متن خبر

تور Eras تیلور سوئیفت به دیزنی پلاس می آید و محتوای جایزه ای دارد که سویفتی ها نمی خواهند از دست بدهند

تور Eras تیلور سوئیفت به دیزنی پلاس می آید و محتوای جایزه ای دارد که سویفتی ها نمی خواهند از دست بدهند

شناسهٔ خبر: 449080 -




تیلور سویفت در طول اجرای بسیار محبوب خود در تور Eras <a href= به جمعیت واکنش نشان می دهد" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/f35xzpqsRVXvBq63CNuApU.jpg">
تور Eras (نسخه تیلور) در اواسط ماه مارس به دیزنی پلاس می‌رسد (اعتبار تصویر: فرناندو لئون/گتی ایماژ)

دیزنی اعلام کرده است که دیزنی پلاس قرار است خانه پخش انحصاری تور Eras تیلور سویفت باشد.

همانطور که باب ایگر، مدیر عامل دیزنی در جریان فراخوان درآمد سه ماهه اول سال 2024 شرکت والت دیزنی اعلام کرد، تور تیلور سویفت – The Eras (نسخه تیلور) در روز 15 مارس در دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این اولین باری است که به طور کامل در این روز قابل مشاهده خواهد بود. یک پلت فرم جریان اصلی

ایگر گفت: « تور Eras یک پدیده واقعی بوده است که طرفداران را در سراسر جهان هیجان زده کرده و دارد. و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این کنسرت مهیج را برای تماشاگران در هر کجا که هستند، منحصراً در دیزنی پلاس ارائه دهیم.»

این فیلم در طول اکران خود در اواخر سال 2023 بیش از 260 میلیون دلار (به ازای هر باکس آفیس موجو ) فروش بلیت داشت - یک اجرای خیره کننده باکس آفیس که آن را به پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ تبدیل کرد. نمایش بزرگ The Era Tour درآمد فیلم‌های مشهوری از جمله انیمیشن Wish ، Sony Pictures و حماسه تاریخی اپل ناپلئون ، و The Marvels ، یکی از دو فیلم مارول فاز 5 در گذشته را نیز تحت الشعاع قرار داد. 12 ماه.

مشخص نیست سوئیفت که اخیراً اولین موسیقی‌دانی است که چهار جایزه گرمی آلبوم سال را متوالی دریافت کرده است، از شراکت خود با دیزنی چقدر درآمد خواهد داشت. با این حال، این ابرستاره موسیقی پاپ، مطمئناً به مبلغ یک میلیارد دلاری که تور Eras تا کنون به دست آورده است، اضافه خواهد کرد - طبق گفته آسوشیتدپرس ، آخرین کنسرت سوئیفت تنها 1.04 میلیارد دلار فروش بلیت برای او به همراه داشته است. با اضافه کردن 261 میلیون دلاری که او از نمایش نقره‌ای آن به دست آورد، سوئیفت 1.3 میلیارد دلار ثروتمندتر از 12 ماه پیش است.

برای طرفدارانی که قبلاً The Eras Tour را به صورت حضوری و/یا در مالتی پلکس محلی خود دیده‌اند، نسخه Disney Plus دارای محتوای جایزه‌ای است که مطمئناً سویفتی‌های سرسخت را جذب می‌کند. در واقع، یکی از بهترین سرویس‌های استریم جهان تأیید کرده است که پنج آهنگ اضافی برای لذت بردن با The Eras Tour (نسخه تیلور) وجود خواهد داشت، از جمله موفقیت سال 2020 «Cardigan»، که نه در فیلم کنسرت و نه در فیلم قبلی آن حضور داشتند. انتشار ویدیو بر اساس تقاضا در مواردی مانند Prime Video و YouTube . بر اساس محبوبیت آن، فکر می‌کنم برای گنجاندن The Eras Tour در فهرست بهترین فیلم‌های دیزنی پلاس، استثنا قائل شویم.

وقتی برنده شدی آواز بخوان

انتشار آتی Eras Tour در دیزنی پلاس روند کنسرت های زنده را ادامه خواهد داد که به کاتالوگ پشتیبان غول استریمینگ راه می یابند.

در زمان نگارش این مقاله، تعدادی فیلم کنسرت وجود دارد که ارزش پخش روی پلتفرم را دارند، از جمله Elton John Live: Farewell From Dodger Stadium ، که با پخش مستقیم آن به طور انحصاری در دیزنی پلاس در اواخر سال 2023، تاریخ ساز شد. راک‌های پاپ Imagine Dragons ، گروه بسیار موفق کی پاپ بلک پینک و سوپراستار برنده چندین جایزه، بیلی آیلیش، سه هنرپیشه موسیقی بسیار محبوب دیگری هستند که با ضبط برنامه های زنده، پایگاه کاربران پخش کننده را نیز سرگرم کرده اند.

از آنجایی که مکس و اپل تی‌وی پلاس تمایل دارند تلویزیون پرستیژی را به طرفداران خود ارائه دهند و نتفلیکس به آرامی محتوای ورزشی خود را گسترش می‌دهد، دیزنی پلاس باید مجموعه‌ای از پروژه‌های خاص خود را بیابد تا به میز عرضه کند.

به نظر من، رشد کنسرت های زنده آن با احساسات پاپ مانند تیلور سویفت تنها به نفع آن است. اگر بتواند به بزرگترین هنرمندان جهان نشان دهد که بهترین استریمر برای نمایش چنین پروژه هایی است، آنها به احتمال زیاد با دیزنی پلاس شریک می شوند تا رقبای استریم آن، در نتیجه رتبه های کنسرت زنده آن را بیشتر تقویت می کنند و کاربران جدید را برای ثبت نام ترغیب می کنند. – و از آنجایی که دیزنی پلاس تایید کرده است که بیش از یک میلیون کاربر را در سه ماهه اول 2024 از دست داده است ، به تمام کمکی که می تواند برای تغییر ثروت خود نیاز دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از محل کار، تام را می‌توان یافت که آخرین بازی‌های ویدیویی را تماشا می‌کند، در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال غرق می‌شود، کتاب‌های خوانده‌نشده زیادی را در قفسه‌اش می‌خواند، در باشگاه تناسب اندام می‌ماند، و هر سگی را که می‌خورد نوازش می‌کند.

در مورد آخرین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است