متن خبر

یوتیوب بیش از دوجین ویژگی را در به‌روزرسانی جدید اعلام می‌کند

یوتیوب بیش از دوجین ویژگی را در به‌روزرسانی جدید اعلام می‌کند

شناسهٔ خبر: 790625 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

هر سال، یوتیوب یک به‌روزرسانی بزرگ را منتشر می‌کند که آپشن های جدیدی را به پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو معرفی می‌کند. طبق گفته یوتیوب، به‌روزرسانی امسال با بیش از دوجین ویژگی و بهبود ارائه می‌شود که مستقیماً از بازخورد کاربران مطلع شده است. این ویژگی‌ها شامل بهبودهای بصری و بهبودهای عملکردی برنامه YouTube برای تلفن همراه، وب و تلویزیون است.

اولین تایمر در فهرست Sleep Timer است. تایمر خواب که قبلاً محدود به اعضای Premium بود، اکنون برای همه کاربران YouTube در دسترس است. اکنون هر کسی می‌تواند YouTube را طوری تنظیم کند که ویدیوها را پس از مدت زمان مشخصی در دستگاه تلفن همراه خود به طور خودکار متوقف کند. گزینه های تایمر خواب از پیش تعیین شده 10 دقیقه، 15 دقیقه، 20 دقیقه، 30 دقیقه، 45 دقیقه و 1 ساعت است. همچنین یک گزینه "پایان ویدئو" وجود دارد که تایمر را برای تمام طول ویدیو اجرا می کند.

فهرست مطالب
منبع: وبلاگ یوتیوب

یکی دیگر از پیشرفت های هیجان انگیز در برنامه تلفن همراه YouTube، مینی پلیر اصلاح شده است. آنچه قبلاً به نوار افقی در پایین برنامه ثابت می شد اکنون یک پنجره شناور قابل تغییر اندازه و متحرک است. مینی پلیر جدید دارای کنترل های بیشتری برای پخش است و کاربران می توانند با استفاده از حرکات ضربه یا فشار دادن، اندازه آن را تغییر دهند.

فهرست پخش مشترک یکی دیگر از معرفی های تازه است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به طور مشترک یک فهرست پخش YouTube را ایجاد، اشتراک گذاری و مدیریت کنند. همکاری فهرست پخش در برنامه تلفن همراه در دسترس است اما در تاریخ بعد برای تلویزیون ها عرضه می شود.

برنامه YouTube برای تلویزیون نیز برای پویاتر کردن و سینمایی کردن محتوا، "صورتی" می شود. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید باعث می‌شود صفحات کانال در برنامه YouTube برای تلویزیون غوطه‌ورتر شوند. وقتی کاربران از کانالشان بازدید می‌کنند یا کانالشان را کاوش می‌کنند، صفحه سازنده اکنون به‌طور خودکار ویدیوهای تیزر را در پس‌زمینه پخش می‌کند.

سفارشی سازی تصاویر کوچک (برای فهرست های پخش) یکی دیگر از ویژگی های برجسته در به روز رسانی است. کاربران اکنون به ابزارهایی برای ایجاد ریز عکس های فهرست پخش سفارشی YouTube دسترسی دارند. این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهند تا تصاویر/تصاویر موجود (با استفاده از متون، برچسب‌ها و فیلترها) را ویرایش کنند یا با استفاده از هوش مصنوعی مولد تصاویر کوچک جدید را از ابتدا ایجاد کنند.

سایر آپشن های این به‌روزرسانی عبارتند از سرعت پخش قابل تنظیم و نشان‌های نقطه عطف (برای YouTube و YouTube Music). اگرچه این به‌روزرسانی از امروز منتشر می‌شود، برخی از ویژگی‌ها تا اواخر سال در دسترس نخواهند بود. اطلاعیه رسمی YouTube را تحلیل کنید تا در مورد همه آپشن های جدیدی که به YouTube می‌آیند بیشتر بدانید.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است