متن خبر

گوگل برای پیکسل واچ 3 فقط سه سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌کند

گوگل برای پیکسل واچ 3 فقط سه سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌کند

شناسهٔ خبر: 725897 -




ماه گذشته گوگل در رویدادی از محصولات جدیدش رونمایی کرد که در آن شاهد معرفی پیکسل واچ‌ 3 در نسخه‌های 41 و 45 میلی‌متری بودیم. در حالی که هنوز عرضه این ساعت‌های هوشمند آغاز نشده است، گوگل مدت زمان دریافت به‌روزرسانی Wear OS توسط سری پیکسل واچ 3 را اعلام کرده است.

گوگل در یک سند پشتیبانی جدید اعلام کرده است که پیکسل‌ واچ 3 پس از عرضه، تا سه‌سال به‌روزرسانی‌های Wear OS را دریافت خواهد کرد. درحالی که غول موتور جستجوی برای گوشی‌های پیکسل تا هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌کند، اما در این سند درباره پیکسل ‌واچ 3 گفته‌شده که «از زمانی که دستگاه برای اولین‌بار در فروشگاه گوگل در ایالات متحده در دسترس قرار بگیرد حداقل سه سال» به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری سری پیکسل واچ 3

گوگل همچنین در این سند توضیح داده است که این به‌روزرسانی‌ها شامل آپدیت‌های امنیتی، آپشن های جدید و سایر به‌روزرسانی می‌شود. نکته قابل‌ذکر دیگر اینکه گوگل همین چرخه از به‌روزرسانی را برای پیکسل واچ 2 نیز اجرا کرده است.

براساس این سیاست، ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ 2 تا اکتبر 2026 به دریافت به‌روزرسانی ادامه خواهند داد. جالب اینکه گوگل آخرین ماه دریافت به‌روزرسانی برای پیکسل واچ 3 را اکتبر 2027 تعیین کرده است، هرچند این دستگاه در مقایسه با پیکسل واچ 2 چند ماه زودتر عرضه می‌شود.

برای سری پیکسل 9، گوگل وعده داده که هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد شد، یعنی تا آگوست 2031، آن هم در شرایط که پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو فولد تا 4 سپتامبر عرضه نمی‌شوند.

ساعت‌های هوشمند سری پیکسل واچ 3 این شرکت از تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) به بازارها عرضه خواهند شد.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است