متن خبر

گوگل برنامه وب Pixel Buds را برای ویندوز و مک راه اندازی کرد

گوگل برنامه وب Pixel Buds را برای ویندوز و مک راه اندازی کرد

شناسهٔ خبر: 772162 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

برنامه Pixel Buds Web Companion که قبلاً محدود به Chromebook بود، اکنون برای رایانه‌های Windows و Mac در دسترس است. رایانه‌هایی که دارای macOS Sonoma 14 یا Windows 11 (یا نسخه جدیدتر) هستند، می‌توانند در هر مرورگر وب به برنامه دسترسی داشته باشند. این برنامه وب که از طریق mypixelbuds.google.com قابل دسترسی است، به حساب Google و اتصال اینترنت نیاز دارد.

برنامه وب Pixel Buds برای Mac، PC، و Chromebook دارای همین ویژگی‌ها است. کاربران می‌توانند وضعیت باتری Pixel Buds خود را تحلیل کنند و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را در برنامه وب نصب کنند. کنترل‌های دیگری مانند اتصال چند نقطه‌ای، تعادل صدا، تشخیص مکالمه، اکولایزر و حذف فعال نویز نیز در دسترس هستند.

فهرست مطالب

پشتیبانی دسکتاپ از برنامه وب به این معنی است که کاربران Pixel Buds دیگر نیازی به دستگاه‌های Google (هوشمند اندروید یا کروم بوک) برای مدیریت هدفون خود ندارند. کنترل‌های دسک‌تاپ پیشرفته همچنین می‌تواند نقطه فروش منحصربه‌فردی باشد که مشتریان بالقوه‌ای را که در ابتدا در مورد Pixel Buds مردد بودند، جلب می‌کند.

اگر Pixel Buds دارید، آن را به Mac یا PC خود متصل کنید و در هر مرورگر وب به mypixelbuds.google.com مراجعه کنید. برنامه همراه دستورالعمل‌هایی درباره راه‌اندازی Pixel Buds و عیب‌یابی مشکلات اتصال دارد.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است