متن خبر

یوکا، اپلیکیشنی که غذا و آرایش را رتبه بندی می کند، اکنون به کاربران اجازه می دهد مستقیماً به شرکت ها شکایت کنند

یوکا، اپلیکیشنی که غذا و آرایش را رتبه بندی می کند، اکنون به کاربران اجازه می دهد مستقیماً به شرکت ها شکایت کنند

شناسهٔ خبر: 815028 -




یوکا یک برنامه بهداشتی محبوب است که به کاربران امکان می دهد بارکد اقلام غذایی را اسکن کنند تا به سرعت رتبه بندی سلامت بر اساس مواد گفت نی، شکر، چربی اشباع شده و فیبر را مشاهده کنند. همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی را اسکن می کند و هر گونه مواد مضر مانند اختلالات غدد درون ریز، مواد سرطان زا، آلرژن ها و محرک ها را برجسته می کند. سپس یوکا گزینه‌های سالم‌تری را توصیه می‌کند و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تر و آگاهانه‌تری بگیرند.

یوکا از زمان معرفی خود در فرانسه در سال 2017، مشکلات مهمی را با شرکت های بزرگ در رابطه با مواد مضری که بسیاری از مشتریان از مصرف آنها بی اطلاع هستند، آشکار کرده است. به عنوان مثال، سوپرمارکت زنجیره ای فرانسوی Intermarché به دلیل فشار مصرف کنندگان و کاربران یوکا، 900 دستور غذا را تغییر داد و 140 گفت نی را حذف کرد.

اکنون، این شرکت با معرفی یک ویژگی جدید که راه مستقیمی برای تماس با برندها با استفاده از این مواد مشکل ساز در اختیار کاربران قرار می دهد، ماموریت خود را گسترش می دهد.

اعتبار تصویر: یوکا

دکمه جدید "Call-out the Brand" که امروز راه اندازی شد، به کاربران اجازه می دهد تا شرکت ها را مستقیماً به چالش بکشند. هنگامی که کاربر محصولی را اسکن می کند که مشخص می شود با برچسب قرمز Yuka علامت گذاری شده است - که نشان دهنده نگرانی های سلامتی است - گزینه ای را برای ارسال ایمیل به سازنده محصول مشاهده می کند و آنها را وادار می کند تا در مورد استفاده از گفت نی های مضر تجدید نظر کنند. یوکا یک پیام پیش فرض ارائه می دهد اما به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل آن را شخصی سازی کنند.

علاوه بر این، کاربران این گزینه را دارند که پستی را در X منتشر کنند تا از تغییر به صورت عمومی حمایت کنند. این شرکت در حال کار بر روی گفت ن پشتیبانی برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و سایرین است.

ایمیل‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً زمانی که افراد کمی در آن شرکت می‌کنند، تأثیری ندارند، اما یوکا معتقد است که این ویژگی می‌تواند هزاران یا حتی میلیون‌ها مصرف‌کننده را تشویق کند تا برای محصولات سالم‌تر موضع بگیرند. مطالعه‌ای که توسط انجمن صنایع غذایی (FMI) و NielsenIQ انجام شد، نشان داد که ۷۲ درصد از شرکت‌کنندگان هنگام انتخاب برندهای غذایی برای حمایت، اطلاعات شفاف محصول و برچسب‌گذاری را در اولویت قرار می‌دهند.

این ویژگی ممکن است به ویژه برای آمریکایی ها مفید باشد، جایی که مقررات مواد غذایی نسبت به اروپا سخت تر است.

ابزار جدید فقط برای کاربران ممتاز در فرانسه و ایالات متحده در دسترس است. عضویت از 10 تا 50 دلار در سال متغیر است و ویژگی هایی مانند حالت آفلاین، تاریخچه نامحدود و موارد دیگر را ارائه می دهد. در ماه های آینده در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد.

Yuka برای دانلود در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است. این برنامه دارای 1 میلیون کاربر پولی است که 700000 نفر از آنها در ایالات متحده هستند و بیش از 60 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است