متن خبر

یک مستند جدید بروس اسپرینگستین که به Hulu و Disney Plus می آید، ما را با گروه E Street Band به جاده می برد.

یک مستند جدید بروس اسپرینگستین که به Hulu و Disney Plus می آید، ما را با گروه E Street Band به جاده می برد.

شناسهٔ خبر: 471878 -




بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت، عکس راب دیمارتین
(اعتبار تصویر: دیزنی/عکس توسط راب دیمارتین)

خب، معلوم شد که هولو و دیزنی پلاس برای دویدن متولد شده اند.

پس از موفقیت تیلور سویفت | The Eras Tour (نسخه تیلور) و The Beatles: Get Back ، سرویس‌های استریم دیزنی در حال دریافت فیلم مستندی از The Boss هستند. خاطرات جاده: بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت در اکتبر 2024 در Hulu و Disney Plus فرود می‌آیند – تاریخ دقیق اولین نمایش نزدیک‌تر به عرضه به اشتراک گذاشته می‌شود.

فیلم پیش رو بینندگان را به پشت صحنه تور جهانی The Boss 2023-2024 می برد، تا زمانی که اسپرینگستین و گروه ای استریت بند نمایش را شکل می دهند و برای تور آماده می شوند. Road Diary وعده می دهد اجمالی از اولین تمرینات در Red Bank، نیوجرسی، و همچنین فیلم هایی با وضوح بالا از کنسرت ها و لحظات پشت صحنه را ارائه دهد.

شما همچنین از خود اسپرینگستین و اعضای گروه خواهید شنید که در مورد روند تمرین، تجربه زنده و "چگونه آنها جادوی The E Street Band را مانند همیشه قدرتمند نگه می دارند." این فیلم همچنین لحظات کنسرت مدرن را با تصاویر آرشیوی همراه خواهد کرد.

بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت، عکس راب دیمارتین

بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت (اعتبار تصویر: دیزنی/عکس توسط راب دیمارتین)

خاطرات جاده: بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت توسط تام زیمنی کارگردانی شد که چندین بار با اسپرینگستین کار کرده است - از جمله برای ستاره های وسترن و اسپرینگستین در برادوی - و هم برنده امی و هم برنده گرمی است. از تهیه کنندگان این فیلم می توان به خود اسپرینگستین، جان لاندو، آدرین جرارد و شان استوارت اشاره کرد.

این فیلم به خودی خود گفت ه‌ای خوش‌آمد به زندگی‌نامه اسپرینگستین متولد شده برای فرار و همچنین فیلم‌های اسپرینگستین در برادوی ، ستاره‌های وسترن و نامه به تو است . برای طرفداران اسپرینگستین، از نحوه شکل‌گیری ست‌لیست – و شاید این که گروه در مدیریت تغییرات غیرمستقیم اسپرینگستین در فهرست پخش و تعامل با جمعیت – و همچنین مضامین دربرگیرنده مهارت بالایی دارد، می‌گذرد. تور و نگاهی واقعی به فرآیند خلاقیت.

دیدن اجمالی از تمرین‌ها، نحوه تنظیم آهنگ‌ها و تصمیم‌گیری‌های سریع‌تر در محل برگزاری، به‌ویژه هیجان‌انگیز است. اخبار این مستند در حالی منتشر می شود که گروه یک پای ایالات متحده را که شامل 60 آهنگ مختلف در 11 برنامه بود، می گذراند و یک برنامه 25 نمایشی را در اروپا آغاز می کند. مشخص نیست که آیا ما لحظاتی از این چند نمایش اخیر را خواهیم دید یا خیر، از جمله آنچه که به طور خاص یک شب افتتاحیه حماسی در کاردیف، ولز بود. با این حال، از آنجایی که قرار است در ماه اکتبر پخش شود و تریلر آن هنوز منتشر نشده است، می‌توان تصاویر جدیدتری را اضافه کرد.

از دیدگاه سرویس استریم، این اولین حضور یک فیلم اسپرینگستین در دیزنی پلاس و هولو خواهد بود. اسپرینگستین در برادوی در دسامبر 2018 در نتفلیکس پخش شد و نامه بروس اسپرینگستین به تو در سال 2020 در اپل تی وی پلاس به نمایش درآمد. وسترن استارز در سینما اکران شد، اما در حال حاضر در یک سرویس استریم نیست.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ خود را در زمینه فناوری راه اندازی کرد، درباره فناوری می نویسد. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است