متن خبر

گیم پلی Perfect Dark در نمایشگاه Xbox Games رونمایی شد

گیم پلی Perfect Dark در نمایشگاه Xbox Games رونمایی شد

شناسهٔ خبر: 540563 -




تاریک کامل
(اعتبار تصویر: Crystal Dynamics / Xbox)

یک تریلر گیم پلی برای راه اندازی مجدد Perfect Dark در جریان نمایشگاه Xbox Games در Summer Game Fest 2024 نمایش داده شد.

راه‌اندازی مجدد فرنچایز کلاسیک Rare که اکنون توسط کریستال داینامیکس توسعه می‌یابد، موردانتظار طولانی‌مدت قرار گرفته است، در ابتدا چند سال پیش مورد توجه قرار گرفت. اکنون، به نظر می‌رسد که بازی از ریشه‌های تیراندازی اول شخص خود به تجربه‌ای فراگیر از نوع سیم‌کارت تبدیل شده است، و من همه برای آن اینجا هستم. با این حال، گیم پلی مبتنی بر اهداف و محیط های باز همچنان دست نخورده به نظر می رسد.

بازیکنان همچنان کنترل شخصیت نمادین جوانا دارک را در دست خواهند گرفت، اما به نظر می رسد که رئیس سابق او، کارینگتون، اکنون در میان دشمنان قرار دارد. جالب است که ببینیم این در طول بازی چگونه پیشرفت می کند.

متأسفانه، هنوز تاریخ انتشاری برای Perfect Dark وجود ندارد، اما سال آینده یک نتیجه محتمل برای تیراندازی اول شخص خواهد بود. و به احتمال زیاد در روز اول به Xbox Game Pass نیز می آید.

این داستان هنوز در حال توسعه است، اطلاعات بیشتری باید دنبال شود...

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در مبارزه با استیک‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را برای انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین سول‌لایک‌ها و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است