Pinterest با نزدیک شدن به 500 میلیون MAU، قرارداد تبلیغاتی جدیدی با گوگل اعلام می کند
![](https://khabarkaav.ir/wp-content/uploads/2024/02/GettyImages-1070303232.jpg)
![](https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2019/03/GettyImages-1070303232.jpg?resize=1200,900)
Pinterest یک قرارداد تبلیغاتی جدید با گوگل اعلام کرد زیرا این شرکت قصد دارد درآمد تبلیغات خود را افزایش دهد. گوگل دومین شریک تبلیغاتی شخص ثالث پلتفرم اجتماعی پس از امضای قرارداد چند ساله آمازون با Pinterest در سال گذشته است.
این شرکت در جریان فراخوان درآمد سه ماهه چهارم 2023 در مورد مشارکت گوگل صحبت کرد، جایی که نتایجی کمتر از انتظارات تحلیلگران منتشر کرد. درآمد Pinterest در این دوره 981 میلیون دلار با رشد 12 درصدی سال به سال بود. در حالی که کاربران فعال ماهانه با 11 درصد رشد سالانه به 498 میلیون نفر رسیدند.
سهام پینترست به دلیل درآمد کمتر از حد انتظار، تقریباً 28 درصد کاهش یافت، اما پس از اعلام معامله با گوگل، مدیرعامل بیل ریدی، بهبود یافت. او بيان کرد که این شرکت چند هفته پیش یکپارچه سازی تبلیغات جدید را آغاز کرد و در حال حاضر نتایج مثبتی را مشاهده می کند.
«این مشارکت بر کسب درآمد از چندین بازار بینالمللی در حال حاضر بدون درآمد ما متمرکز خواهد بود، از طریق امکان نمایش تبلیغات در Pinterest از طریق مدیر تبلیغات Google. ما چند هفته پیش به صورت زنده پخش شدیم، و این در حال افزایش است. تقاضای تبلیغات شخص ثالث همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم در حال افزایش است.
Ready اشاره کرد که Pinterest 80٪ از کاربران خارج از ایالات متحده را دارد اما آنها فقط 20٪ از درآمد را تشکیل می دهند. او بيان کرد که مشارکت گوگل به افزایش میانگین درآمد هر کاربر در بازارهای بین المللی کمک می کند.
رشد مخاطبان
مدیر عامل Pinterest در مورد استفاده از هوش مصنوعی و فرمت های جدید برای ایجاد پایگاه کاربر و تعامل صحبت کرد. او بيان کرد که این شرکت ویژگی کولاژ را که به کاربران اجازه میدهد از برچسبها و اشیاء برای ایجاد یک تصویر جدید استفاده کنند، برای همه کاربران iOS در سراسر جهان عرضه کرده است. این شرکت بيان کرد که 75 درصد کالج ها دارای پین محصول قابل خرید هستند، اما چیزی در مورد ارقام تبدیل نگفته است.
سال گذشته، این شرکت همچنین یک ویژگی سازماندهی خودکار را برای کاربران راهاندازی کرد که پینهای مشابه را میشناسد و کاربران را برای ایجاد تابلوها تحریک میکند. این ویژگی منجر به افزایش 30 درصدی تابلوهای ایجاد شده در پلت فرم اجتماعی شد.
Ready همچنین بيان کرد که راهنماهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت به کاربران کمک می کند تا سوالات خود را بهبود بخشند و آنها را به "نقطه اقدام یا خرید" نزدیکتر کنند.
در نوامبر گذشته، Pinterest شروع به آزمایش ابزار جدیدی برای گنجاندن محدودههای تیپ بدنی در جستجو کرد تا نتایج را فراگیرتر کند.
ارسال نظر