متن خبر

درختان مهارت Final Fantasy 7 Rebirth پر از تصمیمات امیدوارکننده و حرکات پر زرق و برق است.

درختان مهارت Final Fantasy 7 Rebirth پر از تصمیمات امیدوارکننده و حرکات پر زرق و برق است.

شناسهٔ خبر: 448727 -




کیت سیث در Final Fantasy 7 Rebirth ژست می گیرد
(اعتبار تصویر: Square Enix)

در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به بازی Final Fantasy 7 Rebirth باقی مانده است، از ما دعوت شد تا یک نسخه پیش نمایش از بازی نقش آفرینی (RPG) را برای خودمان امتحان کنیم . این شامل نگاهی به شخصی‌سازی شخصیت‌ها برای بازی آینده بود که شامل درخت‌های مهارت جدید Rebirth بود.

در مورد نحوه عملکرد این درختان - تا به حال، اطلاعات زیادی در دست نیست. TechRadar Gaming (TRG) با خوشحالی گزارش می دهد که سیستم جدید "Folio" نه تنها امیدوارکننده است، بلکه بر اساس برخی از پایه های کلاسیک Final Fantasy نیز ساخته شده است.

شخصیت‌های بازی Final Fantasy 7 Rebirth هرکدام به یک "Folio" منحصربه‌فرد دسترسی دارند، کتابخانه‌ای از مهارت‌ها و پیشرفت‌های بالقوه که توسط گره‌ها به هم مرتبط شده‌اند. گره های جدید را می توان با خرج کردن امتیازهایی که با افزایش سطح به دست می آورید یا از طریق کتاب های خاصی که در طبیعت یافت می شوند باز کرد. برگه‌های Final Fantasy 7 Rebirth مانند درختان باز می‌شوند، با شاخه‌های مختلفی که بازیکنان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند - در تضاد با پیشنهاد مستقیم‌تر و خطی‌تر موجود در نسخه قبلی Final Fantasy 7 Remake .

در Remake ، می‌توانید شخصیت‌ها را با ارتقای سلاح‌هایشان شخصی‌سازی کنید. با این حال، دامنه انتخابی که با این به‌روزرسانی‌ها همراه بود، اغلب بسیار محدود بود و تمایل به افزایش آمار لحظه‌ای داشت. برعکس، Rebirth 's Folios علاقه‌مندان به آمار و حرکات کاملاً جدید، از جمله حملات هم افزایی تخصصی فراوانی را ارائه می‌کند - مهارت‌های تگ تیم که اعضای حزب برای تأثیرات قوی‌تر به صورت پشت سر هم حمله می‌کنند.

(اعتبار تصویر: Square Enix)

طرفداران Final Fantasy 10 این سیستم را شبیه به "Sphere Grid" می دانند که در RPG سال 2001 یافت می شود. از آنجایی که Yoshinori Kitase کارگردانی و تهیه کننده Final Fantasy 10 بوده و به عنوان تهیه کننده Final Fantasy 7 Rebirth بازی می کند، منطقی است که این دو بازی دارای برخی مکانیک ها و فلسفه های طراحی مشترک باشند.

اگرچه ما فقط سطح را در پیش‌نمایش عملی خود خراش دادیم، به نظر می‌رسد که سیستم "Folio" سفارشی‌سازی معنی‌داری کاراکتر را ارائه می‌دهد و به ما می‌دهد تا در آستانه راه‌اندازی منتظر آن باشیم.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فوریه برای PS5 منتشر خواهد شد.

در حالی که منتظر انتشار Rebirth هستید به دنبال چیزی برای بازی هستید؟ فهرست ما از بهترین بازی‌های RPG و بهترین بازی‌های تک‌نفره شما را پوشش می‌دهد.

کارمند نویسنده

Cat Bussell یکی از کارکنان نویسندگی در TechRadar Gaming است. گربه که از مناره های کج لندن می آید، نویسنده و روزنامه نگاری با تجربه است. همانطور که در Wargamer.com ، TheGamer.com ، و Superjumpmagazine.com دیده می شود، Cat اینجاست تا از تمام گوشه و کنار دنیای بازی های ویدیویی پوششی برای شما فراهم کند. گربه به خاطر عشقش به روایت‌های غنی شناخته شده است. هم داستان محور و هم نوظهور.

قبل از مهاجرت به مراتع سبز روزنامه نگاری بازی، گربه به عنوان مشاور سیاسی و دانشگاهی کار می کرد. او سه مدرک دارد و در دانشگاه کمبریج، دانشگاه کالج لندن و دانشگاه کوئین مری لندن تحصیل و کار کرده است. او همچنین متصدی گالری هنری، بستنی‌ساز و میکس‌شناس کوکتل بوده است. این دوره کوتاه در سبک زندگی NPC به طور منحصر به فردی او را واجد شرایط می کند که فقط شادترین بازی های ویدیویی را برای لذت خواندن شما انتخاب کند.

گربه در دوران اوج بازی World of Warcraft قبل از تسلیم شدن به عشق خود به JRPG و حضور در Final Fantasy XIV، دندان های خود را بر روی MMO ها کوتاه کرد. وقتی او این کار را انجام نمی دهد، ممکن است متوجه شوید که او یک یا دو RPG رومیزی را اجرا می کند، شاید حتی به طور داوطلبانه.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است