متن خبر

منتظر هدفون Sonos هستید؟ آنها به تازگی قوی ترین اشاره تاریخ انتشار خود را تا کنون دریافت کرده اند

منتظر هدفون Sonos هستید؟ آنها به تازگی قوی ترین اشاره تاریخ انتشار خود را تا کنون دریافت کرده اند

شناسهٔ خبر: 449139 -




هدفون سونوس
(اعتبار تصویر: Sonos)

اگر مدت‌ها منتظر هدفون‌های Sonos هستید، صبر شما به زودی به دست می‌آید – غول صوتی بی‌سیم اشاره‌ای قوی به این موضوع داده است که رقبای Bose و Sony تا ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد.

در تماسی با سود Sonos 2024 در 6 فوریه (رونویسی شده توسط The Motley Fool )، پاتریک اسپنس، مدیرعامل این شرکت به طعنه بيان کرد که "ما فقط چند ماه تا معرفی محصول جدید مورد انتظار خود در دسته چند میلیارد دلاری فاصله داریم، که اولین محصول خواهد بود. نقطه عطف اصلی چرخه محصول چند ساله ما."

در حالی که این موضوع در مورد محصول یا پنجره انتشار چندان مشخص نیست، اسپنس در ادامه گفت که این چرخه محصول شامل وارد کردن «دسته‌های جدید» و عرضه محصولات جدید «شروع با چیزی است که ما اعلام خواهیم کرد و در سه ماهه سوم ارسال خواهیم کرد». ".

انتشار Q3 به معنای زمانی بین جولای و سپتامبر است. و در حالی که مطمئن نیستیم که این عرضه برای هدفون Sonos خواهد بود، اما مطابق با آخرین شایعات و نکات قبلی این شرکت مبنی بر عرضه هدفون در "نیمه دوم" سال 2024 است.

سال گذشته، بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد Sonos قبلاً یک تیم هدفون اختصاصی داشته است که ظاهراً بیش از چهار سال روی یک جفت هدفون کار کرده است.

این نشت نشان داد که Sonos همچنین در حال کار بر روی محصولات جدید خانگی و فناوری کنترل صوتی است، در حالی که ما همچنین انتظار داریم که Sonos Arc 2 را در سال 2024 ببینیم . اما به نظر می‌رسد هدفون‌های جدید Sonos نیز می‌تواند برای یک مکان در راهنمای ما برای بهترین هدفون‌های بی‌سیم در عرض چند ماه چالش‌برانگیز باشد.

ارزش انتظار را دارد؟

تصاویر هدفون سونوس

(اعتبار تصویر: Sonos)

شایعات در مورد یک جفت هدفون Sonos از اوایل سال 2019 منتشر شده است. با توجه به وجود هدفون های بی سیم عالی، از Sony WH-1000XM4 تا Sennheiser Momentum 4 Wireless ، ممکن است عجیب به نظر برسد که هنوز هیجان زیادی در مورد ورود Sonos به فضا وجود دارد – اما دلایل خوبی برای این وجود دارد.

در مرحله اول، این واقعیت آشکار وجود دارد که Sonos هنوز یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای فناوری صوتی موجود است. اما این هیاهو همچنین ریشه در برخی جزئیات عینی دارد، مانند خرید Mayht توسط Sonos در سال 2022 ، یک شرکت هلندی که نوع جدیدی از طراحی بلندگو را توسعه داده است. این فناوری که «HeartMotion» نامیده می‌شود، ظاهراً قدرت صوتی مشابهی را فقط در بسته‌بندی بسیار کوچک‌تر به یک جفت بلندگو ارائه می‌کند.

به نظر می رسد که Sonos برخی از این فناوری را در هدفون های شایعه شده خود ادغام کند - و روی کاغذ، این مواد مطمئناً می توانند برخی از بهترین هدفون های حذف نویز را ایجاد کنند.

همانطور که در تحلیل 4 موردی که از هدفون Sonos می‌خواهیم صحبت کردیم، پتانسیل‌های زیادی فراتر از کیفیت صدای واقعی وجود دارد - از جمله انتقال صدا با بلندگوهای Sonos و ANC پیشرفته (حذف نویز فعال) با ترفندهای صوتی فضایی. پس اگر به دنبال هدفون های بی سیم ممتاز هستید، شاید ارزش آن را داشته باشد که چند ماه منتظر بمانید تا ببینید Sonos چه چیزی در فروشگاه دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر، در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است