متن خبر

گوگل پیکسل ۸ با طراحی آشنا معرفی شد

گوگل پیکسل ۸ با طراحی آشنا معرفی شد

شناسهٔ خبر: 440780 -




پس از افشای اطلاعات بی‌شمار، گوگل بالاخره از گوشی‌های سری پیکسل ۸ رونمایی کرد که مانند سال‌های گذشته شامل دو مدل استاندارد و پرو می‌شود. پیکسل ۸ به نمایشگر کوچک‌تر و یک دوربین کمتر مجهز شده است.

قبل از معرفی سری پیکسل ۸، گوگل صفحه مربوط به این محصولات را راه‌اندازی کرده بود، پس از طراحی آن‌ها مطلع بودیم. اما حالا به‌طور رسمی و کامل گوشی‌های این خانواده معرفی شده‌اند.

مشخصات فنی پیکسل ۸ گوگل

این گوشی گوگل به نمایشگر ۶.۲ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. اطراف این صفحه نمایش حاشیه‌های نسبتاً کمی وجود دارد و مانند نسل‌های قبل، در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

قدرت گوشی گوگل پیکسل ۸ را تراشه ۴ نانومتری تنسور G3 تأمین می‌کند که در مقایسه با نسل قبلی عملکرد بالاتر و مصرف انرژی پایین‌تر دارد. این گوشی هوشمند به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و همچنین در دو نسخه با ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همانطور که می‌توان حدس زد، خبری از پشتیبانی از کارت حافظه نیست.

گوگل برای گوشی پیکسل ۸ از یک باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم استفاده کرده است. این دستگاه همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه در گوشی پیکسل ۸ گوگل هستیم. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در جدول زیر مشخصات فنی گوشی پیکسل ۸ گوگل را می‌بینید:

نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز
تراشه گوگل تنسور G3
حافظه رم ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰ + ۱۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسل
سیستم‌عامل و رابط کاربری اندروید ۱۴
باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپر ساعت
قیمت مدل پایه ۶۹۹ دلار

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸

درحالی‌که پیکسل ۷ با قیمت پایه ۵۹۹ دلار روانه بازار شد، قیمت گوگل پیکسل ۸ از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود که از افزایش ۱۰۰ دلاری خبر می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است