متن خبر

آینده STIRR، سرویس پخش رایگان Thinking Media که به تازگی خریداری شده است

آینده STIRR، سرویس پخش رایگان Thinking Media که به تازگی خریداری شده است

شناسهٔ خبر: 449367 -




شرکت پخش Sinclair اخیراً سرویس رایگان پخش تلویزیونی (FAST) خود را با پشتیبانی تبلیغات به Thinking Media فروخت، استارتاپی که راه حل‌های استریم مبتنی بر ابر را برای سرویس‌های FAST و بیش از حد (OTT) ارائه می‌کند. صاحبان جدید برنامه های بلندپروازانه ای برای پخش کننده دارند، از جمله گسترش بین المللی، سه برابر کردن کتابخانه محتوای درخواستی آن و تبدیل شدن به یک پخش کننده بومی هوش مصنوعی با قابلیت های جستجوی پیشرفته.

CordCuttersNews خبر این معامله را منتشر کرد که دو هفته پیش به طور رسمی بسته شد. این خرید در بحبوحه افزایش بینندگان FAST در میان کاربرانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند، انجام می شود زیرا پخش کننده های برتر بیشتر قیمت اشتراک خود را افزایش می دهند. بر اساس تلویزیون سامبا، از هر 3 کاربر آمریکایی، 1 نفر در سال 2023 مشترک خدمات FAST شده است.

هنگامی که سینکلر STIRR را در سال 2019 راه اندازی کرد، این سرویس دارای بیش از 100 کانال تلویزیونی زنده رایگان با پشتیبانی از تبلیغات و بیش از 5000 ساعت نمایش تلویزیونی و فیلم بود. از زمان نوشتن این مقاله، کانال‌های زنده از پلتفرم استریم حذف شده‌اند، اما همچنان محتوای درخواستی وجود دارد.

بنیانگذاران Thinking Media تاد کارتر (مدیرعامل) و اسکات شلیچتر (رئیس) به TechCrunch گفتند که STIRR در چند ماه آینده سه برابر مقدار محتوای درخواستی خواهد شد.

Schlichter که بنیانگذار آژانس استعدادهای دیجیتال و برند Dogma Studios است، گفت: «تنها چیزی که ما به دلایل مختلف ارائه نکردیم، ایستگاه های محلی است که سینکلر از گروه ایستگاه خود گرفت. "اما ما علاقه زیادی به اخبار محلی داریم... ما به طور فعال در حال تحلیل آن هستیم و سعی می کنیم آن را پشتیبان بسازیم. از نقطه نظر خطی، شما محتوای بسیار آشنا با آنچه قبلا وجود داشت خواهید دید."

این شرکت در حال حاضر در حال مذاکره مجدد با بسیاری از قراردادهای قبلی مجوز محتوا است، پس تا پایان ماه مارس، بینندگان باید شاهد بازگشت عناوین زیادی به STIRR و همچنین محتوای کاملاً جدید باشند.

اعتبار تصویر: STIRR

STIRR به منظور هدف قرار دادن مخاطبان گسترده‌تر، دسته‌های تخصصی بیشتری را اضافه می‌کند. تا ژوئن، STIRR دسته‌هایی مانند سفر و اکتشاف، تناسب اندام و تندرستی، آشپزی، خودرو، فناوری و نوآوری، مد، بهسازی خانه و DIY، آموزش، بازی، و اخبار و نظر و سایر موارد را اضافه خواهد کرد. کاتالوگ STIRR در حال حاضر نسبتاً خالی است و فقط شامل چند ژانر مانند ماجراجویی، کمدی، مستند، درام، ترسناک، معمایی، ورزشی و محتوای کودکانه است.

«اگر به بازار تلویزیون امروز فکر می‌کنید، این بازار معمولاً یک اندازه است و آنها تمایل دارند تعداد کمی از مخاطبان بسیار بزرگ و عمومی را هدف قرار دهند. ما به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان کوچکتر با هدف گرا علاقه مندیم.

Thinking Media همچنین در حال کار بر روی دریافت حقوق بین المللی برای حمایت از برنامه های رشد خود است. برای سه ماهه اول و دوم سال 2024، STIRR قرار است به بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند گسترش یابد. همچنین محتوا و برنامه نویسی به زبان اسپانیایی را در مناطق LATAM راه اندازی خواهد کرد.

STIRR در حال حاضر در دستگاه های وب، Apple TV، iOS و Android در سراسر جهان در دسترس است. این شرکت گفت: به‌زودی در دیگر پلت‌فرم‌های تلویزیون‌های هوشمند مانند تایزن، آمازون فایر و روکو به محض اینکه «انتقال به آن حساب‌های فروشگاه اپلیکیشن از گروه پخش Sinclair به Thinking Media تکمیل شود» عرضه خواهد شد.

«[STIRR] 8.5 تا 10 میلیون نصب در تمام پلتفرم‌های اصلی دارد. ما می‌خواهیم از آن استقبال کنیم و مطمئن شویم که متوجه می‌شوید اینجا هنوز خانه است و ما محتوایی را که می‌خواهید به شما می‌آوریم و به آن اضافه می‌کنیم و آپشن های جدیدی ارائه می‌کنیم که فکر می‌کنیم از آنها لذت خواهید برد." Schlichter گفت .

اعتبار تصویر: اسکرین شات STIRR.com

علاوه بر محتوا، Thinking Media همچنین قصد دارد آپشن های اختصاصی خود را در پلتفرم ادغام کند، که با «لحظه‌های ویدیویی کلیدی» شروع می‌شود، که با تبدیل تلفن‌های همراه به یک دستگاه همراه به رفتارهای صفحه دوم می‌پردازد. به طور خاص، آوردن نتایج موتور جستجو به STIRR.

ما در مورد همگام سازی صحبت می کنیم. شلیشتر با استفاده از برنامه رقابتی محبوب «آشپزخانه جهنمی» به عنوان مثال گفت: تلفن همراه و تلویزیون خود را با هم هماهنگ کنید. با آوردن تجربه کاربری وب به STIRR، بینندگان می‌توانند همزمان با تماشای سرآشپز مورد علاقه خود، یک دستور غذا را جستجو کنند.

"اگر از طرفداران یک برنامه هستید و می خواهید به نحوی بیشتر درگیر آن برنامه شوید، هیچ راهی برای انجام این کار در هیچ پلت فرم موجود وجود ندارد... شما به فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، Discord یا Reddit هستید، اما نه [ سرویس پخش]. و اینجاست که ایده یکپارچه‌سازی وب تلویزیون و سفرهای کاربر مطرح می‌شود.» کارتر گفت.

کارتر گفت : "لحظه های ویدئویی کلیدی" نیز تا حدی یک ویژگی اجتماعی است. بینندگان می توانند یافته های خود را در رسانه های اجتماعی و پلت فرم های پیام رسانی به اشتراک بگذارند.

رابط کاربری STIRR نسبت به رقبای FAST ساده‌تر است، پس معرفی آپشن های نوآورانه امیدواریم به این سرویس جان تازه‌ای بدهد.

کارتر گفت : "این فرصت باورنکردنی وجود دارد که STIRR را به عنوان آزمایشگاهی برای نوآوری وب تلویزیونی در نظر بگیریم... تا ما بر اساس آنچه گروه پخش Sinclair ایجاد کرده است، آن را به مرحله بعدی برسانیم."

کارتر توضیح داد که Thinking Media قبلاً پیشرفت‌های فناوری دیگری را در پلتفرم STIRR ایجاد کرده است، از جمله جایگزینی پخش‌کننده ویدیوی خود با یک «تعاملی» جدید که HLS (جریان‌های زنده HTTP) و تأخیر بسیار کم را پخش می‌کند و برای «مخاطبان همگام‌سازی شده» آماده شده است. همچنین پشتیبانی WebRTC وجود دارد که ما را به این باور می رساند که STIRR در نهایت یک عملکرد چت زنده خواهد داشت.

علاوه بر این، این شرکت کل قسمت پشتی را که اکنون بر اساس یک نمودار داده محتوا است، شبیه به نمودار دانش گوگل است، مبادله کرد زیرا داده ها را از منابع مختلف گرد هم می آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است