متن خبر

به دنبال بهترین پیشنهاد تلویزیونی روز رئیس جمهور هستید؟ S90C OLED سامسونگ 1000 دلار تخفیف دارد

به دنبال بهترین پیشنهاد تلویزیونی روز رئیس جمهور هستید؟ S90C OLED سامسونگ 1000 دلار تخفیف دارد

شناسهٔ خبر: 451431 -




تلویزیون OLED S90C
(اعتبار تصویر: آینده)

Samsung S90C OLED به عنوان بهترین تلویزیون TechRadar در سال 2024 رتبه بندی شده است و به لطف فروش روز رئیس جمهور سامسونگ، مدل 65 اینچی به قیمت خیره کننده 1599.99 دلار (2599.99 دلار) کاهش یافته است. این یک تخفیف فوق‌العاده 1000 دلاری است که آن را به یکی از بهترین معاملاتی که در فروش امروز رئیس‌جمهور دیده‌ام تبدیل کرده است.

خرید بیشتر معاملات تلویزیون سامسونگ

ما در بررسی Samsung S90C خود به این تلویزیون پنج ستاره اعطا کردیم و تصویر فوق‌العاده، آپشن های بازی عالی و ارزش فوق‌العاده آن را تحسین کردیم. در حالی که صفحه نمایش OLED به روشنایی پرچمدار S95C نیست، اما همچنان تصویری استثنایی با رنگ های زنده و کنتراست تماشایی ارائه می دهد. شما همچنین دارای یک سیستم صوتی چشمگیر، سیستم عامل تایزن سامسونگ و طراحی نازک کاغذی هستید که در نتیجه راه اندازی نهایی سینمای خانگی را به همراه دارد.

معامله امروز سامسونگ با رکورد پایین آمازون و والمارت مطابقت دارد، و ما انتظار نداریم که قیمت در روز رئیس جمهور (دوشنبه، 19 فوریه) بیشتر کاهش یابد. اگر به دنبال خرید بیشتر برای فروش تلویزیون های روز رئیس جمهور هستید، من بیشتر از بهترین معاملات امروز را در پایین صفحه فهرست کرده ام.

بهترین معامله تلویزیون روز رئیس جمهور - S90C سامسونگ

معاملات تلویزیونی روز رئیس جمهور بیشتر

فروش بیشتر در روز رئیس جمهور

بیشتر از بهترین معاملات تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را ببینید و راهنمای فروش لپ تاپ روز رئیس جمهور ما را برای معاملات اولیه بیشتر ببینید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است