متن خبر

یوتیوب ابزارهای ایجاد کننده هوش مصنوعی را برای یافتن موسیقی برای ویدیوها، اضافه کردن دوبله اضافه می کند

یوتیوب ابزارهای ایجاد کننده هوش مصنوعی را برای یافتن موسیقی برای ویدیوها، اضافه کردن دوبله اضافه می کند

شناسهٔ خبر: 435958 -




یوتیوب در حال گسترش استودیوی Creator Music است که سال گذشته معرفی شد، با آپشن های جدید هوش مصنوعی علاوه بر راه‌اندازی ابزار دوبله هوش مصنوعی. در حال حاضر، سازندگان می‌توانند از استودیوی Creator Music برای جستجوی آهنگ‌ها، یک هنرمند خاص یا یک سبک موسیقی که می‌خواهند در یک ویدیو استفاده کنند، استفاده کنند. اکنون، آن‌ها می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای آسان‌تر یافتن موسیقی استفاده کنند.

از اوایل سال آینده، یوتیوب ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که فقط با تایپ کردن توضیحات ویدیو، مانند یک نگهبان موسیقی کار می‌کند. به عنوان مثال، سازنده می تواند اطلاعاتی در مورد طول یا نوع آهنگ مورد نظر خود را تایپ کند و ابزار Creator Music Studio آهنگ مناسب را با قیمت مناسب پیشنهاد می کند.

اعتبار تصویر: یوتیوب

علاوه بر این، یوتیوب یک ابزار دوبله هوش مصنوعی به نام Aloud را معرفی خواهد کرد که در استودیوی یوتیوب ادغام خواهد شد. این ابزار تنها با یک کلیک یک دوبله تولید شده توسط هوش مصنوعی را به زبان دیگری دریافت می کند، سپس سازنده می تواند قبل از گفت ن ویدیوی خود به آن، آن را تحلیل کند. این ابزار اکنون در حال آزمایش با سازندگان منتخب است و سال آینده به طور گسترده‌تری باز خواهد شد.

این ویژگی در رویداد زنده یوتیوب امروز صبح با عنوان «ساخته شده در یوتیوب» امروز صبح، در کنار سایر آپشن های هوش مصنوعی، از جمله ابزار هوش مصنوعی مولد برای Shorts و ابزارهای دیگر، از جمله یک برنامه جدید سازنده، اعلام شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است