متن خبر

بریتا راه اندازی بطری آب هوشمند Larq را راه اندازی کرد

بریتا راه اندازی بطری آب هوشمند Larq را راه اندازی کرد

شناسهٔ خبر: 449068 -




شرکت سازنده بطری های آب هوشمند Larq این هفته اعلام کرد که توسط غول فیلتراسیون، Brita، خریداری شده است. به طور خاص، Brita GmbH، شرکت آلمانی تاسیس شده در سال 1966، که منحل شد و بال آمریکای شمالی/جنوبی خود را در سال 1988 به کلروکس فروخت.

Brita GmbH این برند را در سایر نقاط جهان حفظ می کند، اما در حال حاضر از فروش محصولات تحت نام تجاری خود در قاره آمریکا منع شده است. در میان چیزهای دیگر، این اکتساب یک نقطه ورود مجدد به بازار سابق را تحت یک مارک موجود - اگر نه به طور گسترده شناخته شده - به شرکت ارائه می دهد.

Larq مستقر در Bay Area که در اواخر سال 2017 تأسیس شد، بیشتر به خاطر خط تولید بطری های آب هوشمند خود شناخته شده است که از یک نور UV تعبیه شده در درپوش به منظور کاهش باکتری های تجمع یافته در داخل شی تاریک و مرطوب استفاده می کند. از آن زمان این شرکت به یک پارچ آب گسترش یافته است، که ترکیبی از نور UV با فیلتر استاندارد آب است که بیشتر مطابق با آنچه ما از بریتا انتظار داریم، مطابقت دارد.

جاستین وانگ ، بنیانگذار و مدیر عامل Larq به TechCrunch می گوید: «آنها می خواستند در سمت B2C خود به آمریکای شمالی بازگردند. «لارق از نظر جغرافیایی گسترش طبیعی آن را فراهم کرد. اما همچنین، از منظر حق بیمه و تحول دیجیتال، این تجارت به طور سنتی 70 تا 80 درصد آفلاین است. آنها در حال انجام یک تحول بزرگ دیجیتالی هستند و ما دقیقا برعکس هستیم. هفتاد تا 80 درصد برای ما آنلاین است. »

ردپای خرده فروشی لارق کم است و محصول آن در 1000 فروشگاه آجر و ملات موجود است. در حالی که در حال حاضر هیچ ردپایی در ایالات متحده ندارد، Brita GmbH هم در بازار بین‌المللی دست‌یافت زیادی دارد و هم از تخصص خرده‌فروشی‌ای که پایش را باز می‌کند. در همین حال، لارک پیشرو تلاش های فروش آنلاین خواهد بود.

Brita US (Clorox) تا آینده قابل پیش‌بینی فیل در این اتاق خاص باقی می‌ماند، اما والدین سابق این شرکت خود را برای نبرد جالبی آماده می‌کنند - جنگی که در آن نمی‌تواند از نامی که همه جا حاضر است استفاده کند.

وانگ معتقد است که هم لارک و هم مادر جدیدش از نظر نوآوری دست بالا را دارند.

او او میگوید : «من فکر می‌کنم کلروکس اساساً آن تجارت را بیشتر به عنوان یک گاو نقدی اداره می‌کند. "این کاری است که آنها انجام می دهند. کلروکس کسب‌وکارهایی را تصاحب می‌کند، جای پای خود را در قفسه‌های فروشگاه‌ها گسترش می‌دهد و هر دلاری را که می‌توانند از آن خارج می‌کنند. آلمان بیشتر به نوآوری فیلترها و مدل های تجاری آنها وابسته است.

Larq سبد محصولات فعلی خود را حفظ خواهد کرد، در حالی که به دنبال گسترش عرضه های خود به روش هایی است که فناوری خود را با بریتا تطبیق دهد. این احتمالاً مستلزم تمرکز مداوم بر مواردی مانند اتصال برنامه و ردیابی هیدراتاسیون است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است