Spot Technologies که اکنون با 2 میلیون دلار قیمت دارد، شاهد ورود فناوری امنیت هوش مصنوعی به مکزیک والمارتز خواهد بود
Spot Technologies، یک استارت آپ هوش مصنوعی مستقر در السالوادور، ۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. این شرکت با فعالیت در شیلی، در حال توسعه فناوری ابری است که دوربینها را در مکانهای خردهفروشی و تدارکات به یک سیستم هوشمند ردیابی تحلیل رفتار و امنیت تبدیل میکند.
یک گروه سرمایه گذار شامل Femsa Ventures، Bridge Latam، Daedalus، Kuiper و Casque در این دور شرکت کردند.
آبروگو از طریق ایمیل به TechCrunch گفت: جولیو آبروگو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، و تیمش این شرکت را در سال 2018 برای توسعه مدلها، الگوریتمها و ماژولهایی برای بینایی کامپیوتری به منظور ارتقای صنعت نظارت تصویری راهاندازی کردند.
محصول شاخص Spot، VisionX، از یادگیری عمیق و فناوریهای بینایی کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل رفتارهای مصرفکننده و سرقت بهره میبرد. سپس قابلیت های پیشرفته ای از جمله تجزیه و تحلیل جنسیت و سن، شمارش افراد، تشخیص در مناطق نامشخص، شناسایی تشکل های جمعیت و تجزیه و تحلیل مناطق مورد علاقه را ارائه می دهد.
Abrego شرکت هایی از جمله SenseTime، BriefCam، AdMobilize و DeepView را به عنوان رقبا در این فضا در نظر می گیرد. با این حال، او می گوید که فناوری VisionX Spot از چند جهت با آنها متفاوت است. یکی ادغام ماژولار و تطبیق پذیری برای امکان ادغام انعطاف پذیر ماژول های تجزیه و تحلیل ویدئویی است - چیزی که Abrego آن را به کنار هم قرار دادن قطعات لگو تشبیه می کند. دیگری تشخیص است.
ابرگو گفت: «اسپات بر تبدیل دوربینهای موجود در سوپرمارکتها به ابزارهای پیشرفته برای تشخیص رفتارهای مصرفکننده و جلوگیری از سرقت تمرکز دارد. "این عملکرد دوگانه تحلیل امنیت و رفتار مصرف کننده منحصر به فرد است و ارزش گفت ه قابل توجهی را برای مشتریان فراهم می کند."
با سرمایه جدید، Spot قصد دارد در توسعه VisionX 2.0 سرمایه گذاری کند که قرار است امسال عرضه شود. این شامل کشف سرقت های جزئی، سرقت در مناطق خودبازرسی، اقدامات خشونت آمیز و تجزیه و تحلیل الگوهای خرید خواهد بود.
یکی از مشتریان بزرگ Spot، Walmart است که VisionX را در 450 فروشگاه و مرکز توزیع خود در شیلی مستقر کرده است تا از جمله موارد دیگر، فرآیندهای ارسال را از طریق شمارش و ردیابی پالت ها بهینه کند.
علاوه بر شیلی، والمارت برنامههایی برای پیادهسازی فناوری VisionX در عملیات خود در مکزیک در سال 2024 دارد. Spot همچنین با Oxxo، یک فروشگاه زنجیرهای رفاهی مستقر در مکزیک، برای ادغام VisionX در بیش از 21000 فروشگاه خود در سراسر آمریکای لاتین صحبت میکند.
Abrego گفت: "ما عملکردهای جدیدی را در پلتفرم SaaS خود ادغام کرده ایم، مانند تشخیص سرقت و تشخیص رفتار انسان." "به طور مشابه، از نظر جذب استعداد، ما از 9 برنامه نویس به 30 نفر رسیده ایم و برنامه هایی در نقشه راه خود برای افزایش به 50 برنامه داریم. این رشد توسط مشتریان سطح بالا مانند Walmart و Mercado Libre پشتیبانی می شود."
ارسال نظر