متن خبر

یوتیوب ابزارهای جدید هوش مصنوعی قدرتمندی را برای سازندگان محتوا نشان می‌دهد – و صادقانه بگویم که ما می‌ترسیم

یوتیوب ابزارهای جدید هوش مصنوعی قدرتمندی را برای سازندگان محتوا نشان می‌دهد – و صادقانه بگویم که ما می‌ترسیم

شناسهٔ خبر: 436145 -




یوتیوب مجموعه کاملی از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است (علاوه بر قطعات و قطعات موجود خود) که برای آسان‌تر کردن زندگی برای سازندگان محتوا در این پلتفرم طراحی شده‌اند.

همانطور که The Verge متوجه شد، در رویداد "ساخته شده در یوتیوب" که به تازگی برگزار شد، یکی از افشاگری های بزرگ هوش مصنوعی چیزی به نام "Dream Screen" بود، یک مرکز تولید تصویر و ویدئو برای YouTube Shorts.

آماده شوید تا وحشیانه ترین رویاهای خود را در زمینه محتوایی محقق کنید 💫 با معرفی ابزارهای کاملاً جدید هوش مصنوعی از YouTube. pic.twitter.com/PYjKaFggSc 21 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

این به سازنده ویدیو اجازه می‌دهد فقط چیزی را که برای پس‌زمینه می‌خواهد تایپ کند. به عنوان مثال، پاندا در حال نوشیدن یک فنجان قهوه - با توجه به این درخواست، هوش مصنوعی کنترل را در دست می گیرد و چنین پس زمینه ویدیویی را برای کلیپ (یا تصویر) تولید می کند.

به این صورت است که این فرآیند برای شروع پیاده سازی می شود – شما هوش مصنوعی را درخواست می کنید، و چیزی برای شما ایجاد می کند – اما در نهایت، سازندگان می توانند محتوا را مجدداً ترکیب کنند تا چیز جدیدی تولید کنند.

استودیوی YouTube همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند که محتوایی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند توسط سازندگان فردی ساخته شود، ایده‌هایی را برای ویدیوهایی که ممکن است مناسب آن‌ها باشد، بر اساس آنچه که بینندگان علاقه‌مند به نوع محتوایی که سازنده معمولاً با آن سروکار دارد، ایجاد می‌کند.

سیستمی از توصیه‌های موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برای ارائه صدا برای هر ویدیوی خاص وارد عمل می‌شود.


تجزیه و تحلیل: بیل را بگیرید؟

آیا این ما هستیم یا این ترسناک به نظر می رسد؟ بسیار خوب، پس سازندگان محتوا ممکن است مفید و راحت بدانند که بتوانند پس‌زمینه‌های ویدیویی یا تصویری تولید شده با هوش مصنوعی را خیلی سریع رها کنند، و مقداری موسیقی در بالای آن قرار دهند و غیره.

اما آیا این تضمین نمی کند که انبوهی از محتوای بی مزه – و شاید همگن – به یوتیوب سرازیر شود؟ این خطر آشکار به نظر می رسد، و شاید با ایده گسترده تر محتوای پیشنهادی که مردم می خواهند ببینند (طبق الگوریتم عالی یوتیوب) به سازندگان در YouTube ارائه می شود، ترکیب شده است.

آیا یوتیوب قرار است به یک پلتفرم ویدیویی تبدیل شود که زیر وزن جمعی محتوا ناله می کند که به لطف ابزارهای هوش مصنوعی به سرعت در کنار هم قرار می گیرد و نیم تن از آن خارج می شود؟

در حالی که به نظر می رسد یوتیوب در مورد همه این ابزارها و ابزارهای هوش مصنوعی جدید بسیار هیجان زده است، ما نمی توانیم فکر نکنیم که این آغاز پایان سایت ویدیویی است – حداقل زمانی که صحبت از محتوای معنی دار و نه عمومی می شود.

امیدواریم اشتباه کرده باشیم، اما این مسیر شجاعانه جدید بیش از هر چیز دیگری ما را پر از ترس می کند. موج جزر و مدی از هوش مصنوعی که این، آن و دیگری را به وجود آورده است، به وضوح چشم اندازی است که باید به شدت در برابر آن محافظت شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است