متن خبر

5 تا از بهترین معاملات تلویزیونی فوق العاده ارزان در فروش روز رئیس جمهور Walmart

5 تا از بهترین معاملات تلویزیونی فوق العاده ارزان در فروش روز رئیس جمهور Walmart

شناسهٔ خبر: 451719 -




سه تلویزیون در پس زمینه قرمز در کنار نشان کاهش قیمت TechRadar
(اعتبار تصویر: آینده)

در حالی که همیشه تقاضا برای OLED های ممتاز و سایر تلویزیون های سطح بالا در رویدادهای تخفیف عمده مانند فروش روز رئیس جمهور وجود دارد، همچنین اگر بودجه کمتری دارید، یک فرصت عالی برای خرید یک تلویزیون با صفحه بزرگ مقرون به صرفه است. اگر برنامه شما این است، برخی از این معاملات تلویزیونی ارزانی را که از Walmart انتخاب کرده‌ام، تحلیل کنید.

همه آخرین معاملات تلویزیونی در Walmart را مرور کنید

یکی از مواردی که فکر می‌کنم بیشتر به آن می‌آید، این تلویزیون هوشمند 50 اینچی 4K Vizio با قیمت 248 دلار (319 دلار) است. چیزی که من روشن خواهم کرد این است که این تلویزیون با بهترین تلویزیون موجود فاصله زیادی دارد، اما اگر کیفیت تصویر بکر و مقرون به صرفه بودن برای شما مهم نیست، برای شما مهم‌تر است، هر دو مورد را مشخص می‌کند.

Vizio از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند، پس شما همچنان با استانداردهای امروزی یک تصویر فوق‌العاده با کیفیت خوب دریافت می‌کنید، در حالی که نور پس‌زمینه آرایه کامل رنگ‌ها و کنتراست بهتری را برای وضوح بالاتر ارائه می‌دهد. البته، همه برنامه‌های پخش جریانی فقط با یک دکمه یا فرمان صوتی فاصله دارند، پس همه چیزهایی را که برای استفاده عمومی روزانه نیاز دارید، در اختیار دارید.

اگر می‌خواهید پول بیشتری بخرید یا چند پنی بیشتر با نمایشگر کوچک‌تر پس انداز کنید، می‌توانید تخفیف‌های تلویزیونی بیشتری را پیدا کنید که مناسب با فروش روز رئیس‌جمهور Walmart در زیر است. ما همه مدل‌ها را در اینجا در TechRadar آزمایش نکرده‌ایم، اما در مواردی که این امکان وجود ندارد، توصیه‌های ما از تجربه ما از تلویزیون‌های مشابه و ارزش پولی که در حال حاضر ارائه می‌کنند ناشی می‌شود.

5 بهترین پیشنهادهای تلویزیونی روز رئیس جمهور در Walmart

فروش بیشتر در روز رئیس جمهور

پس از معاملات بیشتر در این تعطیلات؟ می‌توانید در خلاصه فروش تلویزیون روز رئیس‌جمهور و راهنمای فروش تشک‌های روز رئیس‌جمهور ما برای قیمت‌های بیشتر خرید کنید .

ویرایشگر معاملات ارشد

جیمز پیکارد ویرایشگر معاملات در TechRadar است. او پس از سال‌ها جستجوی اینترنت برای یافتن ارزان‌ترین بازی‌ها و فناوری‌ها برای استفاده شخصی خود، تصمیم گرفت این کار را با شما در میان بگذارد. جیمز همچنین دارای بیش از پنج سال تجربه در پوشش برخی از بزرگترین رویدادهای فروش سال در Eurogamer و VG247، از جمله جمعه سیاه، سایبر دوشنبه و Amazon Prime Day است. وقتی جیمز به دنبال شکار نیست، می‌توان جیمز را در PS5 پیدا کرد، در حال تماشای یک فیلم کلاسیک نوآر یا تشویق تیم‌های خلیج تامپا.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است