متن خبر

UnitedHealth می گوید که Change Healthcare توسط دولت ملی هک شده است، زیرا قطعی داروخانه ها ادامه دارد

UnitedHealth می گوید که Change Healthcare توسط دولت ملی هک شده است، زیرا قطعی داروخانه ها ادامه دارد

شناسهٔ خبر: 452822 -




غول بیمه درمانی ایالات متحده، UnitedHealth Group، روز پنجشنبه در پرونده ای به تنظیم کننده های دولتی بيان کرد که شرکت تابعه آن Change Healthcare احتمالاً توسط هکرهای مورد حمایت دولت به خطر افتاده است.

UHG در پرونده‌ای در روز پنجشنبه، حادثه امنیت سایبری را که بر روی Change Healthcare تأثیر می‌گذارد، به هکرهای مظنون دولت ملی متهم کرد، اما بيان کرد که هیچ چارچوب زمانی برای زمانی که سیستم‌هایش دوباره آنلاین شوند، ندارد.

UHG این حمله سایبری را به یک کشور یا دولت خاص نسبت نداده و به شواهدی که برای حمایت از ادعای خود دارد استناد نکرده است.

سخنگوی شرکت در زمان نگارش این مقاله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

Change Healthcare صورت‌حساب بیمار را در سراسر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده فراهم می‌کند. این شرکت سالانه میلیاردها تراکنش مراقبت‌های بهداشتی را پردازش می‌کند و ادعا می‌کند که حدود یک در سه پرونده بیمار در ایالات متحده را مدیریت می‌کند که به حدود صد میلیون آمریکایی می‌رسد.

به گفته ردیاب حوادث این شرکت، حمله سایبری اوایل روز چهارشنبه آغاز شد.

Change Healthcare هنوز ماهیت خاص حمله سایبری خود را فاش نکرده است.

داروخانه‌ها در سراسر ایالات متحده گزارش می‌دهند که به دلیل قطعی مداوم در Change Healthcare که بخش عمده‌ای از فرآیند صورت‌حساب را انجام می‌دهد، نمی‌توانند نسخه‌ها را از طریق بیمه بیماران انجام دهند.

چندین نفر که در فضای مراقبت های بهداشتی کار می کنند و کارشان تحت تأثیر این قطعی قرار گرفته است به TechCrunch می گویند که به دلیل حمله سایبری مداوم دچار تعطیلی شده اند.

UHG در پرونده خود بيان کرد که "کارشناسان امنیتی برجسته را حفظ کرده است، با مجریان قانون کار می کند و به مشتریان، مشتریان و برخی آژانس های دولتی اطلاع داده است. "

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است