متن خبر

گوگل می خواهد هوش مصنوعی بیشتری را در کروم بوک ها قرار دهد – و از اندروید برای کمک به آن استفاده می کند

گوگل می خواهد هوش مصنوعی بیشتری را در کروم بوک ها قرار دهد – و از اندروید برای کمک به آن استفاده می کند

شناسهٔ خبر: 546529 -




Chromebook Plus
(اعتبار تصویر: گوگل)

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای بهبود ChromeOS با آوردن بخش‌هایی از سیستم‌عامل اندروید خود برای تقویت قابلیت‌های سیستم عامل دسکتاپ است. با انجام این کار، این شرکت از مزایای استفاده از همان پایگاه های کد فریمورک برخوردار خواهد بود که در را به روی ویژگی های بیشتری از جمله ابزارهای هوش مصنوعی باز می کند.

طبق یک پست وبلاگ اخیر از Google، گفت ن فناوری مبتنی بر اندروید "سرعت نوآوری هوش مصنوعی در هسته ChromeOS را تسریع می‌کند، تلاش‌های مهندسی را ساده می‌کند و به دستگاه‌های مختلف مانند تلفن‌ها و لوازم جانبی کمک می‌کند تا با کروم بوک‌ها بهتر کار کنند."

با این حال، این پست خاطرنشان می کند که در حالی که کار روی این حرکت آغاز شده است، این تغییرات ممکن است برای مدتی طولانی برای مصرف کننده آماده نباشد.

به نظر می‌رسد فشار بزرگ برای ادغام فناوری‌های مبتنی بر اندروید بیشتر از نیاز به ایجاد زمینه‌ای برای آپشن های هوش مصنوعی بصری‌تر و توانمندتر در کروم‌بوک‌ها ناشی می‌شود، مشابه آنچه اخیراً در WWDC 24 با Apple Intelligence (و با ویندوز) رونمایی شد. خلبان نیز).

ChromeOS باید به هوش مصنوعی برسد

با توجه به تصمیم بیشتر شرکت‌ها برای جلوگیری از عقب ماندن در رقابت هوش مصنوعی، منطقی است که گوگل کار آماده سازی ChromeOS را در این زمینه آغاز کند - به خصوص از آنجایی که این یک سیستم عامل نسبتاً ابتدایی است. این البته از نظر طراحی است و چیز بدی نیست – بسیاری از جذابیت‌های کروم‌بوک‌ها همین سادگی است.

پس ، اگر کسی هستید که صدای کروم بوک را دوست دارید، اما شاید از نظر ابزارها و توانایی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی بیشتر بخواهید، بدون شک این یک پیشرفت هیجان‌انگیز است.

در عین حال، اگر کاربر Chromebook Plus هستید یا به این لپ‌تاپ‌ها توجه کرده‌اید، به یاد داشته باشید که با این دستگاه‌ها یک سال Gemini Premium در خانه، Write with Me و آپشن های بیشتر هوش مصنوعی را در حال حاضر دریافت می‌کنید. .

البته، در حال حاضر فقط به دستگاه‌های Chromebook Plus محدود شده است. با این حال، کروم‌بوک‌های استاندارد می‌توانند منتظر برخی آپشن های جدید نیز باشند، مانند کنترل هندزفری مجهز به هوش مصنوعی با ردیابی صورت و حرکت، و حالت فوکوس (عملکرد «مزاحم نشوید»)، که توانایی‌های بسیار جالبی هستند. از دیدن در Chromebook خوشحالم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده کارکنان محاسباتی

Muskaan نویسنده محاسباتی TechRadar در بریتانیا است. او همیشه نویسنده ای پرشور بوده و آثار خلاقانه اش در چندین مجله و مجلات ادبی به چاپ رسیده است. اولین ورود او به دنیای نویسندگی شعری بود که در تایمز زامبیا با موضوع گل آفتابگردان و بی اهمیت بودن وجود انسان در مقایسه با آن منتشر شد. Muskaan که در زامبیا بزرگ شد، شیفته فناوری، به‌ویژه رایانه‌ها بود، و او به TechRadar پیوست تا درباره جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی، لپ‌تاپ‌ها و اخیراً هر چیزی مرتبط با هوش مصنوعی بنویسد. اگر سؤالی دارید، نگرانی های اخلاقی دارید یا فقط به هر چیزی ChatGPT یا هوش مصنوعی عمومی علاقه دارید، در جای درستی هستید. Muskaan همچنین به نوعی توانست یک بازی را روی نوار لمسی MacBook کار خود نصب کند، بدون اینکه بخش فناوری اطلاعات (هنوز) متوجه شود.

جدیدترین در Chromebooks
آخرین اخبار

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است