متن خبر

گوگل Gemini Nano را در Pixel 8a و یک ویژگی نجات دهنده برای Pixel Watch 2 عرضه می کند.

گوگل Gemini Nano را در Pixel 8a و یک ویژگی نجات دهنده برای Pixel Watch 2 عرضه می کند.

شناسهٔ خبر: 546421 -




گوگل پیکسل 8a
(اعتبار تصویر: پیتر هافمن)

چندین دستگاه پیکسل به عنوان بخشی از کاهش ویژگی های ژوئن گوگل، ویژگی های جدیدی دریافت می کنند. برخی فناوری هوش مصنوعی مورد انتظار را معرفی می کنند، در حالی که برخی دیگر به طور بالقوه می توانند زندگی شما را نجات دهند.

با شروع، Gemini Nano بالاخره پس از ماه‌ها انتظار روی پیکسل 8 و پیکسل 8a قرار گرفت. این ابزار نیروی محرکه بسیاری از ابزارهای روی دستگاه، مانند Summarize in Recorder خواهد بود. به لطف ارتقا، برنامه اکنون می‌تواند «خلاصه‌های دقیق‌تر» را نسبت به قبل ایجاد کند. حتی نام سخنرانان را نیز شامل می‌شود، پس با نگاه کردن به متن، متوجه خواهید شد که چه کسی در حال صحبت است. با این حال، یک تمایز مهم با Gemini Nano در این دو مدل پیکسل 8 وجود دارد.

طبق پست وبلاگ، فقط به عنوان یک "گزینه توسعه دهنده" در دسترس خواهد بود. این بدان معنی است که شما باید خودتان عملکرد هوش مصنوعی را فعال کنید، زیرا به طور پیش فرض روشن نخواهد بود. دستورالعمل‌های نحوه فعال کردن Gemini Nano در دستگاه‌های Pixel 8 را می‌توانید در وب‌سایت راهنمای تلفن Pixel این شرکت بیابید. با این حال، افت بیشتری به جز هوش مصنوعی وجود دارد، زیرا این گوشی های هوشمند مجموعه جالبی از ویژگی ها را به دست می آورند.

چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد این بود که گوگل به هر مدل پیکسل 8 این سری اجازه داد تا محتوا را روی صفحه نمایش بزرگتر نمایش دهد. برای انجام این کار، باید یک کابل USB-C را به DisplayPort وصل کنید و گوشی را مثلاً به یک مانیتور کامپیوتر متصل کنید.

علاوه بر این، چندین تلفن Pixel به شما امکان می‌دهند «جستجوی شماره تلفن معکوس» را مستقیماً از گزارش تماس خود انجام دهید. این به شما امکان می دهد اگر شماره را به راحتی تشخیص نمی دهید، متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است. این ابزار برای Pixel Fold ، Pixel 6 و مدل‌های جدیدتر عرضه می‌شود.

به روز رسانی Pixel Watch

با رفتن به Pixel Watch این پوشیدنی در حال به دست آوردن تشخیص تصادف خودرو است. گوگل توضیح می دهد که اگر روزی دچار یک تصادف رانندگی شدید، این ابزار فعال می شود و باعث می شود تایمر روی صفحه ظاهر شود.

اگر روی دکمه واچ فیس ضربه بزنید، Pixel Watch 2 متوجه می شود که حال شما خوب است. با این حال، اگر پاسخ ندهید، پوشیدنی به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد تا به شما کمک کنند. همچنین به مخاطبین اضطراری شما اطلاع می‌دهد و مکان بی‌درنگ شما را به آنها می‌دهد.

آخرین ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد تا حساب PayPal خود را به کیف پول Google در پوشیدنی متصل کنند.

آپدیت Google Pixel Watch 2

(اعتبار تصویر: گوگل)

بقیه افت ماه ژوئن چیز جدیدی نیست. در واقع، ما برای اولین بار دیدیم که آنها در به روز رسانی بهار 2024 برای Google Home در ماه گذشته ظاهر شدند. ما وارد جزئیات عمیق نمی‌شویم، اما شامل معرفی ویجت Google Home Favorites به تلفن‌های هوشمند Pixel، به‌علاوه کنترل‌های ساده‌تر خانه هوشمند بر روی پوشیدنی شما می‌شود.

تبلت پیکسل نیز پچ مخصوص به خود را به شکل «اعلان‌های زنگ درب غنی‌تر» دریافت می‌کند. از طریق این به‌روزرسانی، صاحبان خانه می‌توانند از طریق فید ویدیوی مستقیم از زنگ در Nest، ببینند چه کسی جلوی درب خانه است. آنها به نوبه خود می توانند با ارسال یک پاسخ سریع با طرف مقابل صحبت کنند.

این همه ویژگی های اصلی است که در افت ماه ژوئن نشان داده شده است، اگرچه تغییرات دیگری نیز در حال ارائه است. به عنوان مثال، Find My Device اکنون حتی اگر باتری گوشی تمام شده باشد، کار می کند.

تا زمانی که شما را در اختیار داریم، مطمئن شوید که مجموعه TechRadar از بهترین تلفن‌های پیکسل برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است