متن خبر

گوگل میلیاردها دلار برای مراکز داده جدید و کابل های زیردریایی برای اتصال آنها هزینه می کند

گوگل میلیاردها دلار برای مراکز داده جدید و کابل های زیردریایی برای اتصال آنها هزینه می کند

شناسهٔ خبر: 770973 -




رک های سرور درخشان در <a href= داخل یک مرکز داده." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-970-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-970-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK-970-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PgBRvmiooysaY9uTwi5UkK.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
اعتبار تصویر: Shutterstock (اعتبار تصویر: Shutterstock)

گوگل آخرین تلاش چند میلیارد دلاری خود را برای تقویت اتصال و آماده شدن برای افزایش پذیرش ابر و رایانش با عملکرد بالا اعلام کرده است.

سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری برای تأمین مالی دو پردیس جدید مرکز داده در کارولینای جنوبی قرار است در اقدامی که زیرساخت‌های این شرکت در ایالات متحده را تقویت می‌کند.

دو پردیس، واقع در 1055 Research Center Drive در Ridgeville و در Winding Woods Commerce Park در سنت جورج، Dorchester County، به ترتیب مساحتی معادل 230 و 206 هکتار را در بر می گیرند و پیش بینی می شود 200 نقش عملیاتی و 1200 نقش عملیاتی ایجاد کنند. مشاغل ساختمانی طولانی مدت

گوگل به سرمایه گذاری در مراکز داده ادامه می دهد

علاوه بر سرمایه گذاری دورچستر کانتی، گوگل همچنین 1.3 میلیارد دلار دیگر را برای ارتقای مرکز داده کانتی برکلی خود در نظر گرفته است که از سال 2007 عملیاتی شده است. این حرکت نشان دهنده گسترش تعهدات فعلی شرکت به ایالت است، جایی که قبلاً سرمایه گذاری زیادی انجام داده است. در طول سالها

امروز نقطه عطف مهمی در همکاری گوگل با کارولینای جنوبی است. مونیک پیکو، معاون جهانی زنجیره تامین و عملیات ابری گوگل، بيان کرد : سرمایه‌گذاری مستمر ما گواهی بر نیروی کار استثنایی و محیط تجاری پر رونق این ایالت است.

فرماندار کارولینای جنوبی، هری مک مستر، در مورد این سرمایه گذاری اشتیاق اضافه کرد: "ما مفتخریم که از عملیات جدید گوگل در شهرستان دورچستر حمایت می کنیم و برای فرصت هایی که برای مردم کارولینای جنوبی ایجاد خواهند کرد، ارزش قائل هستیم."

این شرکت علاوه بر تقویت زیرساخت‌های زمینی خود، سرمایه‌گذاری زیادی در کابل‌های زیر دریا نیز انجام داده است. این شرکت در سال های اخیر زیرساخت های کابل زیردریایی خود را به شدت گسترش داده است و در اوایل سال جاری یک خط جدید بین استرالیا و آفریقا اضافه کرده است.

این کابل که استرالیا را به آفریقای جنوبی متصل می کند، سپس از طریق زیمبابوه، زامبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، رواندا و اوگاندا بر روی زمین راه اندازی می شود و سپس در کنیا خاتمه می یابد.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است