متن خبر

ظاهراً کاربران ویندوز 11 نمی توانند از Copilot به اندازه کافی استفاده کنند – به همین دلیل است که مایکروسافت پنل هوش مصنوعی را بزرگ کرده است.

ظاهراً کاربران ویندوز 11 نمی توانند از Copilot به اندازه کافی استفاده کنند – به همین دلیل است که مایکروسافت پنل هوش مصنوعی را بزرگ کرده است.

شناسهٔ خبر: 448296 -




جوانی <a href= که از لپ تاپ استفاده می کند" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-320-80.jpeg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-480-80.jpeg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-650-80.jpeg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-970-80.jpeg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-1024-80.jpeg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-1200-80.jpeg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F-1920-80.jpeg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yDEQdr5DUC92FKqjXsZD8F.jpeg">
(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

پنل Copilot در ویندوز 11 در چند وقت اخیر بسیار دستخوش تغییراتی شده است ، و یک تغییر جدیدتر اعمال شده برای تغییر شکل ظاهری آن به صورت پیش‌فرض است که اکنون با درخواستی از سوی مایکروسافت همراه شده است که دلیل آن را توضیح می‌دهد.

این مورد توسط افشاکننده معمولی Leopeva64 در X (توئیتر سابق) مشاهده شد، که اشاره کرد که صفحه Copilot اکنون گسترده‌تر از گذشته است و به‌جای نمای کنار هم به‌عنوان یک پوشش باز می‌شود (یک فرم فشرده‌تر، جایی که همیشه در کنار پنجره فعال شما قرار دارد).

مایکروسافت یک درخواست اضافه کرده است تا به کاربر اطلاع دهد که پنجره Copilot Windows اکنون گسترده تر است و به طور پیش فرض به عنوان یک پوشش باز می شود، همچنین در این درخواست اشاره شده است که دکمه ای برای فعال کردن نمای جانبی وجود دارد:https://t.co /hkjzTtarOT pic.twitter.com/D8r3uzPoOt 4 فوریه 2024

Leopeva64 توضیح می‌دهد که رابط Copilot برای مدت کوتاهی به این روش باز شده است، اما یک گفت ه جدید، درخواستی است که مایکروسافت برای توضیح دلیل آن اضافه کرده است.

پاپ‌آپ «چه خبر است» به ما او میگوید که تغییر اخیر برای وسیع‌تر کردن پانل به‌گونه‌ای که «فضای بیشتر برای چت» وجود داشته باشد، به دلیل بازخورد کاربران ویندوز 11 است که درخواست املاک اضافی را داشتند. با این حال، همچنین اشاره می‌کند که دکمه‌ای در بالای پنل وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید روی آن کلیک کنید تا به طرح‌بندی جمع‌وجورتر کنار هم برگردید.


تجزیه و تحلیل: گسترش کمکی

توضیحی در مورد اقدام اخیر برای تغییر تنظیمات پیش‌فرض برای نحوه باز شدن هوش مصنوعی مفید است، و طبق همه حساب‌ها، این به کاربران ویندوز 11 اشاره می‌کند که از پنل بزرگ‌تر Copilot حمایت می‌کنند. (یا حداقل برخی از آنها، و ما می توانیم اکثریت را فرض کنیم، حداقل کسانی که در رابط Copilot به مایکروسافت بازخورد داده اند).

مطمئناً کسانی که از Copilot بسیار در ویندوز 11 استفاده می کنند و در جلسات طولانی تر پرس و جو شرکت می کنند، ممکن است از دستیار هوش مصنوعی که به طور پیش فرض فضای صفحه نمایش بیشتری را دریافت می کند، استقبال کنند.

حقیقت این است که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تعداد بیشتری از Copilot را، به هر طریقی، در آینده ببینیم. منظور ما از آن این است که مایکروسافت در حال آزمایش آب برای نمایش دستیار هوش مصنوعی در اولین راه‌اندازی ویندوز 11 است ( به روشی محدود تا کنون ، توجه داشته باشید). علاوه بر این، سرنخ‌هایی وجود دارد که Copilot ممکن است در سایر بخش‌های رابط ویندوز 11 ( مانند File Explorer ) ادغام شود. ما می‌توانیم احتمالات بیشتری را در نظر بگیریم، مانند اینکه بتوانیم Copilot را در جای دیگری متصل کنیم (در حال حاضر در سمت راست صفحه قرار دارد).

چیزی که ما قطعاً نمی‌خواهیم ببینیم، تلنگرها یا تبلیغات برای استفاده از Copilot است، اما متأسفانه - با این حال تا حدودی قابل پیش‌بینی است - این مورد در آزمایش نیز مشاهده شده است (باید توضیح دهیم که Copilot Pro، نسخه پولی سوپرشارژ هوش مصنوعی را تبلیغ می‌کنیم).

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است