متن خبر

یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری ژاپن به تازگی سرویس ذخیره‌سازی ابری خود را راه‌اندازی کرده است – جذابیت اصلی آن نه فضای ذخیره‌سازی رایگان ۱۰ گیگابایتی، بلکه سرویس انتقال نامحدود آن است.

یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری ژاپن به تازگی سرویس ذخیره‌سازی ابری خود را راه‌اندازی کرده است – جذابیت اصلی آن نه فضای ذخیره‌سازی رایگان ۱۰ گیگابایتی، بلکه سرویس انتقال نامحدود آن است.

شناسهٔ خبر: 451594 -




راکوتن درایو
(اعتبار تصویر: Rakuten Symphony)

غول فناوری ژاپنی Rakuten Symphony از راه اندازی تجاری کامل سرویس ذخیره سازی ابری خود در ژاپن خبر داد. در حالی که فضای ذخیره سازی رایگان 10 گیگابایتی که ارائه می دهد معقول است، تغییر دهنده واقعی بازی در اینجا سرویس انتقال فایل نامحدود آن است.

راکوتن درایو که هم مشتریان فردی و هم مشتریان سازمانی را هدف قرار می‌دهد، به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های بزرگ را به سرعت ارسال کنند و ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری امن و بصری فایل را در فضای ابری ارائه می‌دهد. این سرویس برنامه های بهره وری مایکروسافت 365 را یکپارچه کرده است و امکان مشاهده و ویرایش بلادرنگ اسناد، دک ها و صفحات گسترده را فراهم می کند.

راکوتن درایو در سال 2019 به عنوان سندی شروع به کار کرد، اما در سال 2021 زمانی که این شرکت توسعه دهنده کره جنوبی خود، استموب را خریداری کرد، وارد سمفونی راکوتن شد. از آن زمان، Rakuten Drive رشد قابل توجهی در ژاپن و سراسر جهان داشته است، اما تا کنون هرگز به صورت تجاری در دسترس قرار نگرفته است.

Rakuten Drive PRO

رایان سون، مدیر عامل Rakuten Symphony Korea، بيان کرد : «سرویس ذخیره‌سازی فایل‌های ابری ما، کاربران را قادر می‌سازد تا به طور ایمن و کارآمد فایل‌ها و داده‌های شخصی و تجاری ارزشمند خود را مدیریت کنند.

از فریلنسرها و صاحبان مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، قول ما این است که به توسعه Rakuten Drive به عنوان یک سرویس ابری مورد اعتماد و مطمئن ادامه دهیم.

نسخه قابل مصرف Rakuten Drive با Rakuten ID، یک شناسه مشترک که به اعضای Rakuten امکان دسترسی به چندین سرویس را می دهد، یکپارچه شده است. این ادغام این امکان را برای 100 میلیون عضو راکوتن در ژاپن فراهم می کند تا از این سرویس با ورود به سیستم راکوتن موجود خود استفاده کنند.

Rakuten Symphony می گوید که Rakuten Drive تحت سیاست های سختگیرانه ذخیره سازی داده ها و امنیت اطلاعات عمل می کند. این شرکت قصد دارد به توسعه فعال خدمات خود و انتشار ویژگی های اضافی برای بازار B2B، حمایت از مترجمان آزاد، مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ ادامه دهد. ادغام آینده با Rakuten Points، برنامه وفاداری Rakuten، نیز در راه است.

برای کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی ابری اضافی و سایر ویژگی‌ها نیاز دارند، Rakuten Drive PRO نیز اکنون با قیمت 7.99 دلار در ماه در دسترس است. این نسخه پولی حداکثر حجم آپلود فایل را در هر پیوند به 50 گیگابایت افزایش می‌دهد، زمان انقضای پیوند قابل تنظیم (تا 30 روز از 48 ساعت نسخه رایگان) را اضافه می‌کند و فضای ذخیره‌سازی ابری را به 1 ترابایت افزایش می‌دهد.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است