متن خبر

کمیسیونر FCC برای بررسی تصمیم اپل برای مسدود کردن Beeper Mini تلاش می‌کند

کمیسیونر FCC برای بررسی تصمیم اپل برای مسدود کردن Beeper Mini تلاش می‌کند

شناسهٔ خبر: 450197 -




برندان کار، کمیسیونر FCC، دوشنبه بيان کرد که آژانس باید در مورد تصمیم این شرکت برای مسدود کردن سرویس Beeper Mini، که روی آوردن iMessage به اندروید کار می‌کرد، تحقیق کند.

Beeper بنیانگذار Pebble، Eric Migicovsky، سرویس جدیدی به نام Beeper Mini را در ماه دسامبر راه اندازی کرد، که ادعا می کرد پشته iMessage را مهندسی معکوس کرده است تا آن را در اندروید کار کند. چند روز بعد مانند یک بازی موش و گربه بود که اپل بارها Beeper Mini را مسدود کرد و دومی سعی کرد راه حلی برای آن پیدا کند. در اواخر ماه، Beeper از تلاش‌های خود برای کارکرد iMessage روی اندروید از طریق Beeper Mini دست کشید و این تلاش‌ها را «ناپایدار» خواند.

کار در مورد نگاه کردن به این حماسه با در نظر گرفتن قوانین قسمت 14 FCC صحبت کرد. این قوانین بیان می‌کنند که «سرویس ارتباطی پیشرفته» باید «برای افراد دارای معلولیت در دسترس و قابل استفاده باشد».

او گفت: «مجموعه گسترده‌تر رویه‌های انحصاری اپل مستلزم تحلیل دقیق آژانس‌های ضدانحصار و رقابت است، اما FCC باید این حادثه خاص را از دریچه قوانین بخش ۱۴ ما در مورد دسترسی، قابلیت استفاده و سازگاری تحلیل کند.»

کار بيان کرد که Beeper Mini برخی از این اصول مانند دسترسی و قابلیت استفاده برای افراد دارای معلولیت را ترویج می کند.

او از اپل خواست و بيان کرد که ارائه دهندگان «نباید ویژگی‌ها، عملکردها یا قابلیت‌های شبکه را نصب کنند که مانع دسترسی یا قابلیت استفاده شود».

FCC بلافاصله در مورد برنامه هایی برای تحلیل این موضوع اظهار نظر ن کرد.

به نظر می رسد تصمیم اپل چشمان تنظیم کننده ها را به خود جلب کرده است. در دسامبر، یک گروه دو حزبی از قانونگذاران ایالات متحده از وزارت دادگستری ایالات متحده درخواست کردند تا در مورد «رفتار ضدرقابتی احتمالی اپل» با Beeper تحقیق کند و گفتند که «عملکرد متقابل و اتصالات متقابل مدت‌ها محرک‌های کلیدی رقابت و انتخاب مصرف‌کننده در خدمات ارتباطی بوده‌اند». سناتور الیزابت وارن نیز در آن زمان از اقدام اپل انتقاد کرده بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است