متن خبر

ساب ووفرهای جدید KEF یک افزودنی شیک در سبک Sonos به سینمای خانگی شما هستند.

ساب ووفرهای جدید KEF یک افزودنی شیک در سبک Sonos به سینمای خانگی شما هستند.

شناسهٔ خبر: 452410 -




ساب ووفر KEF KC92
(اعتبار تصویر: KEF)

ساب ووفر من آنقدر زشت است که آن را به خوبی از دید دور نگه می‌دارم - اما همانطور که Sonos مدت‌هاست با Sonos Sub نشان داده است، گفت ن رونق به اتاق نشیمن شما لزوماً به معنای سرمایه‌گذاری روی کیت صوتی زشتی نیست که نمی‌خواهید کسی آن را ببیند. و اکنون افسانه های صوتی KEF برداشت خود را از ساب ووفر شیک با نه یک بلکه دو مدل جدید دارند که می خواهید به جای پنهان شدن در پشت مبل، آنها را به نمایش بگذارید.

مدل‌های جدید ساب‌ووفر اجباری لغو KC92 و ساب‌ووفر Kube هستند که در چهار سایز درایور 15، 12، 10 و 8 اینچی عرضه می‌شوند و هر دو فناوری هوشمندانه‌ای را ارائه می‌کنند تا به قسمت پایینی دستگاه کمک کنند. بهترین سیستم های صدای فراگیر یا سیستم های سینمای خانگی .

KEF KC92 و KEF Kube: ویژگی ها و مشخصات کلیدی

KEF KC92 پرچمدار اینج است. این یک ساب ووفر دو درایور 9 اینچی دارد که در پیکربندی لغو نیرو قرار گرفته است، که از چین‌های چین‌دار به سبک اوریگامی برای مقاومت در برابر فشار صوتی بدون کاهش کیفیت صدا استفاده می‌کند: چین‌ها فشار هوا را جذب می‌کنند و راننده را قادر می‌سازد تا با دقت بیشتری حرکت کند.

لغو اجباری زمانی است که یک سیستم بلندگو از دو ووفر در جهت مخالف استفاده می کند. این یک نیروی برابر و متضاد ایجاد می کند که لرزش را که معمولاً از درایورها به داخل کابینت حرکت می کند و رزونانس ناخواسته اضافه می کند، کاهش می دهد و تقریباً به طور کامل حذف می کند. این به طور فزاینده‌ای در زیرمجموعه‌های رده بالا رایج است: هم Sonos Sub و هم Sonos Mini از لغو اجباری استفاده می‌کنند.

KC92 دارای 500 وات تقویت کلاس D به ازای هر راننده – در مجموع یک کیلووات – برای پر کردن حتی بزرگترین فضا است، اما با وجود قدرت آن نه بزرگ است و نه حجیم. مخصوصاً نسخه براق سفید یک چیز خوش‌نظر است و گزینه‌ی براق مشکی نیز وجود دارد.

KEF KC92 در یک اتاق نشیمن

(اعتبار تصویر: KEF)

از سوی دیگر، Kube با چهار سایز راننده - 8 اینچی، 10 اینچی، 12 اینچی و 15 اینچی - و رانندگان پرتاب از جلو، آنچه KEF او میگوید «قوی» است ارائه می‌کند. تجربه باس". 300 وات تقویت‌کننده کلاس D وجود دارد و به لطف گزینه‌های اتصال گسترده، هر Kube تقریباً با هر آمپر موجود از طریق سطح خط و ورودی‌های سطح بلندگو سازگار است.

ویژگی SmartConnect KEF با تشخیص اینکه آیا از یک خروجی مونو یا استریو استفاده می شود، سطوح بهره را بهینه می کند، و همچنین می توانید از طریق آداپتور ساب ووفر بی سیم KW1 KEF که به طور جداگانه فروخته می شود، بی سیم شوید.

همانطور که اغلب در مورد محصولات KEF اتفاق می افتد، اعضای KEF ابتدا سفارش می دهند. KC92 در حال حاضر پیش‌سفارش‌ها را برای تحویل در اواسط آوریل می‌پذیرد و Kubes برای عرضه اوایل ماه مارس برنامه‌ریزی شده است. محدوده Kube از 599 پوند برای 8 اینچ شروع می شود، تا 1149 پوند برای 15 اینچ افزایش می یابد، در حالی که KC92 2499 پوند است. می توانید در KEF.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب را به انواع مجلات و وب سایت ها ارائه می دهد و همچنین بیش از دوازده کتاب می نویسد. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است