متن خبر

۱۳ چیزی که آمازون در رویداد سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد، از الکسا تا Fire TV

۱۳ چیزی که آمازون در رویداد سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد، از الکسا تا Fire TV

شناسهٔ خبر: 435785 -




خب، آمازون به تازگی فهرست خرید کریسمس ما را کمی آسان‌تر کرده است – در رویداد دستگاه‌ها و خدمات غول فناوری، تقریباً به‌روزرسانی‌های تقریباً تمام بزرگترین محصولات فناوری خود را اعلام کرد، در حالی که برخی از محصولات جدید مانند Amazon Echo Hub جدید و ساندبار Fire TV ارزان قیمت وسوسه انگیز.

جدای از بلندگوهای هوشمند جدید Echo و به‌روزرسانی‌های Fire TV Stick 4K، بزرگترین خبر این بود که دستیار صوتی الکسا آمازون در حال دریافت ارتقاء مبتنی بر هوش مصنوعی است. بله، آمازون با افرادی مانند ChatGPT سر و کار داشته است و مدل زبان بزرگ خود (LLM) را ساخته است تا به الکسا کمک کند مکالمه، هوشمندتر و مفیدتر شود.

خبر بد این است که الکسا نسل بعدی به آرامی در ایالات متحده به عنوان بخشی از یک برنامه پیش نمایش "در ماه های آینده" عرضه می شود. پس در این بین باید خود را با صدها ابزار جدید که آمازون به تازگی معرفی کرده سرگرم کنیم. خوب، صدها نفر آن را تحت فشار قرار دادند، اما ما به‌روزرسانی‌هایی را برای Echo Pop، Echo Show، تبلت Fire HD 10، Fire TV Stick 4K و موارد دیگر مشاهده کردیم.

اگر به یک ژانر فنی خاص علاقه دارید، از پیوندهای پرش ما در سمت چپ استفاده کنید تا به بخش سمت راست بروید - یا برای خلاصه کامل همه چیزهایی که اعلام شد و همه قیمت‌ها، مستقیماً به فهرست ابزار جدید آمازون ۲۰۲۳ بروید. به صف شدن...

بلندگوهای هوشمند آمازون اکو

۱. Amazon Echo Pop Kids

دو بلندگوی Amazon Echo Pop Kids روی میز کناری اتاق خواب

(اعتبار تصویر: آمازون)

۴۹.۹۹ دلار (حدود ۴۰ پوند)

امروز برای پیش‌سفارش موجود است، ماه آینده ارسال می‌شود

جزئیات پرتاب استرالیا TBC

اسپیکر هوشمند سرگرم‌کننده آمازون اکو پاپ اکنون نسخه مخصوص کودکان دارد – که می‌توانید آن را در نسخه‌های Marvel's Avengers یا Disney Princess خریداری کنید.

ایده این است که بچه‌ها می‌توانند با شخصیت‌های داخلی گوینده با پرسیدن حقایق، جوک‌ها یا حتی تخم‌مرغ‌های مخفی عید پاک، چت کنند. همچنین شش ماه Amazon Kids Plus (معمولاً ۴.۹۹ دلار / ۳.۹۹ پوند در ماه) با بلندگو دریافت می کنید که ساعت ها محتوای هری پاتر، لگو یا نشنال جئوگرافیک را در اختیار شما قرار می دهد تا کودکانتان را سرگرم کنید.

آمازون او میگوید همچنین ده‌ها کتاب صوتی انحصاری Audible را به Kids Plus اضافه می‌کند، از جمله داستان‌های Marvel's Avengers و Disney Princess، که می‌تواند برای تفاخر در زمین بازی مفید باشد.

۲. آمازون اکو شو ۸ (نسل سوم)

آمازون اکو شو 8 روی میز کنار دو کوزه

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱۴۹.۹۹ دلار / ۱۴۹.۹۹ پوند

اکنون برای پیش‌سفارش موجود است، ماه آینده ارسال می‌شود

جزئیات پرتاب استرالیا TBC

آمازون Echo Show 8 فعلی (نسل دوم) در سال ۲۰۲۱ درست زمانی که تماس‌های ویدیویی در اوج خود بود، وارد شد، اما آمازون به تازگی جانشینی را با یک ترفند بسیار زیبا معرفی کرده است - توانایی تشخیص میزان نزدیکی شما به بلندگو و تغییر محتوای آن. بر این اساس.

برای مثال، این ویژگی «محتوای تطبیقی» ظاهراً می‌تواند یک عنوان خبری ساده را از راه دور به شما نشان دهد، اما وقتی نزدیک‌تر هستید، با کنترل‌های لمسی به نمای دقیق‌تری بروید. همچنین در اوایل سال آینده برای سایر دستگاه های Echo Show نیز عرضه خواهد شد.

چه چیز جدیدی در Echo Show 8 (نسل سوم) وجود دارد؟ اکنون درخواست‌های الکسا شما را به صورت محلی اجرا می‌کند، که ظاهراً پاسخ‌های آن را ۴۰ درصد سریع‌تر می‌کند. همچنین کیفیت صدا بهبود یافته با صدای فضایی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جدید در مرکز برای تقویت تماس‌های ویدیویی وجود دارد. به لطف پشتیبانی از Zigbee، Sidewalk، Thread، Bluetooth و Matter، می‌تواند یک مرکز خانه هوشمند مفید نیز باشد.

آمازون هیچ جزئیاتی را برای عرضه Echo Show 8 (نسل سوم) در استرالیا اعلام نکرده است، اما گفته است که مدل نسل دوم به‌روزرسانی ویژگی محتوای تطبیقی ​​را دریافت خواهد کرد.

۳. Amazon Echo Show 8 Photos Edition

رویداد دستگاه ها و خدمات آمازون 2023

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱۵۹.۹۹ دلار (حدود ۱۳۰ پوند)

اکنون برای پیش‌سفارش موجود است، ماه آینده ارسال می‌شود

جزئیات پرتاب استرالیا TBC

به جای آن به دنبال یک قاب عکس دیجیتال هوشمند هستید؟ آمازون همچنین یک Echo Show 8 Photos Edition ساخته است که تا حد زیادی با مدل استاندارد نسل سوم در بالا یکسان است، به غیر از حالت عکاسی خاص و مقداری فضای ذخیره‌سازی اضافی Amazon Photos.

این نسخه ظاهراً عکس‌های انتخابی شما را کانون اصلی صفحه نمایش خود می‌کند و هر ۳۰ ثانیه عکس‌های شما را می‌چرخاند. و همچنین ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان Amazon Photos نیز دریافت می کنید. مشترکین Prime در حال حاضر فضای ذخیره‌سازی نامحدود عکس با وضوح بالا را دریافت می‌کنند، اما می‌توانند از این فضای ذخیره‌سازی اضافی برای پشتیبان‌گیری از ویدیوها نیز استفاده کنند.

ظاهراً این Photos Edition دارای یک اشتراک شش ماهه PhotosPlus است که پس از شش ماه با پرداخت ۱.۹۹ دلار در ماه تمدید می شود. ما هنوز در حال روشن کردن این موضوع هستیم که این اشتراک واقعاً شامل چه مواردی می شود و پس از شنیدن پاسخ، این داستان را به روز خواهیم کرد.

قرص

۴. Amazon Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro (نسل دوم)

رویداد دستگاه ها و خدمات آمازون 2023

(اعتبار تصویر: آمازون)

هر دو ۱۸۹.۹۹ دلار / ۱۹۹.۹۹ پوند

امروز برای پیش‌سفارش موجود است، ماه آینده ارسال می‌شود

جزئیات پرتاب استرالیا TBC

علیرغم نام مضحک آن (تبلت حرفه ای برای کودکان؟)، ما مدت هاست که Amazon Fire HD 10 Kids Pro را به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای کودکان معرفی کرده ایم. خوب، به تازگی در کنار برادر غیر حرفه ای خود به روز رسانی شده است.

هر دو تبلت ۱۰.۱ اینچی هستند که ظاهرا سبک‌تر و ۲۵ درصد سریع‌تر از نسخه‌های قبلی خود هستند. در غیر این صورت، مشخصات تا حد زیادی مانند قبل است، با صفحه نمایش ۱۰۸۰p Full HD، ۳ گیگابایت رم و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی همه روی برد.

تفاوت اصلی بین این دو این است که هدف آنها چه کسی است - Fire HD 10 Kids استاندارد برای کودکان ۳ تا ۷ ساله است، در حالی که Fire HD 10 Kids Pro برای افراد "حرفه ای" 6 تا ۱۲ ساله است. -قدیمی ها در واقع، مدل "Pro" با مرور وب و برنامه ها به کودک شما آزادی بیشتری می دهد، پس قبل از اینکه آن را به کودک نوپا تحویل دهید مراقب باشید.

همچنین ۱۲ ماه Amazon Kids Plus را با هر دو تبلت به صورت رایگان دریافت می‌کنید، در حالی که حالت جدید Music Maker با هوش مصنوعی (که به بچه‌ها امکان می‌دهد با سازهای مختلف آهنگ بسازند) "به زودی" ارائه می‌شود.

جزئیات انتشار تبلت های Fire HD 10 Kids در استرالیا هنوز تایید نشده است، اما از آنجایی که هیچ تبلت دیگری از Fire در Down Under موجود نیست، به امید راه اندازی آن نفس خود را حبس نمی کنیم.

فریم های اکو آمازون

۵. Amazon Echo Frames (نسل سوم)

نگران نباشید، آخرین عینک آمازون با دوربین های واقعیت مختلط یا ترسناک آزار نمی دهد - فریم های اکو (نسل سوم) به سادگی به گونه ای طراحی شده اند که پخش کننده صوتی قابل پوشیدن شما باشد.

بهبودهای این بار افزایش عمر باتری (اکنون ۶ ساعت ادعا شده) و توانایی جفت کردن عینک با چندین دستگاه است. آنها همچنین ظاهراً بیس بهبود یافته ای ارائه می دهند و در هفت سبک جدید، از جمله چند گزینه بسیار شیک از عرضه کنندگان محترم مبلمان صورت، Carrera، عرضه می شوند.

فریم‌های اکو از فناوری رسانایی استخوانی استفاده نمی‌کنند، در عوض از درایورهای کوچک بلندگو در بالای گوش‌های شما برای انتقال صدا به داخل آن‌ها بدون پوشاندن آن‌ها استفاده می‌کنند. این همچنین ظاهراً چیزی را که اطرافیان شما می توانند بشنوند به حداقل می رساند، اگرچه باید ببینیم که در واقعیت چگونه عمل می کند.

همچنین می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف لنز، از جمله لنزهای عینک آفتابی با محافظ UV400، لنزهای آماده برای نسخه یا لنزهای نور آبی انتخاب کنید. متاسفانه هنوز خبری در مورد تاریخ انتشار وجود ندارد، اما می توانید برای امضا و اطلاع به صفحه Echo Frames مراجعه کنید.

در حال حاضر، فریم‌های اکو فقط برای ایالات متحده طراحی شده‌اند و جزئیات راه‌اندازی برای مناطق دیگر تایید می‌شود.

میله و نوار صوتی Amazon Fire TV

6. Amazon Fire TV Stick 4K (نسل دوم)

رویداد دستگاه ها و خدمات آمازون 2023

(اعتبار تصویر: آمازون)

۴۹.۹۹ دلار / ۵۹.۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا

همانطور که در اوایل این ماه پیش بینی کرده بودیم، آمازون هر دو مدل Fire TV Stick 4K خود را به روز کرده است. Fire TV Stick 4K استاندارد اکنون از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند (اگر روتر سازگار دارید) و ظاهراً ۳۰٪ قوی تر از آخرین نسخه است، به لطف پردازنده چهار هسته ای به روز شده ۱.۷ گیگاهرتز خود.

مانند قبل، می‌توانید تلویزیون و فیلم‌های خود را با کیفیت ۴K Ultra HD با صدای Dolby Atmos پخش کنید، و Fire TV Stick 4K همچنین پشتیبانی گسترده‌ای از HDR را در قالب‌های Dolby Vision، HDR، HLG و HDR10+ ارائه می‌کند.

جالب تر، وعده «جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی» جدید Fire TV است که جستجوهای صوتی محاوره ای بیشتری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند آنچه را که تماشا کنید پیدا کنید. به عنوان مثال، یک دمو نشان می‌دهد که شخصی از او می‌پرسد: «برای من چند فیلم اکشن پیدا کن»، و سپس «آنهایی را که هنوز ندیده‌ام به من نشان بده» و سپس «برای نوجوانان من تماشای کدام یک از این موارد خوب است». در اواخر امسال به عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی محصولات Fire TV عرضه می‌شود.

۷. Amazon Fire Stick 4K Max (نسل دوم)

Amazon Fire TV Stick 4K Max روی میزی در کنار پاپ کورن

(اعتبار تصویر: آمازون)

۵۹.۹۹ دلار / ۶۹.۹۹ پوند / ۱۱۹ دلار استرالیا

ما هنوز آمازون Fire Stick 4K Max فعلی را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های استریم ارزیابی می‌کنیم و به تازگی سرعت و آپشن های دیگری با به‌روزرسانی نسل دوم افزایش یافته است.

Max بر Fire TV Max 4K استاندارد (در بالا) با اتصال سریع Wi-Fi 6E برتری دارد، که در صورت داشتن روتر مناسب به معنای تاخیر کمتر است. همچنین اکنون دو برابر فضای ذخیره سازی داخلی (۱۶ گیگابایت) نسبت به نسخه قبلی خود برای ذخیره برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد.

در کنار جستجوهای صوتی جدید الکسا مبتنی بر هوش مصنوعی که در بالا ذکر شد، Max Stick همچنین دارای یک «تجربه محیطی تلویزیون آتش» است که به طور موثر تلویزیون شما را به یک صفحه نمایش هوشمند (کمی شبیه حالت StandBy جدید iOS 17) یا یک قطعه هنری تبدیل می کند. ، به لطف نقاشی های دیجیتال رایگان آن. آمازون همچنین قول داده است که بتواند هنر تولید شده با هوش مصنوعی را ایجاد کند که تا پایان سال جاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

۸. نوار صوتی Amazon Fire TV

نوار صوتی Amazon Fire TV روی میز چوبی زیر تلویزیون

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱۱۹.۹۹ دلار (حدود ۹۷ پوند / ۱۸۵ دلار استرالیا)

اکنون در ایالات متحده برای سفارش در دسترس است (هیچ خبری در مورد نسخه بریتانیا / استرالیا نیست)

این یکی کمی غافلگیرکننده بود – نوار صوتی Fire TV جدید آمازون یک گزینه جدید فوق‌العاده ارزان برای هر کسی است که می‌خواهد به تلویزیون خود (از ۳۲ اینچ تا ۵۰ اینچ) یک تقویت صوتی سالم و بدون پول نقد ارائه دهد.

همانطور که برای پول انتظار دارید، این یک کار بسیار ساده با دو درایور و خروجی ۴۰ وات است، همچنین از فرمت های صوتی Dolby و DTS پشتیبانی می کند و از طریق HDMI ARC یا نوری به تلویزیون شما متصل می شود و بلوتوث برای پخش موسیقی در دسترس است.

پس گرفتاری چیست؟ بدیهی است که رقیب بهترین نوارهای صوتی برای کیفیت صدا نخواهد بود و ما فکر می کنیم حیف است که آمازون کاملاً بی سیم نباشد، از آنجایی که برای کار با دستگاه های Fire TV بسیار خوب طراحی شده است. با این حال، قطعاً یکی از مواردی است که باید در معاملات جمعه سیاه امسال به آن توجه کنید.

خانه امن و هوشمند

۹. Ring Stick Up Cam Pro

دوربین امنیتی Ring Stick Up Cam Pro <a href= که روی دیوار نصب شده است" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/LnnoxKyaQv6suEFSwnaneU.jpg">

(اعتبار تصویر: آمازون / حلقه)

نسخه باتری: ۱۸۰ دلار / ۱۶۰ پوند / ۲۹۹ دلار استرالیا

نسخه خورشیدی: ۲۱۰ دلار / ۱۸۰ پوند / ۳۲۹ دلار استرالیا

نسخه پلاگین: ۲۹۹ دلار استرالیا

اکنون برای پیش‌سفارش موجود است، ارسال در ۱۸ اکتبر

آمازون Ring را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و جدیدترین دوربین امنیتی این شرکت که ارتقا یافته است دوربین همه کاره Ring Stick Up است که اکنون یک خواهر و برادر حرفه ای دارد.

محدوده Stick Up Cam را می توان در داخل یا خارج از خانه استفاده کرد. اما از آنجایی که اکثر مردم آن‌ها را در بیرون نصب می‌کنند، Ring تصمیم گرفت این نسخه حرفه‌ای را با تشخیص حرکت سه بعدی مجهز به رادار (همان نوعی که در Ring Video Doorbell Pro 2 دریافت می‌کنید) راه‌اندازی کند.

این بدان معناست که می‌توانید با دوربین ۱۰۸۰p HDR، مناطق خاصی را برای تماشای آن انتخاب کنید، و Stick Up Cam Pro همچنین مکالمه دو طرفه، Wi-Fi دو باند و دید در شب رنگی را ارائه می‌کند. یک مدعی جدید امیدوار کننده برای عنوان بهترین دوربین امنیتی خانگی.

Blink Outdoor 4: 119.99 دلار

Blink Sync Module Pro: 49.99 دلار (در اوایل سال آینده در دسترس خواهد بود)

دوربین فلود لایت چشمک زدن Outdoor 4: 159.99 دلار (در ۱۷ اکتبر ارسال می شود)

بسته الحاقی باتری ۴ Blink Outdoor: 29.99 دلار (در ۱۷ اکتبر ارسال می شود)

طیف وسیعی از دوربین‌های امنیتی Blink آمازون مدت‌هاست که جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای رقبای Ring خود بوده است – و اکنون مدل پرچم‌دار باتری‌دار آن، Outdoor 4، به تازگی مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید دریافت کرده است.

خود Outdoor 4 در ماه آگوست به عنوان جدیدترین مدل از آنچه که Blink او میگوید پرفروش‌ترین خط دوربین آن است، عرضه شد. اما اکنون سه لوازم جانبی جدید به آن داده شده است تا قدرت خود را تقویت کند. Blink Sync Module Pro برد فضای باز خود را افزایش می دهد، در حالی که دوربین نورافکن Blink Outdoor 4 یک دوربین نورافکن بی سیم HD است.

در نهایت، بسته گفت نی باتری به شما عمر باتری بیشتری می‌دهد، اگرچه Outdoor 4 به خاطر دو سال عمر باتری (فقط از دو باتری AA) مشهور است.

محدوده دوربین Blink در حال حاضر در استرالیا در دسترس نیست، بدون هیچ اشاره ای به راه اندازی برنامه ریزی شده.

۱۱. آمازون اکو هاب

۱۷۹.۹۹ دلار / ۱۶۹.۹۹ پوند / ۳۲۹ دلار استرالیا

هنوز تاریخ راه اندازی وجود ندارد، اما در اواخر سال ۲۰۲۳

Echo Hub ممکن است نقطه برجسته رویداد راه اندازی آمازون در سپتامبر ۲۰۲۳ باشد – به خصوص اگر به دنبال تبلت دیواری هستید که می تواند خانه هوشمند شما را به روشی علمی تخیلی کنترل کند.

این دستگاه با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی به لطف پشتیبانی از Zigbee، Sidewalk، Thread، بلوتوث و Matter، کمی شبیه به یک Echo Show باریک است.

این بدان معناست که آمازون اکو هاب می تواند به طور موثر داشبورد خانه شما باشد و به شما امکان می دهد چندین فید دوربین زنده را به طور همزمان مشاهده کنید و در سال آینده، "نمای نقشه" بسیار امیدوار کننده را ارائه دهد، که یک راه بصری ساده برای مشاهده تمام فناوری خانه هوشمند شما است. (مطمئناً فهرست معمول را شکست می دهد).

مانند Echo Show 8، Echo Hub نیز «محتوای تطبیقی» را ارائه می دهد تا بتواند آنچه را که نشان می دهد بر اساس میزان نزدیکی شما به صفحه نمایش تنظیم کند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا این یکی را قبل از راه اندازی کامل آن در اواخر امسال امتحان کنیم.

۱۲. eero Max 7

یک بسته: ۵۹۹.۹۹ دلار / ۵۹۹.۹۹ پوند / در دسترس بودن TBC AU

دو بسته: ۱۱۴۹.۹۹ دلار / ۱۱۴۹.۹۹ پوند / در دسترس بودن AU TBC

سه بسته: ۱۶۹۹.۹۹ دلار / ۱۶۹۹.۹۹ پوند / در دسترس بودن AU TBC

اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است

اگر به یک روتر بسیار پیشرفته با سرعت Wi-Fi 7 نیاز دارید، Eero Max 7 جدید می تواند نیروگاه جدید شبکه شما باشد.

می توانید بگویید Max 7 یک روتر مش جدی است زیرا کمتر از چهار پورت اترنت (دو پورت ۱۰ گیگابایتی و دو پورت ۲.۵ گیگابایتی) را ارائه می دهد. همچنین به لطف پشتیبانی از مواردی مانند Matter، Zigbee و Thread می تواند به عنوان مرکز خانه هوشمند شما عمل کند.

با پشتیبانی از سه باند بی سیم (۲.۴ گیگاهرتز، ۵ گیگاهرتز، و ۶ گیگاهرتز) و توانایی پوشش دادن ۲۵۰۰ فوت مربع تنها با یک روتر (یا سه برابر بیشتر با بسته سه گانه)، این گزینه برای کسانی که خانه های بزرگ دارند، گزینه ای مناسب برای آینده است. .

الکسا

۱۳. الکسا AI

رویداد دستگاه ها و خدمات آمازون 2023

(اعتبار تصویر: آمازون)

گره زدن همه راه‌اندازی‌های آمازون با هم اعلام کرد که دستیار صوتی الکسا آن یک ارتقاء بزرگ مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت خواهد کرد که توسط مدل زبان بزرگ جدید این غول فناوری (LLM) طراحی شده است. بله، الکسا بالاخره در حال دریافت هوشمندی به سبک ChatGPT است.

آمازون می گوید که هوش مصنوعی الکسا "شهودی تر، هوشمندتر و مفیدتر" و همچنین کمتر روباتیک خواهد بود و به شما امکان می دهد مکالمات طبیعی تری داشته باشید. همچنین می‌تواند چندین درخواست خانه هوشمند (برای دستگاه‌های خاص) را به‌طور هم‌زمان انجام دهد، به‌جای اینکه مجبور باشید هرکدام را به‌تدریج درخواست کنید.

به لطف برخی مهارت‌های جدید، با حسن نیت از ابزارهایی مانند Character.AI، ظاهراً می‌توانید با شخصیت‌های تاریخی و موارد دیگر گفتگو کنید. پایین دست؟ الکسای جدید مجهز به هوش مصنوعی در ابتدا تنها به عنوان پیش نمایش در ایالات متحده عرضه می شود و ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که چه زمانی خواهد بود. اما ما قطعاً جزو اولین نفراتی خواهیم بود که آن را امتحان می کنیم، پس به زودی چشمان خود را برای اولین برداشت های ما حفظ کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است