متن خبر

YouTube اکنون به شما امکان می دهد موزیک ویدیوها را در Shorts خود ادغام کنید

YouTube اکنون به شما امکان می دهد موزیک ویدیوها را در Shorts خود ادغام کنید

شناسهٔ خبر: 450904 -




یوتیوب در حال معرفی این قابلیت برای کاربران است تا یک موزیک ویدیو را در ویدیوهای کوتاه خود به نام Shorts ترکیب یا «ریمیکس» کنند، زیرا این شرکت همچنان به چالش TikTok ادامه می دهد. از آنجایی که یوتیوب چیزی دارد که TikTok ندارد، که کتابخانه وسیعی از موزیک ویدیوهای رسمی است، منطقی است که این پلتفرم از آن برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های ویدیویی کوتاه خود استفاده کند.

این حرکت به ویژه مهم است زیرا چند هفته پس از آن انجام شد که گروه موسیقی یونیورسال کاتالوگ آهنگ‌های خود را از TikTok خارج کرد و امکان اضافه کردن موسیقی از هنرمندان محبوبی مانند تیلور سوئیفت، بیلی آیلیش و آریانا گرانده را در ویدیوهای خود حذف کرد.

چهار ابزار وجود دارد که سازندگان Shorts می‌توانند هنگام ریمیکس کردن یک موزیک ویدیو در YouTube از آنها استفاده کنند. ابزار "Collab" به شما امکان می دهد موزیک ویدیو را درست در کنار ویدیوی خود نمایش دهید. به عنوان مثال، این ابزار به شما امکان می‌دهد یک Short بسازید که در آن در حال رقصیدن با رقص یک موزیک ویدیو هستید در حالی که موزیک ویدیو در کنار ویدیوی خود پخش می‌شود.

ابزار "صفحه سبز" به شما امکان می دهد از موزیک ویدیو به عنوان پس زمینه Short خود استفاده کنید. این فرمت می تواند برای فیلم های واکنش استفاده شود. بسیاری از مردم برای اولین بار ویدیوهایی از واکنش آنها به یک موزیک ویدیو جدید آپلود می کنند و این فرمت این روند را آسان تر می کند. ابزار "Cut" به شما امکان می دهد یک کلیپ پنج ثانیه ای از یک موزیک ویدیو بگیرید و آن را به فیلم کوتاه خود اضافه کنید، در حالی که ابزار "Sound" به سازندگان این امکان را می دهد که فقط صدا را از یک موزیک ویدیو گرفته و از آن در Short خود استفاده کنند.

برای شروع کار با این ویژگی، باید به موزیک ویدیویی که می‌خواهید در Short ریمیکس کنید بروید و روی دکمه «ریمیکس» ضربه بزنید و یکی از چهار ابزار را انتخاب کنید. شما نمی‌توانید هر موزیک ویدیویی را ریمیکس کنید، زیرا YouTube خاطرنشان می‌کند که در برخی موارد، ممکن است یک هنرمند یا برچسب موسیقی از اجازه دادن به سازندگان Shorts که نماهنگ‌های خود را مجددا میکس کنند، منصرف شده باشد.

«در یوتیوب، می‌توانید موزیک ویدیو را به صورت تکراری تماشا کنید، سایر Short‌هایی را که از همان آهنگ توسط طرفداران دیگر ساخته شده‌اند را تحلیل کنید، و برش‌های عمیق کاتالوگ هنرمندان مورد علاقه‌تان را کشف کنید و با ریمیکس کردن آن‌ها به‌عنوان خودتان، آن لحظات را دوباره تجربه کنید.» سارا علی، مدیر ارشد مدیریت محصول در یوتیوب، در یک پست وبلاگ نوشت. "همه اینها می تواند در یک مکان اتفاق بیفتد و فقط در YouTube است. "

علی بیان می‌کند که Shorts قابلیتی را ارائه می‌کند که در محصولات رقیب مانند TikTok و Meta's Reels موجود نیست و به آن برتری نسبت به رقبای خود می‌دهد.

اعلامیه امروز دو هفته پس از آن منتشر شد که گوگل فاش کرد که یوتیوب شورت از 50 میلیارد بازدید روزانه عبور کرده است. این شرکت قبلاً 30 میلیارد بازدید روزانه را به عنوان بخشی از درآمد سه ماهه اول 2022 گزارش کرده بود. اگرچه تفاوت در اعداد نشان دهنده رشد سالم است، اما بازدید روزانه از Shorts هنوز از Reels عقب است. متا اکتبر گذشته فاش کرد که Reels روزانه 140 میلیارد بازدید در هر دو شبکه اجتماعی به دست آورده است. در همین حال، یوتیوب شورتز همچنان در حال تعقیب TikTok است، که مسلماً محبوب‌ترین پلتفرم ویدیوی فرم کوتاه باقی مانده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است