متن خبر

گوگل در حال کار بر روی رفع مشکلاتی است که گوشی‌های پیکسل 6 را درگیر کرده است – این چیزی است که باید بدانید

گوگل در حال کار بر روی رفع مشکلاتی است که گوشی‌های پیکسل 6 را درگیر کرده است – این چیزی است که باید بدانید

شناسهٔ خبر: 618825 -




Google Pixel 6a <a href= از جلو و عقب، روی یک میز ایستاده بود" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BSgAjQ9ssouLMij4gxcjAU.jpg">
جانشین Google Pixel 6a تقریباً در راه است (اعتبار تصویر: آینده)

اخیراً گزارش‌هایی از صاحبان پیکسل 6 به‌صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می‌دهند دستگاه آنها پس از انجام بازنشانی کارخانه‌ای، ناگهان خراب شده است. انجام این کار باعث می شود پیام خطایی ظاهر شود مبنی بر اینکه سیستم اندروید بارگیری نمی شود و ممکن است داده های موجود در تلفن هوشمند خراب باشد.

اگرچه این یک مشکل منحصر به فرد منحصر به فرد برای مدل استاندارد نیست. پست‌های مختلف Reddit نشان می‌دهند که Pixel 6a و Pixel 6 Pro نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، در حالی که به نظر می‌رسد خطوط قدیمی‌تر و جدیدتر پیکسل به خوبی کار می‌کنند.

پیام خطا توصیه می‌کند برای پاک کردن تمام داده‌های کاربر، بازنشانی دیگری انجام دهید. اما به گفته YouTuber OF Tech که این مشکل را در دستگاه خود تجربه کرده است، تنظیم مجدد آن برای بار دوم کار نمی کند. تلفن غیر قابل استفاده است.

OF Tech در نهایت تجربه خود را در صفحه راهنمای تلفن Pixel به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که سعی کرده است اصلاحات دیگری انجام دهد، اگرچه هیچ کدام جواب نداد. او سعی کرد از ابزار فلش اندروید خود گوگل استفاده کند که شکست خورد زیرا پیکسل 6 او OEM (سازنده تجهیزات اصلی) قفل شده است.

فایل های از دست رفته

معلوم نیست پشت مشکل آجرکاری چیست، اگرچه سرنخ هایی وجود دارد. OF Tech عکس های نزدیک از صفحه نمایش گوشی خود را به اشتراک گذاشت و خطا نشان می دهد که فایلی به نام "tune2fs گم شده است". tune2fs یک خط فرمان لینوکس است که به مدیران اجازه می دهد تا پارامترهای سیستم فایل را تنظیم کنند. دیگران نیز گزارش داده اند که همان فایل را از دست داده اند .

علت ناپدید شدن tune2f2 خود یک راز کامل است، اما بسیاری موافقند که ممکن است مربوط به اندروید 15 بتا باشد. هر چند که کدام نسخه در اینجا مقصر است، قابل بحث است. برخی از افراد انگشت خود را به سمت بتا دوم می گیرند در حالی که برخی دیگر به سمت سوم و نسخه پایدار اشاره می کنند. یا همانطور که 9To5Google اشاره می کند، ممکن است حتی مشکل اندروید نباشد، زیرا در بسیاری از گزارش ها به سیستم عامل اشاره نشده است.

نیازی به گفتن نیست که این یک آشفتگی بزرگ است زیرا مردم سعی می کنند به ته چیزها برسند.

چگونه از آجرکاری جلوگیری کنیم

خوشبختانه، گوگل به طور کامل از این وضعیت آگاه است و در حال حاضر در حال کار بر روی اصلاح آن هستند. انتشار این وصله ممکن است کمی طول بکشد زیرا شرکت تاریخ انتشار را اعلام نکرده است. از این رو، گوگل برای جلب نظر دارندگان پیکسل 6، توصیه هایی را منتشر کرد که کاربران می توانند برای جلوگیری از خراب شدن گوشی های هوشمند خود انجام دهند.

آن‌ها پیشنهاد می‌کنند «دستگاه خود را پس از راه‌اندازی مجدد به‌مدت 15 دقیقه روشن و بی‌حرکت بگذارید». پس از اتمام زمان، می‌توانید پیکسل 6 خود را بدون مشکل به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. برعکس، می توانید قبل از نصب پچ، آن را بازنشانی کنید. برای افرادی که تلفنشان از قبل آجر شده است، باید هر زمان که گوشی رسید منتظر رفع مشکل باشید.

ما برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه زمانی کاربران می توانند پچ را انتظار داشته باشند، با گوگل تماس گرفتیم. متأسفانه، وقتی به همان صفحه توصیه‌ها در وب‌سایت راهنمای تلفن Pixel خود هدایت شدند، چیز زیادی نگفتند.

حتماً فهرست TechRadar از بهترین تلفن‌های پیکسل برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است