متن خبر

بهترین برنامه های کاری Apple Vision Pro – Microsoft، Zoom، Box، TeamViewer و موارد دیگر

بهترین برنامه های کاری Apple Vision Pro – Microsoft، Zoom، Box، TeamViewer و موارد دیگر

شناسهٔ خبر: 447613 -




هدست اپل ویژن پرو
(اعتبار تصویر: اپل)

امروز (2 فوریه) شاهد عرضه رسمی Apple Vision Pro هستیم که اولین اقدام این شرکت در بازار هدست است.

Vision Pro با طراحی معمولی صیقلی اپل (و قیمت نجومی)، حرکتی جسورانه از سوی این شرکت است، اما با توجه به گستردگی موجود در موبایل، محاسبات و پوشیدنی‌ها، به راحتی انجام نداده است.

اگرچه به‌عنوان دستگاهی عمدتاً برای مصرف‌کننده طراحی شده (و به بازار عرضه شده است)، اما واضح است که Apple Vision Pro می‌تواند مزایای متعددی را به کاربران تجاری و سازمانی ارائه دهد - و چندین شرکت بزرگ قبلاً در این زمینه قدم برداشته‌اند و برنامه‌های همراه خود را معرفی کرده‌اند.

مایکروسافت 365

برنامه Microsoft Teams Apple Vision Pro

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

در مرحله اول مایکروسافت 365 است که به عنوان خانه همه برنامه های محل کار مورد علاقه شما شناخته می شود - مانند Word، Excel، PowerPoint، Outlook و حتی Microsoft Teams همگی در Apple Vision Pro در دسترس خواهند بود .

این هدست ابزارهای متنوعی را برای برنامه‌های مایکروسافت ارائه می‌کند، کنفرانس ویدیویی در Teams را به یک هواپیمای مجازی جدید می‌برد، اما همچنین امکان تمرکز بیشتر بر روی اسناد کلیدی Word را فراهم می‌کند.

مایکروسافت او میگوید این حرکت همچنین به کاربران امکان می‌دهد داده‌هایی مانند نمودارها را در صفحات گسترده اکسل بهتر تجسم کنند و به آنها کمک می‌کند تا ارائه‌های پاورپوینت را قبل از صحبت در مقابل مخاطبان تمرین کنند.

همه برنامه ها توسط دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت Copilot پشتیبان گیری می شوند و به کاربران روشی هوشمندتر و شهودی تر برای دسترسی به فایل ها و اطلاعات مورد نیازشان می دهند.

بزرگنمایی

اپلیکیشن Apple Vision Pro Zoom

(اعتبار تصویر: زوم)

اگر به دنبال رویکردی کمی متفاوت برای کنفرانس ویدیویی هستید، زوم اپلیکیشن خود را برای Apple Vision Pro نیز معرفی کرده است که نشان می‌دهد جلسات و تماس‌های مجازی یکی از موارد استفاده اصلی این هدست هستند.

زوم او میگوید اپلیکیشن Apple Vision Pro به همکاران و همکارانش در مکان‌های مختلف کمک می‌کند تا احساس نزدیک‌تری به هم داشته باشند و همکاری و ارتباط را بهبود ببخشند.

اما شامل تعدادی ویژگی جدید نیز می شود که به طور خاص برای Apple Vision Pro طراحی شده اند، مانند ویژگی Personas آن برای ارائه نمایشی "معتبر" از کاربران در تماس - از جمله تکرار حرکات صورت و دست - و توانایی اشتراک گذاری اشیاء سه بعدی. با جزئیات بسیار بیشتر، دیدگاه جدیدی در مورد موارد ارائه می دهد.

TeamViewer

اپلیکیشن TeamViewer Apple Vision Pro

(اعتبار تصویر: TeamViewer)

TeamViewer ممکن است بیشتر در پشتیبانی از راه دور فناوری اطلاعات و به‌روزرسانی‌ها حضور داشته باشد، اما این شرکت با راه‌اندازی برنامه پشتیبانی فضایی TeamViewer خود برای Apple Vision Pro قدمی مهمتر برداشته است.

در حال حاضر در نسخه بتا، این برنامه به کاربر دارای آیفون اجازه می دهد تا با یک متخصص از راه دور مجهز به Apple Vision Pro همکاری کند تا مراحل مورد نیاز برای تعمیر ماشین آلات خراب یا خراب را با آنها در میان بگذارد.

برنامه پشتیبانی فضایی TeamViewer از ARKit و یک اسکنر داخلی LiDAR برای گرفتن یک مدل سه بعدی دقیق از دستگاهی که نیاز به پشتیبانی دارد، استفاده می کند، که برای یک تجربه سه بعدی همگام با کارشناس راه دور به اشتراک گذاشته می شود.

جعبه

برنامه Box Apple Vision Pro

(اعتبار تصویر: جعبه)

سرویس ذخیره‌سازی محتوای آنلاین Box ممکن است به عنوان یک شریک بعید برای Apple Vision Pro به نظر برسد، اما این شرکت او میگوید که برنامه آن می‌تواند طیف وسیعی از راه‌های جدید را برای تعامل با فایل‌های خود در اختیار کاربران قرار دهد.

این شامل سناریوهای احتمالی مانند استفاده خرده‌فروشی از Apple Vision Pro برای مشاهده اینکه چگونه یک صفحه نمایش پنجره برای مشتریان از طریق یک طرح پیشنهادی در Box به نظر می‌رسد، یا یک شرکت ساختمانی که به طور مجازی از یک سایت ساختمان بازدید می‌کند تا ببیند چگونه یک پروژه ممکن است با استفاده از فایل‌های طرح اولیه یا نقشه‌ها به نظر برسد، می‌شود. تصاویر پیشرفت ذخیره شده در جعبه.

Box همچنین او میگوید که برنامه‌اش می‌تواند از ابزار دیکته سیری در کنار حرکات دست و چشم برای پیمایش در برنامه خود برای ردیابی فایل‌های مورد نیاز خود استفاده کند، که سپس می‌تواند برای نمایش واضح‌تر و چندوظیفه بهتر در «دسک‌تاپ بی‌نهایت» شما قرار گیرد.

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است