متن خبر

یک پتنت فاش شده اولین نگاه دقیق ما به کنسول ابری لغو شده Keystone ایکس باکس را به ما نشان می دهد

یک پتنت فاش شده اولین نگاه دقیق ما به کنسول ابری لغو شده Keystone ایکس باکس را به ما نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 603951 -




کنسول ابری Keystone لغو شده ایکس باکس
(اعتبار تصویر: Xbox)

پتنت کنسول ابری Keystone ایکس باکس فاش شده است و اولین نگاه دقیق ما به دستگاه لغو شده را در اختیار ما قرار می دهد.

اولین بار توسط Windows Central مشاهده شد، این پتنت در وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) چندین تصویر اولیه از کنسول Xbox را نشان می دهد و تأیید می کند که این پتنت در ژوئن 2022 ثبت شده است.

اگر به تصاویر ارائه شده نگاه کنید، واضح است که دستگاه - با اسم رمز Project Keystone - یک طراحی جعبه‌ای کوچک‌تر با قسمت بالای دایره‌ای شبیه پلی‌استیشن 1 بوده و دیسک بازی را در آن قرار می‌دهید.

با این حال، از آنجایی که Keystone به عنوان یک کنسول ابری در نظر گرفته شده بود، هیچ شکافی روی جعبه برای قرار دادن بازی ها وجود ندارد. لبه بالا و جلوی دستگاه همچنین دارای لوگوی Xbox با چند دکمه مینیمالیستی در دو طرف است.

به نظر می رسد برخی از درگاه های تهویه بیش از حد در زیر جعبه مانند Xbox Series X وجود دارد، همانطور که در هر کنسول مورد نیاز است تا گرما از آن عبور کند، و همچنین نموداری که اسلات های مورد نیاز برای کابل های HDMI و اترنت را نشان می دهد.

نگاهی دقیق به کنسول پخش کنسل شده «Keystone» Xbox از طریق یک پتنت https://t.co/3ysfAYmL26https://t.co/WFKbNOo9We pic.twitter.com/DJrV2zSssG 26 ژوئن 2024

تصاویر ثبت اختراع همگی سیاه و سفید هستند، پس مشخص نیست که کنسول چه رنگی می‌بود، اما اگر بخواهیم به تاریخچه Xbox نگاهی بیندازیم، احتمالا Project Keystone سیاه یا سفید می‌بود.

مایکروسافت در سال 2021 اعلام کرد که در حال کار بر روی یک کنسول جدید است و در آن زمان آن را به عنوان یک دستگاه پخش اختصاصی برای Xbox Game Pass توصیف کرد. تا اینکه در سال 2022 از طریق دیتامینر تأیید شد که پروژه کی استون نام دارد .

متأسفانه، در اواخر همان سال، فیل اسپنسر، رئیس Xbox تأیید کرد که این پروژه (از طریق The Verge ) به دلیل هزینه آن و به دلیل ناتوانی در پایین آوردن کنسول به قیمت قابل فروش برای مشتریان، لغو شده است. به گفته اسپنسر، او می خواست کی استون بین 99 تا 129 دلار قیمت داشته باشد.

مدتی است که شایعات در مورد یک کنسول دستی بالقوه ایکس باکس منتشر شده است، و اگرچه ایکس باکس هنوز به طور رسمی چیزی از این نوع را فاش نکرده است، اخیراً مدل های جدید Xbox Series X و Xbox Series S را معرفی کرده است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است