متن خبر

Score یک برنامه دوستیابی جدید برای افرادی با اعتبار خوب تا عالی است

Score یک برنامه دوستیابی جدید برای افرادی با اعتبار خوب تا عالی است

شناسهٔ خبر: 450014 -




یک برنامه دوستیابی جدید درست به موقع برای روز ولنتاین وجود دارد، اما یک نکته وجود دارد: برای استفاده از آن باید حداقل نمره اعتباری 675 داشته باشید. Score که امروز توسط پلتفرم مالی Neon Money Club راه اندازی شد، یک برنامه دوستیابی برای افرادی است که اعتبار خوب تا عالی دارند و به دنبال کمک به افزایش آگاهی در مورد اهمیت امور مالی در روابط است.

لوک بیلی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Neon Money Club، به TechCrunch گفت: "ما باید گفتگو را به مناطقی ببریم که در آن به طور سنتی در مورد امور مالی بحث نمی شود." و گفت که روش های سنتی افزایش آگاهی مالی قدیمی هستند. قبل از اینکه بتوانید مردم را آموزش دهید، باید توجه آنها را جلب کنید. با Score، ما گفتگو را به دوستیابی می‌آوریم.»

صحبت کردن در مورد پول اغلب ناراحت کننده است، اما واقعیت این است که امور مالی می تواند بخش مهمی از روابط برای بسیاری از افراد باشد. طبق گزارش CNBC، اکثر شهروندان ایالات متحده معتقدند بدهی دلیل محکمی برای طلاق است. در واقع، مسائل مالی یکی از دلایل اصلی طلاق در این کشور است.

ایده این اپلیکیشن در AfroTech سال گذشته مطرح شد. Neon Money Club قبلاً به دنبال راهی برای رسیدگی به وضعیت سلامت اعتباری بود و جشنی برگزار کرد که صدها نفر را در خیابان‌های مرکز شهر آستین سیل کردند. همانطور که مردم در صف ایستادند، بیلی و تیمش شروع به فکر کردن کردند که چه چیزی می توانند از این مهمانداران بپرسند که باعث شود آنها در صحبت کردن در مورد مسائل مالی احساس راحتی کنند.

برنامه Neon Money Club Score

Neon Money Club یک استودیوی خلاقانه است که بر روی محصولات فین تک تمرکز دارد.

ما تصمیم گرفتیم یک سوال بپرسیم: حداقل امتیاز اعتباری برای کسی که با او قرار ملاقات دارید چقدر باید باشد؟ بیلی گفت. "این سوال بعداً به امتیاز تبدیل شد."

این برنامه فقط برای مدت زمان محدودی (حدود 90 روز) در دسترس خواهد بود و کاربران احتمالی باید برای دسترسی به آن درخواست دهند. بیلی گفت: در هنگام ثبت نام، Neon Money Club یک تحلیل اعتباری نرم روی کاربران انجام می دهد که بر گزارش اعتبار آنها تأثیری نخواهد داشت و امتیاز در برنامه نمایش داده نمی شود. در صورت تایید، کاربران به افرادی که از نظر مالی همفکر هستند در برنامه دسترسی خواهند داشت. افراد همچنین بر اساس ردیف اعتباری مطابقت داده نمی شوند، پس فردی با امتیاز 700 می تواند با فردی که امتیاز 800 دارد مطابقت داشته باشد. از آنجا، طبق معمول به چپ یا راست تند بکشید.

جنبه انحصاری این برنامه بدون شک برخی افراد را به اشتباه می اندازد، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که میانگین امتیاز اعتباری یک شهروند آمریکایی 716 است و سیاه پوستان و اسپانیایی تبارها بیشتر از سایر گروه های نژادی امتیاز زیر 640 دارند. وقتی از بیلی پرسیده شد که چگونه مردم می توانند برنامه را به عنوان عامل شکاف طبقاتی درک کنند، بیلی بيان کرد که داشتن اعتبار خوب بیشتر آرزومند است تا طبقه بندی. وی همچنین بيان کرد که با اعتبار کم می توان درآمد بالایی داشت. او بيان کرد که افرادی که از دسترسی به امتیاز محروم می شوند به منابعی برای بهبود سواد مالی و اعتبار ساز Grow Credit فرستاده می شوند تا به آنها کمک کند تا امتیازات اعتباری خود را افزایش دهند. بیلی گفت: «پس از آن، آن افراد به ما بازگردانده می‌شوند تا برای محصولات ما واجد شرایط باشند،» و گفت که این یک چرخه عمداً مثبت است. باید در مورد درهایی که با سابقه اعتباری خوب باز می شوند، آگاهی بیشتری وجود داشته باشد.

Neon Money Club در سال 2021 با هدف ردیابی سواد مالی راه اندازی شد و سال گذشته اولین کسب و کار فناوری متعلق به سیاهپوستان بود که کارت اعتباری خود را با AMEX راه اندازی کرد. این کارت به افراد امکان می دهد امتیازات کارت اعتباری را به پول نقد تبدیل کنند و سپس بتوانند در بازار سهام سرمایه گذاری کنند.

طبق گفته Pitchbook، این شرکت بیش از 10 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر جذب کرده است.

بیلی گفت: «ما به صداهای خلاق و متنوع‌تری در دنیای مالی نیاز داریم. ما تنها افرادی نیستیم که اینگونه فکر می کنیم. این صنعت فقط باید درهای بیشتری را برای دیگرانی مثل ما باز کند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است