متن خبر

یکی از پایدارترین باگ‌های ویندوز 11 که همیشه به کاربران می‌گوید مکان خود را تغییر داده‌اند، در حالی که این کار را نکرده‌اند – اما در حال رفع شدن است.

یکی از پایدارترین باگ‌های ویندوز 11 که همیشه به کاربران می‌گوید مکان خود را تغییر داده‌اند، در حالی که این کار را نکرده‌اند – اما در حال رفع شدن است.

شناسهٔ خبر: 603111 -




کاربر لپ تاپ ویندوز 11 ناامید <a href= به نظر می رسد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sJFLCfDjr4XPM9H2h9K8uB.jpg">
(اعتبار تصویر: Syda Productions / Shutterstock)

ویندوز 11 یک باگ جدید دارد (که در ویندوز 10 نیز وجود دارد) به موجب آن سیستم عامل مدام به کاربران او میگوید منطقه زمانی آنها تغییر کرده است، در حالی که تغییر نکرده است - و این کار را مکرر انجام می‌دهد و برخی از کاربران را به نقطه‌ای می‌برد که همه حساب‌ها حواسشان را پرت می‌کنند.

Windows Latest شکایات متعددی را در مورد این باگ اعلام کرد که توسط مایکروسافت تایید شده است و این شرکت اکنون در حال کار بر روی رفع آن است.

در واقع، این سایت فناوری خاطرنشان می کند که خود این مشکل را تجربه کرده است، به موجب آن یک کادر محاوره ای ظاهر می شود که هشدار می دهد "به دلیل تغییر مکان، منطقه زمانی جدیدی شناسایی شده است. "

سپس کاربر این انتخاب را دارد که روی "نادیده گرفتن" کلیک کند تا درخواست رد شود، یا "پذیرش" به تنظیمات تاریخ و زمان منتقل شود، جایی که در واقع هیچ مشکلی وجود ندارد (منطقه زمانی و مکان تغییر نکرده اند، فقط برای روشن شدن).

اساساً، درخواست به طور تصادفی ظاهر می شود، اما مشکل واقعی این است که کاربران آسیب دیده فقط یک بار آن را نمی بینند. این به طور مکرر و در برخی موارد چندین بار در روز یا حتی یک ساعت اتفاق می افتد که به طور جدی خسته کننده خواهد بود.

کاربری که دچار مشکل شده بود در مرکز بازخورد مایکروسافت شکایت کرد: «این دومین سیستمی است که در آن این پنجره بازشو درباره تغییر منطقه زمانی من رخ داده است. بعد از اینکه تاریخ و ساعت (منطقه زمانی مرکزی) را تنظیم کردم، چرا ویندوز فکر می کند که من 455 مایل به سمت شرق حرکت کرده ام؟ سیستم عامل مایکروسافت لعنتی خود را تعمیر کنید."


تجزیه و تحلیل: ظاهراً یک اشکال نادر - اما یک نقص جدی آزاردهنده

حداقل می توان بيان کرد این کمی عجیب است، و در حالی که یک اشکال نسبتاً خوش خیم است - یک پاپ آپ اشتباه که در واقع هیچ آچاری در کار ایجاد نمی کند (برخلاف برخی از برنامه های نمایشی که دیده ایم در گذشته ) - اگر به طور منظم اتفاق بیفتد، سردرد خواهد بود.

خبر خوب این است که مایکروسافت او میگوید این باگ نادر است، و پس احتمالاً مجموعه‌ای از کاربران ویندوز 11 و 10 که به طور منظم در معرض آن هستند، حتی نادرتر است. گفتنی است که باید رفع شود و چند هفته است که مشکل وجود دارد.

طبق گفته Windows Latest، این اصلاح در حال حاضر در حال انجام است و (به احتمال زیاد) باید به عنوان یک راه حل سمت سرور اعمال شود، به این معنی که در پایان مایکروسافت اتفاق می افتد و نیازی نیست منتظر بروزرسانی باشید. درمان اگر تحت تأثیر این موضوع هستید. پس از آن، این قطعنامه به سرعت می رسد.

در ضمن، اگر این اعلان‌های منطقه زمانی را دریافت می‌کنید، کاری نمی‌توانید انجام دهید جز اینکه به رد کردن آنها ادامه دهید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دارن یک فریلنسر است که اخبار و آپشن های TechRadar (و گاهی اوقات T3) را در طیف گسترده‌ای از موضوعات محاسباتی از جمله پردازنده‌ها، پردازنده‌های گرافیکی، سخت‌افزارهای مختلف دیگر، VPN، آنتی‌ویروس و غیره می‌نویسد. او در بهترین بخش از سه دهه در مورد فناوری نوشته است و در اوقات فراغت خود کتاب می نویسد (اولین رمان او - "می دانم شام آخر چه کردید" - توسط Hachette UK در سال 2013 منتشر شد).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است