متن خبر

سامسونگ امسال می تواند با گوشی گلکسی سه تاشو خود با هواوی مقابله کند

سامسونگ امسال می تواند با گوشی گلکسی سه تاشو خود با هواوی مقابله کند

شناسهٔ خبر: 450506 -




Samsung Galaxy Z Fold 5 در مقابل Samsung Galaxy Z Flip 5 با زاویه نیمه باز بالا
(اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

شایعه اخیر حاکی از آن است که سامسونگ به زودی اولین گوشی هوشمند سه تاشو جهان را با هدف شکست دادن رقیب چینی هوآوی به بازار عرضه خواهد کرد.

برای ارائه کمی پیشینه، در نوامبر گذشته ، راس یانگ، کارشناس داخلی صنعت قابل توجه در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد) ادعا کرد که هواوی در حال کار بر روی یک تلفن سه تاشو است. قرار بود در اواخر سال 2023 راه اندازی شود، اما به هر دلیلی (احتمالاً مسائل مربوط به توسعه)، به سال جاری عقب انداخته شد. اکنون یک منبع داخلی دیگر به نام Revegnus on X داریم که بیان می‌کند نه تنها دستگاه هوآوی در سه ماهه دوم سال 2024 عرضه می‌شود، بلکه سامسونگ سخت‌افزار آن را زودتر عرضه خواهد کرد.

چیزی که دیوانه کننده است این است که سه ماهه دوم هر سال از اول آوریل شروع می شود. این بدان معناست که سامسونگ در زمان نوشتن این مقاله حدود یک ماه و نیم فرصت دارد تا تلفن سه تاشو خود را عرضه کند وگرنه مهلت تعیین شده خود را از دست خواهد داد. . Revegnus ادامه می دهد که "از دیدگاه سامسونگ"، آن را نمی تواند از دست دادن عنوان "اولین جهان" را از دست بدهد.

فناوری تجربی

آیا سامسونگ قادر به عرضه یک گوشی سه تاشو است؟ شاید. این غول فناوری قبلاً این فناوری را آزمایش کرده است. در طول نمایشگاه CES 2022 ، آنها چندین دستگاه مفهومی سه تایی را به نمایش گذاشتند - به ویژه Flex S. این یک گوشی هوشمند چند لولایی است که می تواند به شکل حرف "S" به داخل و خارج شود. به نظر می رسد این پیکربندی نیز همان چیزی است که هواوی برای سخت افزار خود اتخاذ کرده است. گزارش‌های آنلاین از اوایل فوریه نشان می‌دهد که گوشی هواوی به شکل مشابه «S» باز و بسته می‌شود.

تلفن بعدی من قطعاً Samsung Triple FoldImagine است که روی این بوی بد نمودار می‌شود pic.twitter.com/IXIFenaivp 30 نوامبر 2021

دقیقاً مشخص نیست که چنین نمایشگری چگونه کار خواهد کرد. Tom's Guide در گزارش خود در مورد حق اختراع سامسونگ که اخیراً کشف شده است صحبت می کند که نشان می دهد تلفن آنها "حسگرهایی در لولا" دارد. این مولفه‌ها به آن اجازه می‌دهند همیشه از وضعیت نمایشگر آگاه باشد و در نتیجه محتوا فقط روی صفحه نمایش «در حال استفاده فعال» ظاهر می‌شود.

تجزیه و تحلیل: اولین بودن ارزش دارد

با بازگشت به راهنمای تام، آنها به نکته جالبی اشاره می کنند که چگونه دستگاه های تلفن همراه سه تایی می توانند تأثیر زیادی بر صنعت گوشی های هوشمند داشته باشند.

هوآوی یک برند بزرگ در بیشتر نقاط جهان است. انتشار یک تاشو سه گانه برای اولین بار به شرکت برتری بزرگی نسبت به رقبای خود با ایجاد استاندارد سخت افزاری کاملاً جدید می دهد که دیگران برای کپی کردن آن عجله دارند. با این حال، دسترسی جهانی هواوی به دلیل ممنوعیت فروش آن در یکی از بزرگترین بازارهای جهان: ایالات متحده، به زانو در آمده است. از سوی دیگر، سامسونگ محدود نیست. پس حتی اگر نتواند "اولین جهان" باشد، غول فناوری می تواند در عوض اولین در ایالات متحده باشد و در واقع به استاندارد جدید تبدیل شود.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان برگزاری رویداد بعدی Galaxy Unpacked وجود ندارد. سنت حکم می کند که مورد بعدی در تابستان باشد. جایی "بین ژوئن و آگوست"، در سه ماهه دوم 2024. هیچ چیزی برای اواخر فوریه یا مارس برنامه ریزی نشده است. با این حال، همه چیز همیشه می تواند در آخرین لحظه تغییر کند. و با توجه به این نکته، مطمئن شوید که این اطلاعات را با کمال میل کنید زیرا حتی بهترین افراد داخلی نیز گاهی اوقات اشتباه می کنند .

اگر به دنبال ارتقاء در بازار هستید، فهرست TechRadar را از بهترین تلفن های تاشو برای سال 2024 تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است