متن خبر

یونیتی در حال ایجاد تغییراتی در هزینه زمان اجرا بحث برانگیز خود است، از انجمن برای “بازخورد سخت” آن تشکر می کند.

یونیتی در حال ایجاد تغییراتی در هزینه زمان اجرا بحث برانگیز خود است، از انجمن برای “بازخورد سخت” آن تشکر می کند.

شناسهٔ خبر: 436453 -




رئیس Unity Create، مارک ویتن، نامه ای سرگشاده در پاسخ به واکنش شدید نسبت به اطلاعیه اخیر Unity Runtime Fee منتشر کرد و تعدادی از تغییراتی را که قرار است قبل از اجرای آن در سال ۲۰۲۴ در این خط مشی اعمال شود، بیان کرده است.

ویتن نوشت: «می‌خواهم با این ساده شروع کنم: متاسفم. «ما باید با تعداد بیشتری از شما صحبت می‌کردیم و باید قبل از اعلام خط‌مشی جدید هزینه زمان اجرا، بازخورد بیشتری را در نظر می‌گرفتیم. هدف ما از این سیاست این است که اطمینان حاصل کنیم که می توانیم امروز و فردا به حمایت از شما ادامه دهیم و عمیقاً در موتور بازی خود سرمایه گذاری کنیم.

ویتن در توضیح تغییرات، ابتدا تایید کرد که هزینه اجرا دیگر برای کاربران Unity Personal و Unity Plus اعمال نخواهد شد. صرف نظر از هزینه اجرا، محدودیت درآمد و بودجه سالانه برای Personal از ۱۰۰۰۰۰ دلار به ۲۰۰۰۰۰ دلار افزایش یافته است و دیگر نیازی به استفاده از صفحه نمایش «Made in Unity» نخواهد بود - این اختیاری خواهد شد.

ویتن با تشریح جزئیات تغییرات بیشتر در زمان اجرا، ادامه داد: "هیچ بازی با درآمد کمتر از ۱ میلیون دلار پس از ۱۲ ماه مشمول این هزینه نخواهد بود."

در حالی که هزینه اجرا همچنان برای کاربران Unity Pro و Enterprise اعمال می شود، اکنون فقط برای بازی هایی اعمال می شود که با پشتیبانی طولانی مدت (LTS) بعدی که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود، اعمال می شود، پس بازی هایی که قبلاً ارسال شده اند و پروژه هایی که در حال حاضر در حال کار هستند، نخواهند بود. تحت تاثیر قرار می گیرند مگر اینکه ارتقا داده شوند.

علاوه بر این، کاربران آسیب‌دیده می‌توانند بین پرداخت ۲.۵ درصد سهم درآمد یا مبلغ محاسبه‌شده بر اساس میزان «درگیری‌های اولیه منحصربه‌فرد» در بازی (بازی‌های) خود، انتخاب کنند. آنها هر مبلغی را که کوچکترین باشد پرداخت خواهند کرد و هر دو هزینه بالقوه بر اساس داده های خود گزارش شده محاسبه می شوند.

ویتن در پایان نامه اضافه کرد: "از اینکه به همان اندازه اهمیت می دهید متشکرم و از اینکه بازخورد سختی به ما دادید متشکرم."

اگر به دنبال بازی‌های بیشتری برای بازی هستید، به فهرست بهترین بازی‌های مستقل ما نگاه نکنید . همچنین می توانید بهترین بازی های جهان باز را برای بازی در رایانه شخصی تحلیل کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است