متن خبر

اینها ممکن است طرح های رد شده اپل برای ناچ و جزیره دینامیک باشند

اینها ممکن است طرح های رد شده اپل برای ناچ و جزیره دینامیک باشند

شناسهٔ خبر: 453320 -




بررسی آیفون 15 پرو، گوشی دستی با زاویه صاف جلو
آیفون 15 پرو با جزیره پویا (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر تاد)

تصور اینکه بریدگی آیفون 14 یا جزیره پویا در آیفون 15 متفاوت از آنچه در حال حاضر وجود دارد، دشوار است، اما مطمئناً یک فرآیند طراحی و تحلیل کامل پشت آن ها وجود داشته است – و برخی از ایده های استفاده نشده به بیرون درز کرده اند.

طبق اطلاعات به دست آمده توسط MacRumors ، طرح های مختلفی قبل از طرح هایی که اکنون نهایی شده اند مورد تحلیل قرار گرفته است. برخی از تصاویر ماکت نیز کنار هم قرار گرفته اند تا نشان دهند ایده های رد شده چگونه به نظر می رسند.

یکی از ایده هایی که ظاهراً در حال تحلیل بود، یک نوار کناری پاپ آپ در سمت راست صفحه بود که در کنار بریدگی قرار می گرفت - نوار کناری که برای نشان دادن زمان، قدرت سیگنال، سطح باتری و سایر اطلاعات کلیدی استفاده می شد.

طبق گزارش‌ها ، اپل همچنین به افزایش ناچ تا بالای صفحه فکر کرده است - پس یک بریدگی کمتر، بیشتر یک نوار وضعیت به سبک اندروید - که ممکن است این مزیت را داشته باشد که به کاربران عمر باتری کمی می‌دهد.

طرحی برای زندگی

مفهوم ماکت آیفون

ایده‌های جزیره پویا که موفق نشدند (اعتبار تصویر: MacRumors)

تیم طراحی اپل در زمان معرفی Dynamic Island نیز مشغول بود که اولین بار در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس ظاهر شد. یکی از ایده‌های رد شده در اینجا یک ردیف کامل از نمادهای وضعیت زیر دوربین سلفی بود.

به نظر می رسد که طراحان اپل قبل از اینکه تصمیم بگیرند شکل و اندازه آن بسته به زمینه تغییر کند، با ایده داشتن جزیره پویا که به طور دائم کشیده شده باشد - در آن صورت فقط یک جزیره - بازی می کنند.

به MacRumors بروید تا مجموعه کامل ماکاپ ها را ببینید و تصور کنید که چه چیزی ممکن است بوده باشد. این امکان وجود دارد که برخی از این ایده‌ها در آینده دوباره ظاهر شوند، زیرا اپل به اصلاح ظاهر سری آیفون‌های خود ادامه می‌دهد.

همچنین ممکن است هر دو بریدگی و Dynamic Island در نهایت به کلی ناپدید شوند، اگر اپل بتواند بفهمد که چگونه دوربین سلفی و سنسورهای کنار آن را به نحوی زیر نمایشگر قرار دهد (همانطور که سامسونگ در مورد Galaxy Z Fold 5 انجام داده است). .

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است