متن خبر

درون تلاش های برکس برای سوزاندن پول نقد کمتر

درون تلاش های برکس برای سوزاندن پول نقد کمتر

شناسهٔ خبر: 446280 -




به TechCrunch Fintech (که قبلا The Interchange) خوش آمدید! در این نسخه، من قصد دارم به آخرین دور اخراج های برکس، وضعیت سرمایه گذاری فین تک در سال 2023 و موارد دیگر نگاه کنم! ممکن است در هفته‌های آینده کمی مرخصی بگیرم، اما هرگز نترسید، TechCrunch Fintech از بین نمی‌رود. ما به زودی برمی گردیم!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

آنچه که بالا می رود باید پایین بیاید. برای استارت‌آپ مدیریت هزینه برکس، این مورد برای تعداد کارمندانش بود. در حالی که نرخ های بهره پایین بود، شرکت شاهد رشد اقتصادی بود و درآمد VC آسان تر بود. تعداد پرسنل آن قبل از اخراج کارکنانش در اکتبر سال 2022 به حدود 1300 افزایش یافته بود. همانطور که همه چیز رو به رو شده است، برکس در حال تلاش برای بازنشانی است و این هفته اعلام کرد که 282 کارمند یا تقریبا 20 درصد از کارکنان خود را در یک تجدید ساختار کاهش داده است. . این اقدام پس از گزارش هایی صورت گرفت که شرکت در سه ماهه چهارم هر ماه 17 میلیون دلار پول نقد می سوزاند و تلاش می کند باند فرودگاه را حفظ کند.

تحلیل هفته

فین تک، اوه، فین تک. سال گذشته برای شما آسان نبود. بر اساس داده‌های PitchBook، سرمایه‌گذاران فین‌تک ۳۴.۶ میلیارد دلار به استارت‌آپ‌ها در ۲۰۵۵ معامله در سال ۲۰۲۳ تزریق کردند که به‌ترتیب ۴۳.۸٪ و -۳۲.۴٪ کاهش در سال را نشان می‌دهد. ارزش‌ها نیز عمدتاً با 19.4 میلیون دلار کاهش یافتند که 13 درصد کمتر از میانگین سال 2022 بود. Exits نیز کاهش یافت و تنها 5.9 میلیارد دلار ارزش خروج در 185 معامله در سال 2023 ایجاد شد که به ترتیب کاهش -76.1٪ و -22.3٪ سالانه را تجربه کرد. اما Q4 خوب بود. طبق گزارش CB Insights، فین‌تک شاهد هشت تک شاخ جدید در طول دوره بود و سرمایه‌گذاری سهام با درصد دو رقمی افزایش یافت.

دلار و سنت

Bilt Rewards که هدف پلتفرم آن این است که به مصرف کنندگان اجازه دهد برای اجاره و هزینه روزانه محله جوایزی کسب کنند، هفته گذشته اعلام کرد که 200 میلیون دلار با ارزش 3.1 میلیارد دلاری جذب کرده است. جنرال کاتالیست تامین مالی را رهبری کرد که ارزش شرکت مستقر در نیویورک را در مقایسه با افزایش 150 میلیون دلاری آن در اکتبر 2022 بیش از دو برابر کرد. افزایش قیمت و جهش ارزش در محیطی قابل توجه است که دورهای بزرگ (معاملات به ارزش بیش از 100 میلیون دلار) کم و بینهایت هستند. CB Insights's State of Venture Report 2023 دریافت که در حالی که دورهای بزرگ «از مشخصه های سال 2021 بودند، با بیش از 350 در هر سه ماهه. . . در سه ماهه چهارم، این رقم به 78 کاهش یافت که پایین ترین سطح از سال 2017 است.

دیگه چی مینویسیم

شرکت فین‌تک سوئدی Klarna اولین طرح اشتراک خود را با نام "Klarna Plus" با مبلغ 7.99 دلار در ماه اعلام کرد که دارای مزایایی مانند عدم پرداخت هزینه خدمات اضافی در هنگام استفاده از کارت یک‌مدت Klarna، امتیازهای پاداش مضاعف و دسترسی به تخفیف‌های انحصاری با برندهای محبوب است.

فهرست جدیدی که توسط GGV US گردآوری شده است، 50 استارتاپ فین‌تک را که سرمایه‌گذاران خطرپذیر فکر می‌کنند چیزهای داغی هستند، نشان می‌دهد. ما همچنین با شریک مدیر GGV هانس تونگ در مورد آنچه که امروز در این بخش می بیند صحبت کردیم.

پی پال آزمایشی چند به روز رسانی جدید برای سرویس خود را آغاز خواهد کرد، که برخی از آنها از شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برند. این شرکت در حال معرفی یک پیشنهاد بازپرداخت نقدی جدید "CashPass" به نام "رسیدهای هوشمند" با توصیه‌های شخصی‌شده، از جمله موارد دیگر است.

سایر عناوین با علاقه بالا

Rainbow 12 میلیون دلار جمع آوری کرد

Sequence 5.5 میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند

Sunbit تسهیلات انبار بدهی 310 میلیون دلاری به رهبری سیتی را تضمین می کند

پلتفرم سرمایه‌گذاری Public، معاملات گزینه‌ها را راه‌اندازی می‌کند و به مشتریان برای سفارش‌هایشان پول می‌پردازد

FinZi، شرکت فین‌تک کلمبیایی، توسط Girasol Payment Solution خریداری شده است

BillingPlatform سرمایه گذاری رشد 90 میلیون دلاری را از FTV Capital دریافت می کند

پیش‌بینی‌های فین‌تک از سوی مدیرعامل Plaid

برای اخبار فین‌تک، پست‌هایی درباره قهوه و موارد دیگر، من را در X @bayareawriter دنبال کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است