متن خبر

یوتیوب در حال آزمایش راه دیگری برای مبارزه با مسدودکننده های تبلیغاتی است

یوتیوب در حال آزمایش راه دیگری برای مبارزه با مسدودکننده های تبلیغاتی است

شناسهٔ خبر: 558730 -




یوتیوب به تلاش های خود برای دور زدن مسدود کننده های تبلیغاتی ادامه می دهد. در اوایل این هفته، مسدودکننده تبلیغات SponsorBlock پست کرد که سرویس ویدیویی متعلق به گوگل در حال آزمایش تزریق تبلیغات سمت سرور با تعداد محدودی از کاربران است.

اساساً، این بدان معناست که هم تبلیغ قبل از رسیدن به دستگاه شما به ویدیو تزریق می‌شود (برخلاف تزریق آگهی سمت مشتری، جایی که تبلیغات به طور جداگانه به دستگاه شما می‌رسند)، که تشخیص و مسدود کردن آگهی را برای نرم‌افزار سخت‌تر می‌کند. .

SponsorBlock گفت: «این امر بلوک حامیان مالی را از بین می‌برد، زیرا اکنون همه مُهرهای زمانی با زمان تبلیغات جبران می‌شوند.

به نظر می‌رسد سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای این آزمایش را تأیید کرده و نوشته است که این سرویس در حال بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان خود در ارائه محتوای ویدیوی ارگانیک و تبلیغاتی است، با به‌روزرسانی‌ای که «ممکن است منجر به تجربه‌های نابهینه مشاهده برای بینندگان با مسدودکننده‌های آگهی شود. "

Google موضع خود را تکرار کرد که مسدودکننده‌های تبلیغات «شرایط خدمات YouTube را نقض می‌کنند» و بینندگانی که خواهان تجربه‌ای بدون آگهی هستند باید برای YouTube Premium ثبت نام کنند.

این تازه‌ترین حرکت در نبردی است که یوتیوب دائماً راه‌های جدیدی را برای دور زدن مسدودکننده‌های تبلیغات پیدا می‌کند و مسدودکننده‌های تبلیغات سپس سعی می‌کنند خود را با آن سازگار کنند. در واقع، این شرکت سال گذشته یک پیام پاپ آپ منتشر کرد که اساسا بازدیدکنندگان را از تماشای ویدیوها در یوتیوب باز می داشت، مگر اینکه مسدودکننده های تبلیغات خود را غیرفعال کنند.

وقتی پاییز گذشته با شرکت‌هایی که پشت چندین مسدودکننده تبلیغات بودند صحبت کردم، کریستوف مودرس، مدیر محصول و مهندسی Ghostery به من بيان کرد که «یوتیوب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران جهان، دائماً در دور زدن مسدود کردن تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند» و «به نظر می‌رسد که در حال تطبیق [ روش‌های آن بیشتر از همیشه است. »

اخیراً، ایمیلی از مسدودکننده تبلیغات دیگر، AdGuard، پیشنهاد کرد که در حالی که رویکرد سمت سرور برای YouTube در وب جدید است، این سرویس قبلاً کاری مشابه را در برنامه های تلفن همراه خود انجام داده است.

AdGuard بيان کرد که "خوشبینانه است که راه حل ها ظاهر شوند، اگرچه نیاز به تلاش های هماهنگ و رویکردهای نوآورانه از سوی توسعه دهندگان مسدودکننده تبلیغات و انجمن فیلتر تبلیغات است. "

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است