متن خبر

سفرهای میدانی با هوش مصنوعی و چرا باید از آتش زدن خودروهای خودران خودداری کنیم

سفرهای میدانی با هوش مصنوعی و چرا باید از آتش زدن خودروهای خودران خودداری کنیم

شناسهٔ خبر: 450008 -




از اینجا یا هر جا که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید.

سلام، و به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

امروز صبح، ترکیب جالبی از داستان‌ها داریم که فناوری، سیاست و هوش مصنوعی را به روش‌های منحصربه‌فردی کنار هم می‌آورد که ارزش غواصی عمیق در آن را دارد.

سهام: این یک هفته بزرگ دیگر با Hubspot، Instacart، Monday.com، Cisco و گزارش نتایج سه ماهه دیگر است. ما باید در مورد وضعیت فروش نرم افزار و سخت افزار در سال گذشته و آنچه برخی از نام های مهم فناوری برای بقیه سال 2024 پیش بینی می کنند، چیزهای زیادی یاد بگیریم.

کریپتو: قیمت ها در دنیای کریپتو نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. Coinbase نتایج سه ماهه خود را در این هفته نیز گزارش می دهد، و این باید به ما احساس خوش بینانه بودن این شرکت رمزنگاری پیشرو در آمریکای شمالی را بدهد.

Waymo: برخی از مردم یک ماشین Waymo را در سانفرانسیسکو آتش زدند، ماشینی که آنقدر احمقانه است که اگر داشتم موهایم را می کشیدم.

Bugcrowd: دور 102 میلیون دلاری؟ دوست داری ببینیش مگا راندها در سه ماهه اخیر کمتر متداول شده اند، پس وقتی Bugcrowd متمرکز بر باگ بونتی 9 رقم را مطرح کرد، مجبور شدیم در مورد آن صحبت کنیم.

سفرهای میدانی با هوش مصنوعی: مهم نیست که کجا تاسیس شده‌اید، باید در مورد فعالیت‌های هوش مصنوعی در سیلیکون ولی نظارت داشته باشید.

حداکثر تا صبح چهارشنبه برمی گردیم!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به وب سایت Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، پس در پادکست های اپل، ابری، اسپاتیفای و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد کریپتو دارد، نمایشی که با بنیانگذاران و موارد دیگر مصاحبه می کند!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است