متن خبر

14 بهترین ابزار سئو برای آژانس ها برای افزایش نتایج مشتری در سال 2025

14 بهترین ابزار سئو برای آژانس ها برای افزایش نتایج مشتری در سال 2025

شناسهٔ خبر: 858379 -




آژانس های سئو امروزی با شرایط سختی روبرو هستند. به روز رسانی الگوریتم و رقبای نوظهور چالش های جدیدی را ایجاد می کنند.

از سوی دیگر، افزایش مقیاس ممکن است آنطور که به نظر می رسد آسان نباشد. ضرب‌الاجل‌ها، گزارش‌دهی پیچیده و زمان‌بر و قیمت‌های روزافزون برای ابزارهایی که به آرامی بیش از حد گران می‌شوند.

به نظر می رسد که راه حل هایی که به برنده شدن آن چند مشتری اولیه کمک کردند، به ندرت زمانی که فهرست مشتریان دو یا سه برابر می شود، مقیاس می شوند. آنچه به عنوان گردش کار سئو ارزان و آسان برای مدیریت شروع می شود، به تدریج به پیچ و خم از فرآیندهای غیر مرتبط تبدیل می شود که مدیریت آن به طور فزاینده ای دشوار می شود. این باعث می شود فشار برای مقیاس عملیات و حفظ کیفیت به طور همزمان ایجاد شود.

در حالی که برخی سعی می کنند این مشکل را با اضافه کردن متخصصان بیشتر به تیم حل کنند، آژانس های آینده نگر رویکرد متفاوتی دارند. آنها کل پشته فناوری SEO خود را تغییر می دهند.

نرم افزار مناسب برای آژانس های سئو نه تنها کارهای خسته کننده را خودکار می کند، بلکه نحوه برخورد آژانس ها به سئوی مشتریان خود را نیز به شدت تغییر می دهد. در بازاری که مشتریان به طور فزاینده ای انتظار یک استراتژی شخصی و نتایج قابل اندازه گیری را دارند، داشتن ابزارهای یکپارچه ای که بینش معناداری را ارائه می دهد و در عین حال کار اضافی را حذف می کند، نه تنها راحت است، بلکه در حال تبدیل شدن به خط جدایی بین آژانس هایی است که پیشرفت می کنند و سازمان هایی که صرفاً زنده می مانند.

اگر می‌پرسید کدام ابزار سئو برای آژانس‌های سئو برای افرادی که می‌خواهند عملکرد وب‌سایت مشتری خود را بهبود بخشند، بهترین هستند، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. ما 14 راه حل کلیدی در بازار ارائه خواهیم کرد که به شما امکان می دهد بالاترین کیفیت و کارایی کار تیم خود را حفظ کنید.

ویژگی های کلیدی که باید در نرم افزار SEO برای آژانس ها جستجو کنید

ما می دانیم که انتخاب نرم افزار سئو مناسب برای یک آژانس می تواند بسیار دشوار باشد. هر فروشنده ای قسم می خورد که پلتفرم کاملی را ساخته است، اما هنگام مدیریت ده ها مشتری با نیازهای مختلف، اکثر این "راه حل های جامع" به سرعت از بین می روند.

نکته ما؟ هنگام ارزیابی ابزارها برای آژانس های سئو، به این ویژگی های حیاتی توجه کنید:

مدیریت چند مشتری: جابه‌جایی یکپارچه بین حساب‌ها با حفظ فضاهای کاری سازمان‌یافته برای هر مشتری

گزارش برچسب سفید: گزارش‌های حرفه‌ای و مارکی که می‌توانند با آرم و عناصر طراحی آژانس شما سفارشی شوند.

ردیابی و تحقیق کلمات کلیدی: ابزارهای پیشرفته SEO برای آژانس سئو که فرصت ها و نظارت بر رتبه بندی ها را در بازارهای مختلف کشف می کند

تجزیه و تحلیل رقیب: بینش دقیق در مورد استراتژی ها، رتبه بندی و عملکرد محتوا رقبای مشتری

ممیزی‌های سئو داخلی و فنی: اسکن خودکار که به سرعت مشکلات را شناسایی می‌کند و بر اساس تأثیر، رفع‌ها را اولویت‌بندی می‌کند.

تجزیه و تحلیل بک لینک و ابزارهای لینک سازی: هم مرور کلی و هم داده های ریز در مورد پروفایل ها و فرصت های پیوند مشتری

قابلیت های SEO محلی: ردیابی مکان خاص، مدیریت نمایه کسب و کار Google، و راه حل های فهرست محلی

اتوماسیون و ادغام: گردش کار صرفه جویی در زمان و سازگاری با پشته فناوری موجود برای کاهش وظایف دستی

به یاد داشته باشید، ابزار عالی برای آژانس سئو فقط در مورد ویژگی های فانتزی نیست. این در مورد آسان‌تر کردن زندگی تیم شما و ارائه نتایج قابل درک مشتریان است.

بهترین نرم افزار سئو برای آژانس ها (بررسی های دقیق)

پلتفرم های همه کاره سئو

1. رتبه بندی SE

صفحه اصلی وب سایت رتبه بندی SE
منبع: SE Ranking

اگر به دنبال بهترین نرم افزار سئو برای آژانس ها هستید که عملکرد و قیمت های مقرون به صرفه را ترکیب کند، رتبه بندی SE سزاوار توجه شماست. این پلتفرم هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهد: گزارش برچسب سفید، ردیابی دقیق رتبه در تمام موتورهای جستجوی اصلی، تجزیه و تحلیل رقبا که دقیقاً نشان می دهد چه چیزی برای رقبای مشتریان شما کار می کند، ممیزی فنی، ابزارهای SEO محلی و غیره. علاوه بر این، پایه محکم آن از بهترین ابزارها برای آژانس های سئو مشتریان فعلی شما را راضی می کند و مشتریان جدید را جذب می کند.

این پلتفرم دائماً در حال تکامل است و به سرعت ویژگی‌های جدیدی را برای همگام شدن با بازار در حال تغییر اضافه می‌کند (آیا نام AI Overview را شنیده‌اید؟ رتبه‌بندی SE برای مدت طولانی ابزار نظارت بر این موضوع را دارد!)، بنابراین شما همیشه یک قدم جلوتر از رقبا خواهید بود.

ویژگی ها

در اینجا ضروری ترین ویژگی هایی است که رتبه SE را به عنوان یکی از بهترین راه حل های نرم افزار SEO برای آژانس ها متمایز می کند:

Rank Tracker: موقعیت ها را روزانه در موتورهای جستجوی اصلی رصد می کند

تحقیق کلمات کلیدی: پایگاه داده گسترده ای را ارائه می دهد که 190 کشور را پوشش می دهد

ابزار تجزیه و تحلیل رقبا: استراتژی های سئو و PPC رقیب را آشکار می کند

جستجوگر بک لینک: پروفایل های پیوند را با نظارت بر اکتساب و از دست دادن، تشخیص پیوند سمی و ابزارهای توسعه ردیابی می کند.

ممیزی وب سایت: بیش از 115 پارامتر فنی را با توصیه های عملی برای دستیابی به بهترین عملکرد وب سایت بررسی می کند.

White Label: سفارشی سازی کامل برند را ارائه می دهد، از جمله آرم، طرح رنگ، نام دامنه و گزارش های نامحدود

ویجت Lead Generator: ابزار ممیزی وب سایت بدون کد را در سایت شما برای جمع آوری ایمیل های مشتری بالقوه جاسازی می کند.

ابزارهای بازاریابی محتوا: راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ایجاد محتوا، بهینه سازی و ردیابی عملکرد ارائه می دهد.

قیمت گذاری

متخصصان سئو فردی می توانند از 65 دلار در ماه با طرح اساسی و 119 دلار در ماه با طرح حرفه ای شروع کنند، در حالی که آژانس ها باید طرح تجاری را در نظر بگیرند که با قیمت های 259 ، 409 دلار یا 599 دلار در ماه در دسترس است. این ردیف قیمت گذاری شامل گزارش نامحدود، پروژه ها، دسترسی API و 5 صندلی مدیر (هزینه کاربران اضافی 20 دلار در ماه برای هر صندلی) است.

بسته آژانس 50 دلار اضافی در ماه هزینه دارد.

SE Ranking یک آزمایش رایگان 14 روزه و 20٪ تخفیف برای کاربران صورتحساب سالانه ارائه می دهد.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

جعبه ابزار جامع SEO با ویژگی های قوی مبتنی بر هوش مصنوعی

قابلیت های استثنایی ویژه آژانس

رابط کاربری بصری و کاربرپسند

قیمت گذاری مقرون به صرفه

پروژه های نامحدود در طرح قیمت گذاری تجاری

معایب:

منحنی یادگیری برای ویژگی های پیشرفته

هزینه بسته آژانس (50 دلار در ماه)

ساختار پیچیده قیمت گذاری (برخی ویژگی ها نیاز به خرید جداگانه دارند)

حکم

ما رتبه‌بندی SE را برای آژانس‌هایی که به دنبال ابزارهای سئوی قوی و بدون شکستن بانک هستند، توصیه می‌کنیم. ویژگی‌های قدرتمند، رابط بصری و قیمت رقابتی آن را برای آژانس‌های متوسطی که چندین مشتری را مدیریت می‌کنند، مناسب می‌سازد.

2. سمروش

صفحه اصلی سایت semrush
منبع: سمروش

اگر حتی زمان کمی را صرف سئو کرده اید، احتمالاً با Semrush برخورد کرده اید. و تصادفی نیست - تقریباً در هر جمع بندی «بهترین ابزار سئو» جایگاه برتر را به دست می آورد.

برای آژانس های بزرگتر با مشتریان سازمانی، Semrush Enterprise قابلیت های پلتفرم را با اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی، ابزارهای همکاری پیشرفته و دسترسی به بزرگترین پایگاه داده کلمات کلیدی جهان (25B+ کلمات کلیدی و 43T بک لینک) افزایش می دهد.

ویژگی ها

Semrush به عنوان یکی از جامع ترین ابزارهای سئو برای آژانس ها و سایر متخصصان سئو، تقریباً تمام گزینه های سئو موجود در بازار را ارائه می دهد. مهمترین آنها عبارتند از:

تحقیق کلمات کلیدی: هزاران فرصت برای کلمات کلیدی را آشکار می کند، پتانسیل تجاری آنها را تجزیه و تحلیل می کند، رقبا را برای چه رتبه بندی می کنند و شکاف های محتوا را برای بهره برداری شناسایی می کند.

ردیابی رتبه: موقعیت های مشتری را روزانه در چندین موتور جستجو رصد می کند، رقبا را ردیابی می کند، مسائل مربوط به آدمخواری کلمات کلیدی را مشخص می کند و رتبه بندی نقشه های محلی را تجزیه و تحلیل می کند.

ممیزی سایت: بیش از 140 پارامتر فنی را با توصیه های عملی بررسی می کند

تجزیه و تحلیل PPC: هوش رقابتی عمیق در کمپین های جستجوی پولی

تجزیه و تحلیل رقیب: نمونه کارها کلمات کلیدی و قابلیت مشاهده SERP را در برابر چندین رقیب به طور همزمان مقایسه کنید

لینک سازی: فیلترینگ پیشرفته برای ایجاد لیست های جستجوی با کیفیت بالا

جعبه ابزار آژانس: شامل CRM، پورتال های مشتری، گزارش گیری برچسب سفید و ابزارهای تولید سرنخ

قیمت گذاری

Semrush از 139.95 دلار در ماه شروع می شود، اما آژانس ها باید طرح گورو ( 249.95 دلار در ماه با 15 پروژه) یا طرح تجاری ( 499.95 دلار در ماه با 40 پروژه) را در نظر بگیرند. هر طرح فقط یک کاربر را شامل می شود، با هزینه کاربران اضافی 45-100 دلار در ماه. افزودنی کیت رشد آژانس از 69 دلار در ماه شروع می شود.

همه برنامه ها شامل یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه است. کاربران می توانند با صورتحساب سالانه تا 17 درصد صرفه جویی کنند.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

پایگاه داده گسترده کلمات کلیدی و SERP

تجزیه و تحلیل پیشرفته رقیب و PPC

به روز رسانی و بهبود ویژگی های منظم

راه حل های خاص آژانس با مدیریت مشتری

معایب:

قیمت بالا

منحنی یادگیری شیب دار به دلیل پیچیدگی ویژگی

هزینه های اضافی برای هر کاربر اضافی

ساختار پیچیده قیمت گذاری

حکم

Semrush یک نیروگاه برای آژانس هایی است که به بازاریابی جست و جو جدی می پردازند. این ارزان نیست، اما عمق مضحک داده‌های کلیدواژه و ممیزی فنی بیشتر از آن زمان که پروژه‌های پیچیده SEO را در صنایع مختلف مدیریت می‌کنید، سودمند است. این برای فروشگاه های کوچک مناسب نیست، اما برای آژانس های در حال رشد که هم SEO و هم PPC را مدیریت می کنند ارزش هر پنی را دارد.

3. احرف

منوی اصلی وب سایت Semrush
منبع: Ahrefs

Ahrefs به عنوان قهرمان سنگین وزن داده های بک لینک شهرت پیدا کرده است. در حالی که رقبا اغلب ادعا می کنند همه کارها را انجام می دهند، Ahrefs امپراتوری خود را بر روی انجام چند کار مهم بهتر از دیگران بنا کرده است.

این یکی از بهترین نرم‌افزارهای سئو برای آژانس‌ها توسط AhrefsBot، دومین خزنده فعال وب پس از گوگل، پشتیبانی می‌شود که در هر دقیقه 5 میلیون صفحه را پردازش می‌کند. Ahrefs با شاخص محتوای 16.6 میلیارد صفحه، پوشش کلمات کلیدی در 217 مکان، و 28.7 میلیارد کلیدواژه فیلتر شده، به سادگی از نظر عمق داده و قدرت خزیدن از دیگر پلتفرم ها پیشی می گیرد.

ویژگی ها

Ahrefs یک جعبه ابزار جامع ارائه می دهد که داده های پیشرو در صنعت را با ویژگی های عملی طراحی شده برای گردش کار آژانس ترکیب می کند:

Site Explorer: پروفایل های بک لینک را تجزیه و تحلیل می کند، تاریخچه کسب لینک را آشکار می کند و لینک های سمی را برای حذف شناسایی می کند.

کاوشگر کلمات کلیدی: فرصت های کلمات کلیدی را در 217 مکان جهانی آشکار می کند

ممیزی سایت: وب‌سایت‌ها را برای بیش از 170 مشکل فنی مؤثر بر عملکرد اسکن می‌کند، اصلاحات را اولویت‌بندی می‌کند و پیشرفت پیاده‌سازی را دنبال می‌کند.

شکاف محتوا: کلمات کلیدی را مشخص می کند که رقبا در رتبه بندی قرار می گیرند که مشتریان شما رتبه بندی نمی کنند.

ردیاب رتبه: تغییرات موقعیت را در دستگاه‌ها با امتیازهای دید و تخمین ترافیک برای هر کلمه کلیدی نظارت می‌کند.

Content Explorer: محتوای با عملکرد بالا را در هر جایگاهی کشف می کند، نام های تجاری را ردیابی می کند و فرصت های پیوند استراتژیک را شناسایی می کند.

داشبورد SEO: نمای سطح بالایی از تمام پروژه های مشتری با معیارهای کلیدی، از جمله امتیاز سلامت و رتبه بندی دامنه ارائه می دهد.

نمونه کارها و گزارش ها: چندین URL را برای ردیابی رقبا گروه بندی می کند و گزارش های مشتری سفارشی را با معیارهای عملکرد انعطاف پذیر ایجاد می کند.

قیمت گذاری

Ahrefs پنج سطح اشتراک با شروع از 29 دلار در ماه برای طرح Starter ارائه می دهد. آژانس‌ها احتمالاً به طرح‌های Advanced برای 449 دلار در ماه (50 پروژه، 1 کاربر شامل) یا Enterprise برای 1499 دلار در ماه (محدودیت‌های شخصی، از 3 کاربر) نیاز دارند.

مانند سایر بهترین ابزارهای SEO برای آژانس ها، Ahrefs افزونه های پولی مانند Report Builder، Project Boosts و Content Kit را ارائه می دهد.

این پلتفرم 17 درصد تخفیف برای صورتحساب سالانه ارائه می دهد. در حالی که آزمایش رایگان وجود ندارد، Ahrefs یک بسته Webmaster Tools رایگان با عملکرد محدود برای صاحبان سایت ارائه می دهد.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

عمق و دقت پایگاه داده بک لینک بی نظیر

تحقیق جامع کلمات کلیدی با داده های کلیک

قابلیت های ممیزی فنی قوی برای عملکرد وب سایت

نسخه رایگان Webmaster Tools برای نیازهای اساسی موجود است

معایب:

منحنی یادگیری شیب دار

ویژگی های محدود آژانس در مقایسه با رقبا

قیمت بالا

گزارش ساز نیاز به خرید جداگانه دارد

حکم

Ahrefs استاندارد طلایی برای آژانس هایی است که تجزیه و تحلیل بک لینک و سئو فنی را در اولویت قرار می دهند. عمق داده های بی بدیل آن، آن را برای جایگاه های رقابتی و کمپین های قدرت سازی ضروری می کند. علی‌رغم ویژگی‌های محدود آژانس و قیمت بالا که ممکن است مغازه‌های کوچک‌تر را منصرف کند، کیفیت اطلاعاتی که ارائه می‌کند اغلب سرمایه‌گذاری برای پیوندسازی جدی و تحقیقات رقبا را توجیه می‌کند.

4. Moz Pro

صفحه اصلی وب سایت Moz
منبع: Moz

Moz Pro در دنیایی که به نظر می‌رسد اکثر پلتفرم‌ها توسط کارشناسان سئو برای سایر کارشناسان طراحی شده‌اند، مانند ابزار سئوی محله دوستانه است. در حالی که Semrush و Ahrefs آن را با لیست‌های ویژگی‌های در حال گسترش و مجموعه‌های داده‌ای عظیم پیش می‌برند، Moz جایگاه خود را با نزدیک‌کردن سئو ایجاد کرده است.

Moz که توسط رند فیشکین (مردی با سبیل از همه آن ویدیوهای جمعه تخته سفید) تأسیس شد، به ریشه های آموزشی خود چسبیده است. این ابزار کمیاب سئو است که به دلیل ندانستن تگ متعارف یا اینکه چرا سایت شما به آن نیاز دارد، احساس حماقت در شما ایجاد نمی کند.

ویژگی ها

در اینجا ضروری ترین ابزارهای SEO برای آژانس ها است که پلت فرم Moz Pro ارائه می دهد:

کاوشگر کلمات کلیدی: عباراتی را که افراد جستجو می‌کنند با معیارهای حجم، دشواری و میزان دسترسی احتمالی پیدا می‌کند

هدف جستجو: "چرا" پشت جستجوها را نشان می دهد تا محتوای شما با آنچه کاربران می خواهند مطابقت داشته باشد

تحقیقات رقابتی و تجزیه و تحلیل SERP: صفحات و کلمات کلیدی رقبا را با بهترین عملکرد نشان می دهد

ردیاب رتبه: موقعیت‌های شما را در چندین موتور جستجو و مکان‌ها رصد می‌کند

معیارهای اعتبار نام تجاری: اعتبار دامنه و نمایان بودن نام تجاری شما را در نتایج جستجو با امتیاز استاندارد صنعت دامنه معتبر Moz ردیابی می کند.

خزیدن سایت: مشکلات فنی را با دستورالعمل های واضح برای رفع آنها شناسایی می کند

کمپین ها: وب سایت ها و رقبای خود را در یک مکان برای نظارت و ردیابی ساده سازماندهی کنید.

گزارش های سفارشی: ارائه های آماده برای مشتری ایجاد می کند که پیشرفت SEO را توضیح می دهد

Moz AI: با تجزیه و تحلیل الگوهای جستجو و شناسایی کلمات کلیدی با تبدیل بالا، بینش مشتری و فرصت های تولید سرنخ را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

Moz Pro چهار سطح اشتراک را ارائه می دهد. ارزان ترین، شروع، 49 دلار در ماه هزینه دارد. برای آژانس ها، طرح بزرگ ( 299 دلار در ماه) توصیه می شود. این شامل 3 کاربر، 25 سایت ردیابی شده و گزارش های نامحدود (از جمله گزارش های مارک) است.

صرف نظر از طرح، یک کاربر اضافی 49 دلار در ماه هزینه دارد.

همه برنامه ها با یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می شوند. شما می توانید با صورتحساب سالانه 20٪ صرفه جویی کنید.

دسترسی به API و ابزارهای SEO محلی برای آژانس ها به عنوان محصولات جداگانه فروخته می شود.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

قیمت مناسب

30 روز آزمایشی رایگان

رابط کاربر پسند

ردیابی کلمات کلیدی قوی

معایب:

محدودیت های ردیابی کلمات کلیدی خسیس در مقایسه با رقبا

ابزارهای سئو کمتر برای آژانس ها

سئوی محلی نیاز به ابزار و بودجه جداگانه دارد

عملکرد کمتری نسبت به رقبا

حکم

اگر آژانس شما به تازگی شروع به ارائه خدمات سئو کرده است یا بودجه محدودی دارید، Moz به نقطه مطلوبی رسیده است. با ویژگی‌های پیشرفته یا بزرگ‌ترین مجموعه داده‌ها، کسی را غافلگیر نمی‌کند، اما آنچه را که بیشتر کسب‌وکارها واقعاً به آن نیاز دارند، بدون پیچیدگی فوق‌العاده ارائه می‌کند.

5. مدیر عامل وب

منوی اصلی وب سایت Webceo
منبع: WebCEO

WebCEO شهرت خود را به عنوان اولین پلتفرم سئو آژانس با تمرکز بر چالش های عملی مدیریت کمپین های چند مشتری به طور همزمان ایجاد کرده است. چیزی که آن را متمایز می کند رویکرد جامع آن به عملیات آژانس است - نه تنها داده های SEO را ارائه می دهد، بلکه کل گردش کار را از تولید سرنخ تا گزارش مشتری ساده می کند.

WebCEO با پلتفرمی که به طور خاص برای همکاری تیمی، مدیریت مشتری و مقیاس طراحی شده است، چالش‌های منحصر به فردی را که آژانس‌های بازاریابی هنگام مدیریت ده‌ها یا حتی صدها وب‌سایت مشتری با آن مواجه می‌شوند، برطرف می‌کند.

ویژگی ها

WebCEO یک جعبه ابزار آژانس جامع با 24 ابزار تخصصی ارائه می دهد که به طور خاص برای مدیریت سئوی مشتری در مقیاس ساخته شده است. در اینجا مروری بر ابزارهای مهم سئو از دیدگاه آژانس است:

ردیابی رتبه: موقعیت ها را در بیش از 370 موتور جستجو با هدف گذاری مکان تا سطح کد پستی رصد می کند.

حسابرسی فنی: مشکلات عملکرد وب سایت را با اصلاح مبتنی بر وظیفه شناسایی می کند

تحقیق کلمات کلیدی: داده‌ها را از منابع متعدد، از جمله ابزارهای Google، پیشنهادات تکمیل خودکار، و سایت‌های رقیب برای کشف فرصت‌ها استخراج می‌کند.

تجزیه و تحلیل بک لینک: دامنه های پیوندی را ارزیابی می کند، اتصالات سمی را شناسایی می کند و توزیع متن لنگر را با مقایسه های رقابتی ردیابی می کند.

دستیار محتوای SEO: محتوای رقبا با عملکرد برتر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا توصیه‌های بهینه‌سازی خاصی را برای بالاتر بردن رتبه آنها ارائه کند.

Task Manager: مسئولیت های سئو را با چک لیست های آماده یا سفارشی اختصاص می دهد، به تیم ها کمک می کند کار را واگذار کنند و اجرا را پیگیری کنند.

ویجت نسل پیشرو: ابزارهای قابل تنظیم «ممیزی SEO رایگان» را در وب سایت شما تعبیه می کند تا به طور خودکار مشتریان بالقوه را جذب و واجد شرایط کند.

پلتفرم White-Label: کل جعبه ابزار SEO را در دامنه شما با نام تجاری شما میزبانی می کند و به مشتریان این تصور را می دهد که فناوری اختصاصی شماست.

قیمت گذاری

WebCEO چهار سطح اشتراک را ارائه می دهد: Solo Plan ( 36 دلار در ماه با حداقل 3 ماه)، راه اندازی ( 119 دلار در ماه)، آژانس نامحدود ( 99 دلار در ماه پایه به اضافه افزونه ها) و شرکتی ( 299 دلار در ماه).

جالب‌ترین طرح برای آژانس‌ها، البته، طرح آژانس نامحدود است که شامل تجزیه و تحلیل داده‌های نامحدود و قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر است، با شروع اشتراک پایه از 99 دلار در ماه. هزینه های اضافی برای ابزارهای برچسب سفید (40 دلار در ماه)، درخواست های رتبه اضافی و اسکن های اضافی اعمال می شود.

صورتحساب سالانه 16٪ صرفه جویی می کند و یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

کاربران اضافی فقط 5 دلار در ماه / کاربر در دسترس هستند

گزارش سئو مارک دار در همه برنامه ها گنجانده شده است

محدودیت های سخاوتمندانه ردیابی کلمات کلیدی در مقایسه با ابزارهای مشابه

ابزارهای گسترده آژانس سئو

معایب:

ساختار قیمت گذاری پیچیده برای ویژگی های پیشرفته

ویژگی های محدود (به ویژه قابلیت های هوش مصنوعی) در مقایسه با سایر پلتفرم های سئو

رابط کاربری فوق العاده برای مبتدیان

حکم

اگر اولویت شما به جای داشتن بزرگترین پایگاه داده کلمات کلیدی و هر ویژگی سئو قابل تصور، گردش کار کارآمد و تحویل مشتریان چشمگیر است، WebCEO شایسته نگاهی جدی است. اگرچه ممکن است پیشرفته ترین ویژگی های هوش مصنوعی را نداشته باشد، اما با ابزارهای آژانس عملی که در زمان صرفه جویی می کند و مشتریان را راضی می کند، جبران می کند.

سئو حسابرسی و ابزارهای نظارت بر سایت

6. کنسول جستجوی گوگل

منوی اصلی GSC
منبع: کنسول جستجوی گوگل

برای آژانس‌هایی که وب‌سایت‌های مشتری را مدیریت می‌کنند، کنسول جستجوی Google (GSC) خط مستقیم بسیار ارزشمندی را در مورد اینکه Google واقعاً سایت‌های مشتریان شما را می‌بیند و تفسیر می‌کند، ارائه می‌کند. برخلاف نرم افزار سئو شخص ثالث برای آژانس هایی که داده ها را تخمین می زنند، GSC حقیقت بدون فیلتر را مستقیماً از منبع ارائه می دهد.

این ابزار رایگان از ابتدا به عنوان ابزارهای وب مستر گوگل به یک پلتفرم ضروری تبدیل شده است که دقیقاً نشان می دهد چه چیزی در استراتژی سئو شما کار می کند (و چه چیزی نیست).

ویژگی ها

ویژگی های Kef GSC عبارتند از:

گزارش عملکرد: عبارت‌های جستجوی دقیق را با کلیک‌ها، نمایش‌ها، CTR و داده‌های موقعیت، ترافیک را نشان می‌دهد.

Index Coverage: مشخص می کند که گوگل کدام صفحات را می تواند یا نمی تواند فهرست کند تا از مشکلات رتبه بندی جلوگیری کند

URL Inspection: URL های خاص را بررسی می کند و درخواست نمایه سازی فوری برای محتوای جدید می کند

Core Web Vitals: معیارهای عملکرد وب سایت را که مستقیماً بر رتبه بندی تأثیر می گذارد اندازه گیری می کند

قابلیت استفاده از تلفن همراه: مشکلاتی را که بر تجربه بازدیدکنندگان از تلفن همراه تأثیر می گذارد، علامت گذاری می کند

گزارش پیوندها: پروفایل های لینک داخلی و خارجی را تجزیه و تحلیل می کند

نقشه‌های سایت: نقشه‌های سایت XML را برای کشف محتوای مناسب ارسال و نظارت می‌کند

مسائل امنیتی: هشدارهایی در مورد مشکلات احتمالی هک یا بدافزار

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

کاملا رایگان و بدون محدودیت استفاده

داده ها مستقیماً از خود گوگل می آیند

با سایر پلتفرم های تحلیلی ادغام می شود

کنترل واقعی خزیدن URL و نمایه سازی را فراهم می کند

معایب:

ابزارهای پیشرفته سئو محدود برای آژانس در مقایسه با ابزارهای پولی

برای به حداکثر رساندن ارزش به درک فنی نیاز دارد

بدون پشتیبانی اختصاصی از طرف Google

داده‌ها فقط به جستجوهای Google محدود می‌شوند

قیمت گذاری

کنسول جستجوی گوگل برای همه کاربران کاملا رایگان است. هیچ ردیف پرداختی، هزینه اشتراک، یا محدودیت استفاده وجود ندارد.

حکم

به عنوان یک ابزار سئو برای آژانس های سئو، کنسول جستجوی گوگل پایه غیرقابل مذاکره برای هر جعبه ابزار عملی است. در حالی که نباید تنها راه حل SEO شما باشد، بینش هایی که ارائه می دهد نمی تواند توسط هیچ پلتفرم شخص ثالثی تکرار شود، و آن را به یک همراه ضروری برای ابزارهای جامع تر تبدیل می کند.

7. گوگل آنالیتیکس

منوی اصلی وب سایت تجزیه و تحلیل گوگل
منبع: گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس به عنوان پلتفرم تحلیل ترافیک اساسی برای آژانس هایی که وب سایت های مشتری را مدیریت می کنند عمل می کند. در حالی که معمولاً در میان نرم‌افزارهای سنتی SEO برای آژانس‌ها طبقه‌بندی نمی‌شود، داده‌های عملکرد حیاتی را ارائه می‌کند که تلاش‌های سئوی شما را تأیید می‌کند. این پلتفرم با انتقال به GA4 به طور قابل توجهی تکامل یافته است و قابلیت‌های ردیابی پیچیده‌تر و بینش‌های یادگیری ماشینی را ارائه می‌دهد که به آژانس‌ها کمک می‌کند ROI واقعی را از کار بهینه‌سازی خود نشان دهند.

ویژگی ها

Traffic Acquisition: دقیقاً نشان می دهد که بازدیدکنندگان از کجا آمده اند، از جمله عملکرد جستجوی ارگانیک

تجزیه و تحلیل تعامل: نحوه تعامل کاربران با محتوا را ردیابی می کند و به شناسایی مناطق مشکل کمک می کند

ردیابی تبدیل: تلاش های SEO را به نتایج واقعی کسب و کار مانند فروش و سرنخ ها متصل می کند

بینش مخاطبان: نشان می‌دهد که چه کسی بر اساس جمعیت، مکان و دستگاه‌ها بازدید می‌کند

سفر مشتری: مسیرها را از اولین بازدید تا تبدیل در چندین نقطه تماس نشان می دهد

گزارش های سفارشی: داشبوردهای خاص مشتری را ایجاد می کند که معیارهای مربوطه را برجسته می کند

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: از هوش مصنوعی برای پیش بینی رفتار آینده و شناسایی بخش های ارزشمند مخاطبان استفاده می کند

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

برای اکثر نیازهای تجاری کاملا رایگان است

ادغام یکپارچه با سایر محصولات Google

داده ها مستقیماً از Google

قابلیت ردیابی داده ها در زمان واقعی

معایب:

منحنی یادگیری شیب دار

بدون پشتیبانی مشتری اختصاصی

امکان خرید مستقیم نسخه پولی از گوگل وجود ندارد

قیمت گذاری

Google Analytics (GA4) برای اکثر کاربران رایگان است. برای نیازهای سطح سازمانی، Google Analytics 360 ویژگی‌های پرداختی گسترده‌ای را از طریق فروشندگان مجاز Google ارائه می‌دهد.

حکم

برای آژانس‌ها، Google Analytics فراتر از ابزار دیگری در زرادخانه شماست. این نقطه اثبات ضروری است که کار سئوی شما را تایید می کند. در حالی که ابزارهای تخصصی برای آژانس سئو به شما کمک می‌کنند فرصت‌ها را شناسایی کرده و رتبه‌بندی را دنبال کنید، تنها Analytics این تلاش‌ها را به نتایج کسب‌وکار که مشتریان شما به آن اهمیت می‌دهند مرتبط می‌کند: تبدیل، درآمد و تعامل.

8. قورباغه جیغ

وب سایت Screamingfrog
منبع: ScreamingFrog

Screaming Frog یک خزنده دسکتاپ قدرتمند است که برای آژانس هایی که نیاز به تشخیص دقیق و مؤثر مشکلات وب سایت دارند ضروری شده است. اگرچه بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای سئو برای آژانس آن را به داشتن یک رابط قدیمی و نامشخص متهم می‌کنند، اما با تجزیه و تحلیل عمیق خود آن را جبران می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا مسائل فنی حیاتی را که به طور قابل توجهی بر عملکرد وب‌سایت تأثیر می‌گذارد، کشف کنند.

ویژگی ها

Screaming Frog با ارائه این ویژگی ها به کاربران کمک می کند تا عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشند:

خزیدن سایت: مسائل فنی را که در گوشه و کنار وب سایت مشتری شما پنهان شده است، پیدا می کند

تجزیه و تحلیل Indexability: بلافاصله نشان می دهد که گوگل چه صفحاتی را می تواند ببیند و چه صفحاتی را نمی تواند ببیند

تشخیص تغییر مسیر: زنجیره های تغییر مسیر دیوانه کننده ای را که سرعت سایت را از بین می برند، آشکار می کند

XML Sitemap Creation: نقشه های سایت تمیز را بر اساس آنچه در واقع وجود دارد می سازد

Site Visualization: ساختار سایت را به روشی نشان می دهد که مشکلات ناوبری را برجسته می کند

استخراج سفارشی: عناصر محتوای خاصی را برای تجزیه و تحلیل انبوه می کشد

قیمت گذاری

Screaming Frog یک نسخه رایگان محدود به 500 URL و یک نسخه پولی را با قیمت 259 دلار در سال برای هر کاربر ارائه می دهد. تخفیف های حجمی برای چندین مجوز در دسترس است، با قیمت 225 دلار برای هر مجوز در هنگام خرید 20 یا بیشتر.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

خزیدن نامحدود در نسخه پولی

بینش فنی دقیق سئو

نسخه رایگان موجود (محدودیت 500 URL)

قیمت مقرون به صرفه

منفی

نصب مبتنی بر دسکتاپ مورد نیاز است

فقط پرداخت سالیانه

منحنی یادگیری شیب دار برای مبتدیان

قابلیت گزارش دهی محدود

حکم

برای آژانس های جدی در مورد سئو فنی، ارزش Screaming Frog غیر قابل مذاکره است. در حالی که فاقد ویژگی‌های مشترک موجود در نرم‌افزار اختصاصی برای آژانس SEO است، مهارت فنی آن بیش از آن که جبران کند.

سئو محلی و مدیریت استناد

9. BrightLocal

منوی اصلی وب سایت Brightlocal
منبع: BrightLocal

در میان دیگر بهترین ابزارهای سئو برای آژانس، BrightLocal به عنوان متخصصی که منحصراً بر جستجوی محلی متمرکز است برجسته است. در حالی که پلتفرم‌های عمومی سئو ممکن است برخی از ویژگی‌های محلی را به عنوان یک فکر بعدی ارائه دهند، BrightLocal کل اکوسیستم خود را حول کمک به کسب‌وکارها در نتایج جستجوی محلی ایجاد کرده است.

برای آژانس‌هایی که چندین مشتری مبتنی بر مکان یا مارک‌های چندمکانی را مدیریت می‌کنند، این رویکرد اختصاصی برای دید محلی نتایجی را ارائه می‌دهد که ابزارهای گسترده‌تر به سادگی نمی‌توانند با آن‌ها مطابقت داشته باشند.

ویژگی ها

در اینجا ویژگی های کلیدی وجود دارد که BrightLocal را از سایر نرم افزارهای SEO برای آژانس ها متمایز می کند:

ردیابی رتبه محلی: موقعیت ها را در گوگل، بینگ و یاهو با موبایل، دسکتاپ و رتبه بندی نقشه بر اساس مکان خاص رصد می کند.

حسابرسی سئوی محلی: بیش از 300 نقطه داده را برای شناسایی فرصت های بهینه سازی خاص برای هر مکان تجزیه و تحلیل می کند

مدیریت استناد: لیست های کسب و کار را در صدها دایرکتوری بدون هیچ هزینه تکراری پیدا می کند، می سازد و به روز می کند.

حسابرسی نمایه کسب‌وکار Google: فرصت‌های بهینه‌سازی را آشکار می‌کند، فهرست‌های تکراری را شناسایی می‌کند، و معیارهایی در برابر رقبای برتر در جستجوی محلی

مدیریت بازبینی: با کمپین‌های خودکار در بیش از 80 پلتفرم، بررسی‌های جدید را رصد می‌کند، به آنها پاسخ می‌دهد و ایجاد می‌کند.

گزارش White-Label: گزارش های مشتری مارک دار را ایجاد می کند که به وضوح پیشرفت های جستجوی محلی را نشان می دهد

قیمت گذاری

BrightLocal سه سطح ارائه می دهد: Track ( 39 دلار در ماه)، مدیریت ( 49 دلار در ماه) و رشد ( 59 دلار در ماه)، و قیمت آنها بر اساس تعداد مکان های مدیریت شده افزایش می یابد.

صورتحساب سالانه 25٪ تخفیف ارائه می دهد.

کاربران می توانند BrightLocal را به مدت 14 روز بدون نیاز به کارت اعتباری رایگان امتحان کنند.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

به طور خاص برای SEO محلی ساخته شده است

ایجاد استناد بدون هزینه های مکرر

گزارش برچسب سفید کاربر پسند

منابع آموزش سئو محلی رایگان

معایب:

رابط کاربری فوق العاده برای مبتدیان

یک راه حل مستقل سئو نیست

قیمت با تعداد مکان افزایش می یابد

حکم

برای آژانس های متخصص در مشاغل محلی، BrightLocal انتخاب برجسته است. تمرکز اختصاصی آن بر جستجوی محلی، بینش هایی را ارائه می دهد که پلت فرم های سئوی عمومی به سادگی نمی توانند با آنها مطابقت داشته باشند. این ابزار برای آژانس‌ها به‌ویژه برای شرکت‌هایی که چندین مشتری محلی را در صنایع مختلف دستکاری می‌کنند، عالی است. با این حال، توجه داشته باشید که هزینه‌ها می‌تواند به سرعت در هنگام مدیریت مکان‌های متعدد افزایش یابد، و شما همچنان به ابزارهای اضافی برای پوشش جامع SEO فراتر از جستجوی محلی نیاز دارید.

10. با شکوه

منوی اصلی وب سایت با شکوه
منبع: Majestic

اگر در مورد کشف اکوسیستم پیوند پیچیده وب جدی هستید، Majestic رهبر واضح است. این ابزار چاشنی SEO که در سال 2004 تأسیس شد، با ارائه عمق بی‌نظیر در داده‌های بک لینک، شهرت خود را به دست آورده است. در حالی که سایر ابزارهای SEO برای آژانس، تجزیه و تحلیل بک لینک را فقط یک ویژگی دیگر می دانند، Majestic کل پلتفرم خود را حول تسلط بر بینش پیوندها ساخته است.

ویژگی ها

قدرت Majestic از معیارهای اختصاصی آن ناشی می شود که جنبه های مختلف کیفیت و کمیت پیوند را اندازه گیری می کند:

Trust Flow: کیفیت لینک را برای شناسایی بک لینک های معتبر ارزیابی می کند

Citation Flow: مقدار پیوند را بدون توجه به کیفیت اندازه گیری می کند

Visibility Flow: پیوندهای سرمقاله را از فهرست دایرکتوری ها متمایز می کند

جریان اعتماد موضعی: ارتباط موضوعی را در بیش از 800 دسته به دست می‌آورد

امتیازات متریک جریان: زمانی که معیارها با الگوهای مورد انتظار متفاوت است، بینش هایی را نشان می دهد

این معیارها با مجموعه‌ای قوی از ابزارها، از جمله پایگاه‌های اطلاعاتی Fresh & Historic Index، اکسپلورر انحصاری نویسنده برای تحلیل سازنده محتوا، ویژگی‌های مقایسه چند دامنه، و ابزارهای تخصصی مانند Clique Hunter برای شناسایی فرصت‌های پیوند استفاده نشده تکمیل می‌شوند.

قیمت گذاری

Majestic سه سطح قیمت گذاری اصلی را ارائه می دهد:

Lite: 49.99 دلار در ماه (یا 499.99 دلار در سال) برای 1 میلیون واحد تجزیه و تحلیل و 5000 ردیف در هر جستجو

حرفه ای: 99.99 دلار در ماه (یا 999.99 دلار در سال) برای 20 میلیون واحد تجزیه و تحلیل و 30000 ردیف در هر جستجو

API: شروع از 399.99 دلار در ماه برای 100 میلیون واحد تجزیه و تحلیل، با برنامه های بزرگتر در دسترس با 799.99 دلار و 1599.99 دلار در ماه

همه طرح ها شامل ضمانت بازگشت وجه 7 روزه برای مشتریان جدید است و صورتحساب سالانه صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهد.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

عمق بی نظیر داده های بک لینک

معیارهای اختصاصی منحصر به فرد برای کیفیت پیوند

ابزارهای عالی تجسم داده ها

افزونه های رایگان مرورگر برای تجزیه و تحلیل سریع

معایب:

منحنی یادگیری شیب دار برای درک معیارها

محدودیت های تک کاربره در طرح های سطح پایین تر

ویژگی های محدود آژانس

حکم

اگر در مورد بک لینک ها جدی هستید (و باید جدی باشید)، Majestic ابزاری است که به آن نیاز دارید. این اطلاعات بیشتر از هر چیز دیگری در بازار به داده های پیوند می پردازد و بینش هایی را آشکار می کند که پلتفرم های گسترده تر از آن غافل هستند. برای آژانس هایی که مشتریانشان به لینک سازی جدی یا کار فنی سئو نیاز دارند، ارزش هر پنی را دارد. نه، آن تحقیق کلمات کلیدی یا بهینه سازی محتوای شما را انجام نمی دهد - این چیزی نیست که برای آن ساخته شده است. اما زمانی که به درک واقعی اکوسیستم پیوند نیاز دارید، هیچ چیز دیگری آن را بهتر نمی کند.

11. SEO PowerSuite

وب سایت SEO Powersuite
منبع: SEO PowerSuite

برخلاف ابزارهای مبتنی بر ابر که بر نرم‌افزار سئوی امروزی برای بازار نمایندگی تسلط دارند، SEO PowerSuite با پلتفرم مبتنی بر دسکتاپ خود رویکرد متفاوتی دارد. این بازیکن کهنه کار 17 سال است که در این بازی حضور داشته است و قابلیت های تجزیه و تحلیل بک لینک آن بسیار چشمگیر است.

از طریق SEO SpyGlass و LinkAssistant، برخی از جامع‌ترین تحقیقات و مدیریت پیوندهای موجود را ارائه می‌کند، بدون محدودیت اعتبار ناامیدکننده یا محدودیت‌های استفاده که در اکثر ابزارهای اشتراک یافت می‌شود.

ویژگی ها

SEO PowerSuite یک جعبه ابزار جامع در چهار برنامه متمایز خود ارائه می دهد:

ردیاب رتبه: موقعیت کلمات کلیدی را در تقریباً 600 موتور جستجو با قابلیت های جستجوی محلی، تلفن همراه و جهانی رصد می کند.

حسابرس وب سایت: ممیزی های فنی نامحدود SEO را با تجزیه و تحلیل محتوای دقیق و پیشنهادات بهینه سازی انجام می دهد

SEO SpyGlass: پروفایل های بک لینک را با مقایسه رقابتی و ارزیابی ریسک جریمه تجزیه و تحلیل می کند

LinkAssistant: لینک بیلدینگ را با ابزارهای جستجو، قابلیت های توسعه و تأیید پیوند مدیریت می کند.

ویژگی‌های اضافی شامل ویرایشگر محتوای SEO یکپارچه، تجزیه و تحلیل TF-IDF، گزارش جامع برچسب سفید، قابلیت‌های ردیابی نامحدود در برنامه‌های پولی و موارد دیگر است.

قیمت گذاری

SEO PowerSuite سه سطح قیمت را ارائه می دهد:

رایگان: عملکرد پایه با گزینه های صادرات محدود

حرفه ای: 349 دلار در سال برای پروژه های نامحدود و تجزیه و تحلیل بک لینک

شرکت: 599 دلار در سال برای پروژه های نامحدود، تحقیقات بک لینک، و گزارش برچسب سفید

هر برنامه را می توان به طور جداگانه خریداری کرد و تخفیف های چند ساله تا 34٪ در دسترس است.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

بدون محدودیت استفاده در برنامه های پولی (کلمات کلیدی، سایت ها، بک لینک ها)

مقرون به صرفه تر از بسیاری از جایگزین های ابری

قابلیت گزارش دهی جامع

معایب:

فقط رومیزی با برنامه های جداگانه برای نصب

بدون گزینه اشتراک ماهانه

گزارش برچسب سفید فقط در طرح با بالاترین سطح موجود است

حکم

SEO PowerSuite برای آژانس‌ها و حرفه‌ای‌هایی که از محدود کردن داده‌ها و محدودیت‌های استفاده متنفرند، عالی است. اگر از ابزارهای ابری خسته شده‌اید که با افزایش مقیاس یا محدود کردن تعداد کلمات کلیدی که می‌توانید ردیابی کنید، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند، این ابزار رومیزی ارزش استثنایی ارائه می‌دهد.

هوش مصنوعی و بهینه سازی محتوا

12. جستجوگرها

صفحه اصلی وب سایت Surfer SEO
منبع: Surfer SEO

Surfer SEO به عنوان یک نیروگاه تخصصی در فضای بهینه سازی محتوا ظهور کرده است. برخلاف پلتفرم‌های گسترده‌تری که سعی می‌کنند همه چیز را انجام دهند، Surfer منحصراً بر کمک به شما در ایجاد و بهینه‌سازی محتوایی که رتبه‌بندی می‌شود تمرکز می‌کند. با بیش از 500 فاکتور در صفحه تجزیه و تحلیل شده و قابلیت های هوش مصنوعی در سراسر این ابزار لهستانی ادغام شده است، شهرت خوبی در بین بازاریابان محتوا و متخصصان SEO به دست آورده است که به دنبال تنظیم دقیق استراتژی محتوای خود هستند.

ویژگی ها

Surfer SEO ابزارهای تخصصی متمرکز بر بهینه سازی محتوا را ارائه می دهد:

ویرایشگر محتوا: محتوای بهینه شده برای سئو را با دستورالعمل های زمان واقعی ایجاد می کند

Surfer AI: مقالات آماده رتبه بندی را با یک کلیک تولید می کند

نقشه های موضوعی: فرصت های محتوا را شناسایی می کند و تحقیق را ساده می کند

حسابرسی محتوا: بهینه سازی محتوای موجود را خودکار می کند

AI Outline Generator: ساختارهای محتوای سازگار با SEO را ایجاد می کند

AI Detector: محتوای هوش مصنوعی را شناسایی می کند و به آن کمک می کند تا تشخیص داده شود

AI Humanizer: متن هوش مصنوعی را به نوشتار طبیعی تبدیل می کند

Keyword Surfer: داده های کلمه کلیدی را مستقیماً در نتایج جستجو ارائه می دهد

قیمت گذاری

Surfer SEO سه سطح قیمت را ارائه می دهد:

ضروری: 99 دلار در ماه برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد (30 مقاله در ماه)

مقیاس: 219 دلار در ماه برای آژانس های متوسط ​​و تیم های بازاریابی (100 مقاله در ماه)

سفارشی: قیمت‌گذاری سفارشی برای آژانس‌ها و تیم‌های بزرگ که شامل برچسب‌گذاری سفید و دسترسی API است

همه طرح ها شامل 7 روز ضمانت بازگشت وجه و 20٪ تخفیف برای صورتحساب سالانه است.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

ویژگی های تولید محتوا و بهینه سازی جامع

رابط کاربر پسند با گردش کار بصری

پایگاه دانش و آموزش گسترده

معایب:

قیمت گذاری بالا برای یک سکو فقط روی محتوا متمرکز شده است

عملکرد محدود فراتر از بهینه سازی محتوا

دسترسی به API با برچسب سفید محدود به برنامه سفارشی است

نقل قول یک برنامه سفارشی (که احتمالاً آژانس ها به آن احتیاج دارند) نیاز به قرار ملاقات دارد

حکم

Surfer Seo در بهینه سازی محتوا برتری دارد اما با قیمت گذاری حق بیمه همراه است. این برای آژانس هایی که رتبه های ارگانیک را در اولویت قرار می دهند مناسب است اما به عنوان تنها ابزار SEO شما ایده آل است. ویژگی های قدرتمند هوش مصنوعی نتایج چشمگیری را برای کسانی که به طور مرتب مطالب ایجاد می کنند ، ارائه می دهد ، اگرچه آژانس هایی که به برچسب سفید نیاز دارند ، با مانع برنامه ریزی قرار ملاقات ها برای برنامه های سفارشی روبرو خواهند شد.

گزارش سئو و ابزارهای داشبورد

13. AgencyAnalytics

صفحه اصلی وب سایت تجزیه و تحلیل آژانس
منبع: AgencyAnalytics

برای آژانس های سئو که به دنبال گزارش دهی مشتری پیشرفته هستند ، AgencyAnalytics یک راه حل تخصصی ارائه می دهد که می تواند ساعتهای بی شماری از کار دستی را نجات دهد. این پلتفرم بر جنبه مهم ارتباطات مشتری متمرکز است.

با ادغام داده ها از بیش از 80 ادغام بازاریابی در داشبورد قابل تنظیم و گزارش های خودکار ، آژانس آنالیزیک به آژانس ها کمک می کند تا ضمن کاهش زمان صرف شده در کارهای اداری ، ارزش خود را نشان دهند.

ویژگی ها

AgencyAnalytics ابزارهای تخصصی برای گزارش و مدیریت آژانس ارائه می دهد:

گزارش های خودکار: گزارش های مشتری قابل تنظیم برنامه ریزی شده به صورت مکرر

داشبوردهای سفارشی: تجسم داده های تعاملی با رابط کشیدن و رها کردن

گزینه های برچسب سفید: برندسازی آژانس و میزبانی دامنه سفارشی

مدیریت مشتری: دسترسی با تنظیمات مجوز گرانول را برای کارمندان و مشتری ها کنترل می کند

ابزارهای سئو: ردیابی رتبه بندی ، تجزیه و تحلیل عملکرد سایت ، مدیریت بک لینک و موارد دیگر

AI Insights: تفسیرهای خودکار داده ها و توصیه ها

قیمت گذاری

AgencyAnalytics سه دوره قیمت گذاری را ارائه می دهد:

فریلنسر: 79 دلار در ماه برای 5 کمپین مشتری (مشتری های اضافی با 12 دلار در هر ماه)

آژانس: 239 دلار در ماه برای 10 کمپین مشتری (مشتری های اضافی با 18 دلار در هر ماه)

آژانس حرفه ای: 479 دلار در ماه برای 15 کمپین مشتری (مشتری های اضافی با 24 دلار در هر ماه)

همه برنامه ها شامل یک آزمایش رایگان 14 روزه با ضمانت 30 روزه پول است.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

قابلیت های چشمگیر برچسب سفید

کاربران نامحدود و داشبورد سفارشی در هر مشتری در برنامه های سطح بالاتر

بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی

گزینه های ادغام گسترده (80+ سیستم عامل)

معایب:

ابزارهای سئو محدود در مقایسه با سیستم عامل های همه در یک

هزینه اضافی برای هر مشتری فراتر از محدوده برنامه

برنامه سفارشی نیاز به برنامه ریزی قرار ملاقات دارد

هزینه اضافی برای ویژگی های ردیابی رتبه

حکم

AgencyAnalytics به عنوان یکی از بهترین ابزارهای آژانس سئو متمرکز بر ارتباطات مشتری و کارآیی گزارش است. در حالی که جایگزین سیستم عامل های اختصاصی SEO نمی شود ، اما در نمایش کار آژانس شما از طریق ارائه حرفه ای داده های پیچیده ، برتری دارد.

14. Dashthis

منوی اصلی Dashthis
منبع: dashthis

Dashthis یک راه حل تخصصی را برای آژانس های خسته از دست زدن به چندین سیستم عامل برای ایجاد گزارش های مشتری ارائه می دهد. این ابزار بصری در تقاطع ابزارهای SEO برای آژانس های دیجیتال و نرم افزارهای گزارشگری جامع قرار دارد و به شما امکان می دهد داده ها را از کانال های مختلف بازاریابی در داشبورد های زیبا و خودکار طراحی کنید.

ویژگی ها

Dashthis این ویژگی های اساسی را برای ساده سازی روند گزارش آژانس خود ارائه می دهد:

گزارش های خودکار: گزارش های بازاریابی سفارشی را ایجاد و برنامه ریزی می کند که به طور خودکار به روز می شوند

الگوهای از پیش تعیین شده: الگوهای گزارش آماده استفاده را برای تخصص های مختلف بازاریابی ارائه می دهد

بارگذاری CSV: داده های سفارشی را از هر منبع وارد می کند

گزینه های برچسب سفید: گزارش ها را با مارک آژانس ، رنگ ها و URL های سفارشی سفارشی می کند

همکاری تیمی: کاربران نامحدود را بدون هزینه اضافی برای بررسی آسان و ویرایش اضافه می کند

اشتراک مشتری: گزارش ها را از طریق ایمیل ، PDF یا URL های اختصاصی با تحویل برنامه ریزی شده توزیع می کند

قیمت گذاری

Dashthis قیمت گذاری ساده و مبتنی بر داشبورد را ارائه می دهد:

فرد: 49 دلار در ماه برای 3 داشبورد

حرفه ای: 159 دلار در ماه برای 10 داشبورد

تجارت: 309 دلار در ماه برای 25 داشبورد

استاندارد: از 479 دلار در ماه برای 50 داشبورد شروع می شود

همه برنامه ها شامل منابع داده نامحدود ، کاربران نامحدود و کلیه ادغام های موجود است. یک آزمایش رایگان 15 روزه بدون نیاز به کارت اعتباری در دسترس است.

مزایا و معایب

جوانب مثبت:

کاربران نامحدود در همه برنامه ها

قابلیت های گزارشگری عالی

کتابخانه قالب گسترده

گزینه های منبع انعطاف پذیر داده

معایب:

قیمت گذاری بر اساس تعداد داشبورد می تواند گران شود

ادغام کمتر از رقابت

منحنی یادگیری شیب دار

حکم

Dashthis ابزارهای اختصاصی SEO شما را جایگزین نمی کند ، اما هنگام گزارش مشتری ، سلامت شما را نجات می دهد. با گرفتن تمام داده های پیچیده سئو و تبدیل آن به چیزی که مشتری ها در واقع درک می کنند بدون اینکه نیمی از هفته خود را صرف کنید تا گزارش دهید ، می درخشد.

برای آژانس هایی که در صفحات گسترده و تصاویر از سیستم عامل های مختلف غرق می شوند ، Dashthis یک زندگی را ارائه می دهد که با لیست مشتری شما بدون قربانی کردن کیفیت یا حرفه ای ، با لیست مشتری شما رشد می کند.

چگونه بهترین نرم افزار SEO را برای آژانس خود انتخاب کنیم

هیچ "بهترین نرم افزار سئو برای آژانس" وجود ندارد. انتخاب صحیح کاملاً به مورد خاص و مشخصات شرکت شما بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری ، به آنچه در واقع نیاز دارید فکر کنید.

گردش کار منحصر به فرد آژانس خود را بشناسید

با بررسی گردش کار آژانس خود شروع کنید. آیا شما بیشتر مشاغل محلی ، مشتری های سازمانی یا تجارت الکترونیکی را اداره می کنید؟ هر تخصصی توانایی های مختلفی را می طلبد.

پس از آن ، فرآیندهای فعلی خود را ترسیم کرده و تنگناها را شناسایی کنید - نه فقط ناراحتی های جزئی بلکه مسائلی که در واقع برای شما وقت و مشتری هزینه می کند.

تمام هزینه ها را با دقت تجزیه و تحلیل کنید

پول نیز مهم است. در حالی که برخی از ابزارها ممکن است قیمت های اولیه جذاب را ارائه دهند ، افزودنی هایی مانند کاربران اضافی یا سایر ویژگی های پرداخت شده برای آژانس ها اغلب می توانند بسیار پرهزینه باشند. همچنین ارزش آن را دارد که تجزیه و تحلیل کنید که با یک حساب خاص به شما محدود می شود.

از طرف دیگر ، گاهی اوقات ابزارها مدل قیمت گذاری انعطاف پذیر ندارند و شما باید هزینه ای را که از آن استفاده نمی کنید بپردازید. آن را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و قبل از تعهد به اشتراک برای یک سال یا بیشتر محاسبه کنید ، که با قیمت های تبلیغاتی برای یک اشتراک سالانه وسوسه می شود.

به اکوسیستم فنی خود فکر کنید

فراموش نکنید که چگونه همه چیز با هم متناسب است. اگر نتواند با داشبورد گزارشگری شما صحبت کند ، این ابزار حسابرسی عملکرد شگفت انگیز وب سایت به شما کمک نمی کند. به دنبال ابزارهایی با API های جامد و ادغام های بومی با پشته فناوری موجود خود باشید. این تضمین می کند که معیارهای عملکرد وب سایت شما یکپارچه در گزارش های مشتری در کنار سایر داده های سئو جریان می یابد و تصویری کامل از نتایج ارائه می دهد.

و به جلو فکر کنید - آیا این راه حل هنوز هم کار می کند که دو بار مشتری داشته باشید؟ ابزارهایی که با یک فهرست کوچک به نظر می رسد مقرون به صرفه هستند می توانند در مقیاس شما بسیار گران قیمت یا از نظر فنی محدود شوند.

درایو تست قبل از خرید

سرانجام ، هرگز بدون آزمایش مرتکب نشوید. بیشتر نرم افزار معتبر SEO برای آژانس ها آزمایش های رایگان یا ضمانت های برگشت پول را ارائه می دهد. از این دوره ها بی رحمانه استفاده کنید - حساب های مشتری واقعی را تنظیم کنید ، گزارش های واقعی را اجرا کنید و بازخورد صادقانه تیم خود را دریافت کنید. براق ترین نسخه ی نمایشی در جهان به معنای هیچ چیز نیست اگر تیم شما از روز به روز از نرم افزار متنفر باشد.

نتیجه گیری

همانطور که می بینید ، هیچ یک از "بهترین ابزار سئو برای آژانس ها" وجود ندارد. انتخاب ایده آل به پایگاه مشتری ، اندازه تیم و اهداف خاص شما بستگی دارد.

برای نیازهای تخصصی ، BrightLocal در سئو محلی ، با شکوه تجزیه و تحلیل پیوند عمیق را فراهم می کند ، و Seo Seo Surfer و رتبه بندی SE را تضمین می کند که محتوای شما به طور مؤثر است.

اگر بودجه و سادگی اولویت ها باشد ، رتبه بندی Moz Pro و SE گزینه های خوبی برای آژانس های کوچک یا در حال رشد است - آنها تیم شما یا امور مالی شما را تحت الشعاع قرار نمی دهند. آژانس هایی که مشتری های سازمانی و چالش های پیچیده سئو را کنترل می کنند ، باید سیستم عامل هایی را که برای نیازهای با کارایی بالا طراحی شده اند ، در نظر بگیرند.

از محاکمات رایگان به طور جدی استفاده کنید. پروژه های مشتری واقعی را تنظیم کنید و به تیم خود اجازه دهید تا قبل از تعهد ، ابزارها را در سناریوهای دنیای واقعی آزمایش کند.

در پایان روز ، حتی چشمگیرترین لیست ویژگی ها اهمیتی نخواهد داشت که تیم شما از این ابزار استفاده نمی کند یا مشتریان شما نمی توانند گزارش ها را درک کنند. برای اطمینان از ابزار سئو خود برای آژانس ها ، ارزش افزوده ای را در اولویت قرار دهید و گزارش دهید.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است