متن خبر

گوگل اشاره می کند که اپل قرار است تا پاییز امسال از RCS پشتیبانی کند

گوگل اشاره می کند که اپل قرار است تا پاییز امسال از RCS پشتیبانی کند

شناسهٔ خبر: 460827 -




گوگل به طور خلاصه بخشی را در صفحه جدید پیام های گوگل نشان داد که ادعا می کند اپل قرار است در پاییز امسال پشتیبانی از سرویس های ارتباطی غنی (RCS) را برای آیفون ها عرضه کند. این نشان می‌دهد که سازنده آیفون احتمالاً پشتیبانی از RCS را با به‌روزرسانی آینده iOS 18 گسترش خواهد داد.

صفحه ای که ابتدا توسط 9to5Google مشاهده شد، جزئیاتی در مورد مزایای RCS داشت. یکی از بخش‌های آن دارای برچسب «به زودی در iOS» با عنوان «پیام‌رسانی بهتر برای همه» بود.

کارت در حال حاضر در صفحه قابل مشاهده نیست، اما متن نشان می دهد که هنوز در کد منبع صفحه است.

در توضیحات آمده است: "اپل اعلام کرده است که RCS را در پاییز 2024 به کار می گیرد. هنگامی که این اتفاق بیفتد، به معنای تجربه پیام رسانی بهتر برای همه خواهد بود."

اعتبار تصویر: گوگل

نوامبر گذشته، اپل تایید کرد که در حال کار بر روی گفت ن پشتیبانی برای RCS است. در آن زمان، این شرکت جدول زمانی را مشخص نکرد، اما بيان کرد که این سازگاری "سال آینده" ارائه می شود.

برای طولانی‌ترین زمان، گوگل از اپل خواسته است، اصرار و ناله کرده است تا RCS را برای کاهش تمایز «حباب سبز-آبی حباب» اضافه کند. در حالی که RCS این مشکل را حل نمی کند، اما به این معنی است که کاربران اندروید می توانند رسانه های با وضوح بالا را برای کاربران آیفون ارسال کنند.

سال گذشته، گوگل آپشن های جدیدی را برای RCS مانند نمایه، Photomoji و کیفیت صوتی بهبود یافته برای یادداشت‌های صوتی اعلام کرد، زیرا این شرکت اعلام کرد ماهانه 1 میلیارد نفر از RCS استفاده می‌کنند.

افشای جزئی گوگل در مورد جدول زمانی سازگاری RCS برای آیفون‌ها در حالی صورت می‌گیرد که وزارت دادگستری ایالات متحده در حال آغاز نبرد حقوقی علیه اپل بر سر اقدامات انحصاری این شرکت مستقر در کوپرتینو است. قابل ذکر است، این دعوی حقوقی «حباب‌های سبز» را به‌عنوان مسئله‌ای که امنیت کاربر را تحت تأثیر قرار می‌دهد به حساب می‌آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است