امیدوار است، زیرا تصور اینکه افراد زیادی تنها بر اساس این فناوری گوشی هوشمند خریداری کنند، سخت است. برای یک چیز، واقعاً کار زیادی نمی کند.

در مورد دیگری، همانطور که در بالا ذکر شد، احتمالاً در 99٪ مواقع به شکل یا شکلی پوشیده می شود، مگر در موارد نادری که می خواهید کارهای عجیب و غریب تلفن خود را به دوست خود نشان دهید.

درباره MWC 2024 در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است