متن خبر

میراندا بوگن در حال ایجاد راه حل هایی برای کمک به مدیریت هوش مصنوعی است

میراندا بوگن در حال ایجاد راه حل هایی برای کمک به مدیریت هوش مصنوعی است

شناسهٔ خبر: 453224 -




TechCrunch برای اینکه به زنان دانشگاهی و سایرین که با تمرکز بر هوش مصنوعی تمرکز دارند، زمان شایسته و دیررس آنها را در کانون توجه قرار دهد، مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با تمرکز بر زنان برجسته‌ای که در انقلاب هوش مصنوعی مشارکت داشته‌اند، راه‌اندازی می‌کند. با ادامه رونق هوش مصنوعی، چندین قطعه را در طول سال منتشر خواهیم کرد و کارهای کلیدی را که اغلب ناشناخته می‌مانند برجسته می‌کنیم. پروفایل های بیشتر را اینجا بخوانید.

میراندا بوگن، مدیر مؤسس آزمایشگاه مدیریت هوش مصنوعی مرکز دموکراسی و فناوری است، جایی که او برای کمک به ایجاد راه‌حل‌هایی که می‌توانند به طور مؤثر سیستم‌های هوش مصنوعی را تنظیم و اداره کنند، کار می‌کند. او به هدایت استراتژی های هوش مصنوعی مسئول در متا کمک کرد و قبلاً به عنوان یک تحلیلگر ارشد سیاست در سازمان Uptown کار می کرد که به دنبال استفاده از فناوری برای پیشبرد عدالت و عدالت است.

به طور خلاصه، چگونه شروع به هوش مصنوعی کردید؟ چه چیزی شما را به این رشته جذب کرد؟

با دیدن نحوه برخورد این فناوری ها با مکالمات اساسی در مورد جامعه - ارزش ها، حقوق، و جوامعی که پشت سر گذاشته می شوند - جذب یادگیری ماشین و هوش مصنوعی شدم. کار اولیه من در مورد تحلیل تقاطع هوش مصنوعی و حقوق مدنی برای من تقویت کرد که سیستم های هوش مصنوعی بسیار بیشتر از مصنوعات فنی هستند. آن‌ها سیستم‌هایی هستند که هم شکل می‌دهند و هم از طریق تعاملشان با مردم، بوروکراسی‌ها و سیاست‌ها شکل می‌گیرند. من همیشه در ترجمه بین زمینه‌های فنی و غیر فنی ماهر بوده‌ام، و از فرصتی برای کمک به شکستن ظاهر پیچیدگی فنی برای کمک به جوامعی با انواع تخصص‌ها به شکل‌گیری شیوه‌ای که هوش مصنوعی از ابتدا ساخته شده است، انرژی گرفتم. .

به چه کاری بیشتر افتخار می کنید (در زمینه هوش مصنوعی)؟

زمانی که من برای اولین بار در این فضا شروع به کار کردم، بسیاری از افراد هنوز باید متقاعد شوند که سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند تأثیر تبعیض‌آمیزی برای جمعیت‌های حاشیه‌نشین داشته باشند، چه رسد به اینکه باید کاری برای این آسیب‌ها انجام شود. در حالی که هنوز شکاف بسیار گسترده ای بین وضعیت موجود و آینده ای وجود دارد که در آن سوگیری ها و سایر آسیب ها به طور سیستماتیک مقابله می شود، من خوشحالم که تحقیقاتی که همکارانم و من در مورد تبعیض در تبلیغات آنلاین شخصی و کار من در صنعت در زمینه الگوریتم انجام دادیم. انصاف منجر به تغییرات معناداری در سیستم ارائه تبلیغات متا و پیشرفت در جهت کاهش اختلافات در دسترسی به فرصت‌های مهم اقتصادی شد.

چگونه چالش‌های صنعت فناوری مردانه و در نتیجه صنعت هوش مصنوعی مردانه را کنترل می‌کنید؟

من خوش شانس بودم که با همکاران و تیم‌های فوق‌العاده‌ای کار کردم که هم با فرصت‌ها و هم از حمایت صمیمانه سخاوتمندانه برخوردار بودند، و ما سعی کردیم این انرژی را به هر اتاقی که در آن قرار داشتیم بیاوریم. همه گزینه‌های من شامل کار بر روی تیم‌ها یا درون سازمان‌هایی بود که توسط زنان فوق‌العاده رهبری می‌شدند، و امیدوارم این زمینه همچنان صدای کسانی را بلند کند که به طور سنتی در مکالمات فناوری محور متمرکز نبودند.

چه توصیه ای به زنانی که به دنبال ورود به حوزه هوش مصنوعی هستند می دهید؟

همان توصیه‌ای که من به هر کسی که می‌پرسد می‌دهم: مدیران، مشاوران و تیم‌هایی را بیابید که به شما انرژی می‌دهند و به شما الهام می‌بخشند، برای نظر و دیدگاه شما ارزش قائل هستند، و خودشان را در صف دفاع از شما و کارتان قرار می‌دهند.

برخی از مهم ترین مسائلی که هوش مصنوعی در حال تکامل با آن مواجه است چیست؟

تأثیرات و آسیب‌هایی که سیستم‌های هوش مصنوعی در حال حاضر بر مردم وارد می‌کنند در این مرحله به خوبی شناخته شده‌اند و یکی از بزرگترین چالش‌های مبرم فراتر از توصیف مشکل به سمت توسعه رویکردهای قوی برای پرداختن به این آسیب‌ها و ایجاد انگیزه برای پذیرش آن‌ها است. ما آزمایشگاه مدیریت هوش مصنوعی را در CDT راه اندازی کردیم تا پیشرفت را در هر دو جهت افزایش دهیم.

برخی از مسائلی که کاربران هوش مصنوعی باید از آن آگاه باشند چیست؟

در بیشتر موارد، سیستم‌های هوش مصنوعی هنوز کمربند ایمنی، کیسه هوا و علائم راهنمایی و رانندگی را ندارند، پس قبل از استفاده از آنها برای کارهای بعدی با احتیاط عمل کنید.

بهترین راه برای ساختن مسئولانه هوش مصنوعی چیست؟

بهترین راه برای ساختن مسئولانه هوش مصنوعی، فروتنی است. در نظر بگیرید که چگونه موفقیت سیستم هوش مصنوعی که روی آن کار می کنید تعریف شده است، این تعریف به چه کسی کمک می کند و چه زمینه ای ممکن است وجود نداشته باشد. به این فکر کنید که این سیستم ممکن است برای چه کسانی شکست بخورد و اگر این کار انجام شود چه اتفاقی خواهد افتاد. و نه تنها با افرادی که از آنها استفاده می کنند، بلکه با جوامعی که تابع آنها هستند، سیستم بسازید.

چگونه سرمایه گذاران بهتر می توانند برای هوش مصنوعی مسئولانه فشار بیاورند؟

سرمایه گذاران باید فضایی را برای سازندگان فناوری ایجاد کنند تا پیش از عجله فناوری های نیمه کاره به بازار، آگاهانه تر حرکت کنند. فشار رقابتی شدید برای انتشار جدیدترین، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی جدید منجر به سرمایه‌گذاری کم در شیوه‌های مسئولانه می‌شود. در حالی که نوآوری مهار نشده آواز آژیر وسوسه انگیزی را می خواند، سرابی است که همه را بدتر می کند.

هوش مصنوعی جادو نیست. این فقط یک آینه است که در برابر جامعه قرار می گیرد. اگر بخواهیم چیزی متفاوت را منعکس کند، کار داریم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است