متن خبر

یک پردازنده گرافیکی AMD RX 7000 می خواهید؟ ایسوس در برخی از کشورها برای کارت های گرافیک RDNA 3 بازگشت نقدی ارائه می کند

یک پردازنده گرافیکی AMD RX 7000 می خواهید؟ ایسوس در برخی از کشورها برای کارت های گرافیک RDNA 3 بازگشت نقدی ارائه می کند

شناسهٔ خبر: 455212 -




Asus Tuf RX 7900 XTX Gaming OC روی میز
(اعتبار تصویر: آینده)

ایسوس برای کارت های گرافیک سری AMD RX 7000 خود در اروپا یک پیشنهاد بازگشت نقدی جدید دارد که به خریداران تخفیف های مناسبی می دهد.

Tom's Hardware گزارش داد که این برای کسانی که در بریتانیا، و همچنین اتریش، فرانسه، و آلمان هستند، است و این پیشنهاد برای برخی از بازی‌های Asus TUF ( مانند RX 7900 XTX عالی ) و کارت‌های گرافیک دوگانه از خانواده RDNA 3 اعمال می‌شود.

به‌طور پیش‌بینی‌شده، بزرگ‌ترین پول نقد از گران‌ترین GPU حذف می‌شود، پس با 7900 XTX خریداران 85 پوند در بریتانیا یا 100 یورو در اروپا (که در ایالات متحده حدود 110 دلار یا 170 دلار استرالیا خواهد بود) دریافت می‌کنند.

البته هرچه از سلسله مراتب پردازنده گرافیکی RX 7000 پایین بیایید، مقدار بازگشت نقدی به نسبت کاهش می یابد، اما خریداران RX 7600 (دوگانه) همچنان 35 پوند با ارزش یا 40 یورو (حدود 45 دلار در ایالات متحده) دریافت می کنند. 70 دلار استرالیا).

یک پیچ اضافی وجود دارد که در آلمان، شما همچنین یک کوپن Gamesplanet به همان ارزش بازگشت نقدی، به عنوان پاداش دریافت می کنید، و در بریتانیا ، یک جایزه Asus RateMyGear (به ارزش 25 پوند، پس نه چندان سخاوتمندانه) دریافت می کنید. به عنوان آلمان). متأسفانه برای خریداران فرانسوی، آنها فقط بازپرداخت نقدی را دریافت می کنند، بدون اینکه پاداش اضافی به آنها داده شود.

خریداران باید مطمئن شوند که از یکی از خرده‌فروش‌های منتخب که تبلیغ را در این کشورها اجرا می‌کنند خرید می‌کنند و این پیشنهاد در پایان ماه، یعنی 31 مارس به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که می‌توانید تا 5 آوریل 2024 بازپرداخت نقدی خود را بازخرید کنید. فراموش نکن

در بریتانیا، خرده فروشان شرکت کننده عبارتند از:

فروشگاه ایسوس انگلستان

Scan.co.uk

Overclockers.co.uk

Amazon.co.uk

Ebuyer.com

Awd-it.co.uk

Argos.co.uk

Currys.co.uk

Novatech.co.uk

Very.co.uk


تجزیه و تحلیل: به مناطق دیگر مقداری بازگشت نقدی بدهید

در حالی که بازگشت نقدی آشکارا یک ابتکار پس انداز پول است، ما همچنان یک تخفیف مستقیم را ترجیح می دهیم - اگرچه طبیعتاً در اینجا در حال بحث هستیم. خوب است که شاهد کاهش قیمت باشیم، به خصوص که مقدار مناسبی از RX 7800 XT وجود دارد - برای مثال، بازگشت نقدی با 12.5٪ تخفیف (به علاوه پاداش RateMyGear در بالا) در بریتانیا انجام می شود، که باعث می شود رهبر بسته در این زمینه باشد. گردآوری ما از بهترین پردازنده‌های گرافیکی ، گزینه‌ای وسوسه‌انگیزتر است.

این یک معامله فقط برای اروپا کمی عجیب به نظر می رسد، و ما نمی دانیم که آیا طرح مشابهی برای مناطق دیگر نیز اجرا خواهد شد. به نظر کمی عجیب به نظر می رسد که آمریکا را در اینجا از دست بدهیم، پس شاید این در خط لوله باشد؟ ما مراقب تحولات خواهیم بود.

به طور طبیعی، با این حال، قبل از فشار دادن ماشه روی کارت گرافیک ایسوس RDNA 3، به وضوح ارزش محصولات رقیب را دارد که ممکن است در هر زمان معین، حتی پس از بازگشت نقدی، ارزان‌تر از TUF یا Dual باشند. مثل همیشه، خرید کنید، و فراموش نکنید که نکات برجسته ما را از بهترین معاملات کارت گرافیک تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است