متن خبر

گوگل دقیقا توضیح می دهد که چگونه پیکسل 9 تعویض گوشی را بسیار آسان تر می کند

گوگل دقیقا توضیح می دهد که چگونه پیکسل 9 تعویض گوشی را بسیار آسان تر می کند

شناسهٔ خبر: 706169 -




گوگل پیکسل 9 پرو
(اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

پیکسل 9 گوگل به تازگی به فروش رسیده است و این گوشی هوشمند در حال حاضر به روز رسانی قابل توجهی دریافت می کند که تجربه انتقال داده را بهبود می بخشد. پل دانلوپ، رهبر محصول برای Onboarding و Switching در اندروید، موضوعی را در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) درباره همه تغییرات عمده ایجاد کرد . او تا آنجا پیش می رود که از آن به عنوان "بزرگترین نسخه آنها تا کنون" یاد می کند.

Dunlop ابتدا یک ورودی جدید در منوی تنظیمات دستگاه به نام Back Up یا Copy Data را نشان می دهد. ما مدتی است که در مورد آن می دانیم، زیرا نام این بخش قبل از افشای آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرد . گزارش‌های اولیه بیان می‌کرد که کاربران می‌توانند عکس‌ها، مخاطبین، پیام‌ها و موارد دیگر را از یک پیکسل قدیمی در پیکسل 9 کپی کنند.

همه چیز درست است، اما چیزی که ما نمی‌دانستیم این است که می‌توانید این فرآیند را «هر چند بار که بخواهید» از طریق کابل USB، اتصال WiFi یا سرورهای ابری انجام دهید. دیگر نیازی به بازنشانی کارخانه‌ای دستگاه‌ها نیست.

انتقال داده بهتر

انتقال داده ممکن است کمی طول بکشد، به خصوص اگر فایل های زیادی دارید. پس ، اگر می‌خواهید روش سریع‌تری داشته باشید، پیکسل 9 اکنون دارای ابزار Express است. دانلوپ ادعا می‌کند که این کار زمان انتقال داده‌ها را «به شدت [کاهش] می‌دهد». طبق یک اسکرین شات، این ویژگی فقط فایل‌هایی را کپی می‌کند که در حساب Google شما وجود ندارند.

گزارش شده است که "آگاه ابری" است، به این معنی که Express می‌داند چه چیزی ذخیره کرده‌اید و برای سرعت بخشیدن به فرآیند، نسخه‌های پشتیبان را نادیده می‌گیرد. علاوه بر این، تصاویر ارسال شده از طریق ابزار کیفیت اصلی خود را حفظ خواهند کرد. شما این گزینه را دارید که انتخاب کنید کدام فایل ها را از طریق Customize جابجا کنید یا منتقل نکنید.

فراتر از فایل‌ها، انتقال داده اصلاح‌شده Pixel 9 روی «تنظیمات بیشتر سیستم، مجوزها و تنظیمات برگزیده اعلان‌ها» نیز حرکت می‌کند. این می‌تواند به تنظیم تنظیمات تلفن هوشمند دلخواه شما در دستگاه جدیدتر بدون نیاز به انجام مجدد همه چیز از ابتدا کمک کند. شبیه گوشی قدیمی شما خواهد بود.

ارتقاء کیفیت زندگی

این پچ حتی چندین ارتقاء کیفیت زندگی را نیز معرفی می کند. Google با توسعه دهندگان برتر در سراسر جهان کار کرد و اطمینان حاصل کرد که برنامه‌ها قبل از شروع انتقال داده‌ها «وارد سیستم می‌مانند و کار می‌کنند». پس از آن، حمل و نقل نسبتا جالب Multiplexing وجود دارد.

فرض کنید در حال انتقال فایل ها از طریق Wi-Fi هستید، اما این روند برای همیشه طول می کشد. دانلوپ بیان می‌کند که می‌توانید برای کمک به یک کابل USB در اواسط انتقال وصل شوید. این ویژگی از هر دو روش برای ارسال سریع رسانه ها استفاده می کند. Pixel 9 حتی به شما توصیه می کند این کار را از طریق یک اعلان روی صفحه انجام دهید.

سایر تغییرات قابل توجه عبارتند از انتقال قابل اعتمادتر Wi-Fi، «اشتراک سریع و تشخیص تصادف خودرو [اکنون] می‌تواند در حین راه‌اندازی فعال شود» و انتقال eSIM برای شرکت‌های مخابراتی منتخب پشتیبانی می‌شود. این تاپیک دقیقاً ن او میگوید کدام یک، اما او میگوید پشتیبانی در آینده به سایر اپراتورها نیز گسترش خواهد یافت.

حتماً فهرست TechRadar از بهترین تلفن‌های پیکسل برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است