متن خبر

گیره‌های چرخ را فراموش کنید – خودروهای پارک شده غیرقانونی اکنون توسط این “آشکار شیشه جلو” دیستوپیایی مورد اصابت قرار می‌گیرند

گیره‌های چرخ را فراموش کنید – خودروهای پارک شده غیرقانونی اکنون توسط این “آشکار شیشه جلو” دیستوپیایی مورد اصابت قرار می‌گیرند

شناسهٔ خبر: 519228 -




پارکینگ بارناکل
(اعتبار تصویر: Barnacle Parking/YouTube)

تا همین اواخر، کسانی که به‌طور غیرقانونی پارک کرده‌اند، مجبور بودند از طریق پست، گیره چرخ یا (در بدترین حالت) وسیله نقلیه‌ای که به طور کامل یدک‌کش شده است، جریمه‌های نقدی را تحمل کنند.

همه اینها ممکن است تغییر کند زیرا یک اقدام جدید برای جلوگیری از پارکرهای مزاحم معرفی شده است: به Barnacle سلام کنید.

دستگاه بزرگ زرد رنگ توسط شرکتی در ایالات متحده به نام پارکینگ بارناکل مهندسی شده است و از مکنده هایی استفاده می کند که با نیروی 1000 پوندی فشار می آورند تا یک صفحه پلاستیکی زرد رنگ غول پیکر را به شیشه جلو خودرو متصل کنند و عملاً رانندگی را غیرممکن می کند. بدون خطر.

Barnacle به عنوان روشی راحت‌تر برای اعمال محدودیت‌های پارکینگ به بازار عرضه می‌شود، زیرا می‌توان آن را در کمتر از یک دقیقه اعمال کرد، در مقایسه با چند دقیقه‌ای که برای گیره چرخ یا چکمه پارکینگ لازم است.

مخترع آن ، کالین جی. به علاوه، گیره چرخ یا چکمه‌ها نیز به دلیل آسیب رساندن به چرخ‌های آلیاژی گرانبها شهرت دارند.

برای مبارزه با حذف DIY، Barnacle حاوی یک زنگ هشدار صوتی است که اگر کسی آن را دستکاری کند، فعال می شود، در حالی که ماهیت متصل بودن دستگاه (دارای GPS و سیم کارت است) به این معنی است که در صورت وجود هشدار به مجری پارکینگ ارسال می شود. حرکت را تشخیص می دهد

(اعتبار تصویر: Barnacle Parking/YouTube)

بر اساس وب‌سایت رسمی بارناکل، اگر راننده‌ای بخواهد یک Ace Ventura را بکشد و سرش را از پنجره بیرون بکشد، حسگرهای حرکتی Barnacle زنگ هشدار را به صدا در می‌آورند - و هشدار نیز ارسال می‌شود.

درست مانند بسیاری از جریمه‌های پارکینگ، مدیر پارکینگ نیز عکسی از وسیله نقلیه می‌گیرد و در کنار ثبت یک یادداشت دیجیتالی از ثبت خودرو، آن را با جزئیات تخلف به دستگاه مرتبط می‌کند. اگر راننده شیطان سعی کند آن را از بین ببرد یا با بارناکل متصل شود، ممکن است با جریمه های اضافی و تخریب تخلفات ملکی روبرو شود.

با این حال، Barnacle Parking برای کسانی که به اندازه کافی بدبخت هستند، آجر زرد عظیمی را که به شیشه جلو می‌کشند، آسان‌تر کرده است. راننده به سادگی یک کد QR را اسکن می کند، جریمه را پرداخت می کند و دستگاه از راه دور آزاد می شود.

دستورالعمل هایی وجود دارد که با Barnacle دور ریخته شده خود چه کاری باید انجام دهید، که شامل رها کردن آن در یک نقطه جمع آوری محلی است تا بتواند یک بار دیگر وارد عمل شود.

یک وضعیت چسبناک

پارکینگ بارناکل

(اعتبار تصویر: Barnacle Parking/YouTube)

به گزارش CBS News، پلیس نیویورک در حال حاضر دستگاه های Barnacle را به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی برای هدف قرار دادن کامیون ها و وسایل نقلیه غیرقانونی پارک شده اجاره می کند، اما این دستگاه در حال حاضر توسط سایر ادارات پلیس و دانشگاه ها در سراسر ایالات متحده استفاده می شود.

در واقع، برنامه‌هایی برای معرفی این دستگاه به دانشگاه اوکلاهاما در سال 2020 خشم دانشجویان را برانگیخت.

به گزارش بی‌بی‌سی، یکی از پوسترهای سایت خبری اجتماعی ردیت گزارش داد که وی با بیرون کشیدن سیم کارت شبکه تلفن همراه از یکی از دستگاه‌ها و استفاده از آن برای دسترسی رایگان به اینترنت، اعتراض خود را به استفاده دانشگاه از Barnacle اعتراض کرده است.

Barnacle Parking از آن زمان طراحی دستگاه خود را ارتقا داده است و آخرین نسل آن دارای یک موتور مکش است که PSI را دائماً بر اساس دمای محیط تنظیم می کند و باتری قابل تعویض ضد دستکاری، پس رانندگان سرکش نمی توانند منتظر بمانند تا منبع برق بمیرد و پرتاب شود. چیز در بوته ها

در نتیجه، Barnacle Parking او میگوید اکنون «ده‌ها هزار» واحد در حال استقرار دارد، به این معنی که چشمان زرد بزرگ ممکن است به زودی به خیابانی نزدیک شما بیاید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید و این خودروهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی خواهند بود. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سر و کله زدن با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است