متن خبر

یوری لوونتال، ستاره مرد عنکبوتی مارول می‌گوید جعل صدای هوش مصنوعی وحشتناک است.

یوری لوونتال، ستاره مرد عنکبوتی مارول می‌گوید جعل صدای هوش مصنوعی وحشتناک است.

شناسهٔ خبر: 437385 -




یوری لوونتال، بازیگر صدا و ضبط حرکت پیتر پارکر در بازی‌های مرد عنکبوتی مارول ، درباره استفاده از هوش مصنوعی برای جعل صداها صحبت کرده و او میگوید که این موضوعی است که «همه باید نگران آن باشند».

اخیراً، اینترنت شاهد موجی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بوده است، از جمله جعل صدا از صداپیشه‌هایی که چیزهایی را می‌گویند یا «آواز می‌خوانند» که واقعاً هرگز با صدای بلند انجام نداده‌اند. در یک مصاحبه جدید با TRG ، ما نظر لونتال را در مورد این موضوع جویا شدیم، و او به ما می گوید که این "وحشتناک" است.

لوونتال او میگوید : «بسیاری از مردم کاملاً نمی‌دانند که رضایت چقدر در این امر نقش دارد، اما من استدلال می‌کنم که اکثر طرفداران آن را درک می‌کنند و به آن احترام می‌گذارند. «به نظر من ساده است. چه احساسی دارید که جعل هویت شوید؟ اینکه مجبور شوید در جمع چیزهایی را بگویید که هرگز نگفتید و نخواهید گفت؟ برای اینکه روی صدای خودت کنترل نداشته باشی؟ این وحشتناک است. همه باید نگران باشند.»

او ادامه می دهد: «هنوز این تصور نادرست وجود دارد که همه بازیگران فوق العاده ثروتمند هستند و نباید شکایت کنند. آنها به جای رضایت، بر غرامت متمرکز شده اند، پس فکر می کنند، "هی، اگر من از این پول درآمدزایی نمی کنم، چرا مشکل است؟"

یکی از نمونه‌های بارز جعل هویت با هوش مصنوعی مربوط به اوایل سال جاری است، زمانی که ویدیویی که توسط هوش مصنوعی از Futaba Sakura در Persona 5 در حال آواز خواندن Welcome to the Internet به صورت آنلاین منتشر شد. این ویدیو با استفاده از صداپیشه اریکا لیندبک ساخته شده است. لیندبک درخواست کرد که این ویدیو حذف شود، و در حالی که سازنده از آن تبعیت کرد، صداپیشه همچنان با واکنش آنلاین روبرو شد.

لونتال به ما او میگوید : «تکنولوژی هنوز آنقدر جدید است و به سرعت در حال تغییر است، که مردم هنوز نمی‌توانند به مشکل بزرگی تبدیل شوند. مطمئناً ما در اخبار هستیم ، اما تا زمانی که برای آنها اتفاق نیفتد، ممکن است باردار شدن سخت باشد."

Marvel's Spider-Man 2 یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های آینده امسال است ، اما اگر برای گذراندن زمان قبل از انتشار در اکتبر به چیزی برای بازی نیاز دارید، حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین بازی‌های PS5 بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است