متن خبر

گوگل می گوید Patreon و Grammarly در حال حاضر با Gemini Nano آزمایش می کنند

گوگل می گوید Patreon و Grammarly در حال حاضر با Gemini Nano آزمایش می کنند

شناسهٔ خبر: 471619 -




شرکت توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، از جمله Patreon و Grammarly، در حال ادغام با Gemini Nano، کوچکترین مدل هوش مصنوعی آن هستند، این شرکت در سخنرانی اصلی توسعه دهنده I/O خود در روز سه شنبه اعلام کرد. این شرکت بيان کرد که این شرکت ها به همراه سایر توسعه دهندگان منتخب از طریق یک برنامه دسترسی زودهنگام که سال گذشته اعلام شد برای همکاری با Gemini Nano دعوت شدند. در ماه های آینده، گوگل می گوید که مدل Gemini Nano را به روی توسعه دهندگان بیشتری باز خواهد کرد.

در مثالی از نحوه کار اپلیکیشن‌ها با Gemini، گوگل اشاره کرد که سایت سرمایه‌گذاری جمعی Patreon در حال ایجاد ویژگی است که به سازندگان اجازه می‌دهد به سرعت پیام‌های خوانده‌نشده را دریافت کنند - ویژگی شبیه به نحوه ادغام Gemini توسط Google برای خلاصه کردن ایمیل‌های شما. .

یکی دیگر از کاربران اولیه، راهنمای نوشتن Grammarly است که همزمان با ساختن فناوری پیشنهادات هوشمند خود، Gemini Nano را آزمایش کرده است، که به کاربران کمک می‌کند نوشته‌های خود را بهتر اصلاح کنند.

گوگل جزئیات بیشتری در مورد ادغام ها ارائه نکرد، فقط به آنها به عنوان نمونه هایی اشاره کرد که چگونه توسعه دهندگان می توانند از Gemini Nano در برنامه ها و سرویس های خود استفاده کنند.

در این رویداد، گوگل تعدادی به‌روزرسانی را برای Gemini اعلام کرد، از جمله ادغام در برنامه‌های خود گوگل، مانند پیام‌ها، یوتیوب و جی‌میل، هم به صورت آنلاین و هم در تلفن همراه، و همچنین راه‌هایی که می‌تواند استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی شما را آسان‌تر کند - مانند هشدار به شما. به عنوان مثال، در مورد تماس های کلاهبرداری - و موارد دیگر.

درباره Google I/O 2024 در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است