متن خبر

چگونه تاریخچه خرید خود را در Steam بررسی کنید

چگونه تاریخچه خرید خود را در Steam بررسی کنید

شناسهٔ خبر: 447523 -




به لطف تغییرات در مقررات GDPR در اتحادیه اروپا، اکنون تحلیل سابقه خرید خود در Steam آسان است. می توانید این کار را از طریق برنامه Steam، مشتری دسکتاپ یا وب سایت انجام دهید. می‌توانید تمام بازی‌ها، DLC‌ها یا آیتم‌های درون بازی را که از زمانی که حساب Steam خود را باز کرده‌اید، ببینید. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا ممکن است بخواهید سابقه خرید خود را در Steam تحلیل کنید و نحوه مشاهده تاریخچه خرید خود را در Steam مشاهده کنید.

لوگوی Steam بر روی صفحه نمایش لپ تاپ

چرا تاریخچه خرید خود را در Steam تحلیل کنید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید سابقه خرید Steam خود را تحلیل کنید. اگر قصد خرید یک بازی یا DLC را دارید، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که از قبل مالک آن نیستید. یا شاید می خواهید تحلیل کنید که آیا بازی شما یک نسخه ویژه است یا خیر. همچنین ممکن است فراموش کرده باشید که برای یک آیتم یا بازی چقدر پرداخت کرده اید و باید تحلیل کنید.

فهرست مطالب

تحلیل تاریخچه خرید خود در Steam نیز در صورت بروز مشکل مفید است. برای مثال، اگر تراکنش Steam در صورت‌حساب بانکی شما وجود داشته باشد که آن را نمی‌شناسید یا اگر برای یک بازی هزینه زیادی از شما دریافت شده است، می‌توانید سابقه خرید خود را تحلیل کنید.

اگر یک بازی یا DLC از کتابخانه Steam شما گم شود، اگر کلید بازی ای که خریداری کرده اید کار نکند، یا اگر بازی Steam راه اندازی نشود، ممکن است به سابقه خرید خود به عنوان مدرک خرید نیاز داشته باشید. در نهایت، اگر به بازپرداخت یک بازی یا آیتم درون بازی نیاز دارید، به جزئیات تاریخچه خرید Steam خود نیاز دارید.

در زیر، سه راه برای تحلیل سابقه خرید Steam به شما نشان خواهیم داد.

تاریخچه خرید در Steam را از طریق برنامه تحلیل کنید

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای تحلیل سابقه خرید خود در Steam هنگامی که در حال حرکت هستید، از طریق برنامه تلفن همراه در Android یا iOS است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

    برنامه Steam را روی دستگاه خود راه اندازی کنید و مطمئن شوید که به حساب خود وارد شده اید.

    در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نام/تصویر نمایه خود ضربه بزنید.

    جزئیات حساب را انتخاب کنید.

    در بخش Store & Purchase History، روی View Purchase History ضربه بزنید تا تمام خریدهای خود در استیم را ببینید.

تاریخچه خرید در Steam <a href= را از طریق برنامه تحلیل کنید" class="wp-image-100235" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-2-compressed.png 1200w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-2-compressed-300x38.png 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-2-compressed-1024x129.png 1024w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-2-compressed-768x97.png 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-2-compressed-80x10.png 80w" sizes="(max-width: 1200px) 100vw, 1200px">

شما باید بتوانید تاریخ خرید، نام بازی یا آیتم خریداری شده، نوع تراکنش (مثلاً کارت، پی پال و غیره) و مبلغ تراکنش را مشاهده کنید.

تاریخچه خرید Steam را در رایانه شخصی تحلیل کنید

یکی دیگر از راه‌های تحلیل سابقه خرید در Steam، روی رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ شما است. اغلب دیدن جزئیات تراکنش های خود در یک صفحه بزرگتر آسان تر است!

می توانید از سرویس گیرنده Steam (توصیه می شود) استفاده کنید یا سابقه خرید خود را در وب سایت Steam تحلیل کنید.

نحوه تحلیل تاریخچه خرید در Steam از طریق Desktop Client

فقط چند ثانیه طول می کشد تا تاریخچه خرید Steam خود را از طریق مشتری دسکتاپ تحلیل کنید. در اینجا نحوه مشاهده تاریخچه خرید در Steam با استفاده از مشتری آورده شده است:

    مشتری Steam را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید و وارد حساب Steam خود شوید.

    روی فلش کشویی کنار نام نمایه خود کلیک کنید در گوشه بالا سمت راست و Account Details را انتخاب کنید.

    در زیر تاریخچه فروشگاه و خرید ، مشاهده سابقه خرید را انتخاب کنید.

    پنجره بعدی تاریخچه خرید Steam شما را از زمانی که حساب خود را باز کرده اید به شما نشان می دهد.

جزئیات حساب - تاریخچه فروشگاه و خرید - مشاهده سابقه خرید

تاریخچه خرید Steam را از طریق وب سایت تحلیل کنید

اگر از مشتری Steam استفاده نمی‌کنید یا ترجیح می‌دهید تاریخچه خرید خود را در Steam از طریق وب‌سایت تحلیل کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

    در مرورگر خود به https://store.steampowered.com/ بروید.

    وارد حساب Steam خود شوید.

    روی پیکان کشویی کنار نام نمایه خود در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

    جزئیات حساب را انتخاب کنید.

    در زیر تاریخچه فروشگاه و خرید ، مشاهده سابقه خرید را انتخاب کنید.

    اکنون باید فهرست ی از اقلام خریداری شده خود را مشاهده کنید.

تاریخچه خرید استیم <a href= را از طریق وب سایت تحلیل کنید" class="wp-image-100237" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-4-compressed.png 1024w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-4-compressed-300x33.png 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-4-compressed-768x85.png 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/02/how-to-check-your-purchase-history-on-steam-4-compressed-80x9.png 80w" sizes="(max-width: 1024px) 100vw, 1024px">

آشنایی با تاریخچه خرید Steam

برای نمایش جزئیات بیشتر در مورد آن تراکنش، می‌توانید روی هر موردی در تاریخچه خرید Steam خود کلیک کنید. همچنین تعدادی از گزینه‌های پشتیبانی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، از جمله من می‌خواهم بازپرداخت کنم ، مبلغ اشتباهی از من کسر شده است ، در مورد این خرید سؤالی دارم ، و می‌خواهم رسید این خرید را مشاهده یا چاپ کنم. .

گزینه های خرید مانند بازپرداخت، مبلغ اشتباه شارژ و غیره.

اگر مشکلی با آیتم خود دارید، برای مثال، اگر پس از خرید تصادفی به بازپرداخت برای یک بازی در Steam نیاز دارید، یا اگر با کلید بازی مشکل دارید، من مشکلی با یک محصول دارم را انتخاب کنید. این خرید در صفحه بعد، مشکل مربوطه را انتخاب کنید و درخواست‌های روی صفحه را برای پشتیبانی دنبال کنید.

اکنون دیگر لازم نیست نگران نحوه تحلیل تاریخچه خرید در Steam باشید. این فقط چند ثانیه از زمان شما را می گیرد و بسته به ترجیحات خود می توانید به راحتی تاریخچه خرید خود را از طریق برنامه، وب سایت یا مشتری دسکتاپ تحلیل کنید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است